Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קשה לומר אם הסל"ד אכן לא יציב מהסיבה שאין מד סל"ד.

השאלה אם יש דרך לדעת אם באמת יש בעיית סל"ד בסרק מבלי לקחת את הרכב לבדיקה? זה מרגיש שברכבי 3 צילינדרים יותר קשה למצוא בעיות ללא בדיקת מחשב כי אין באמת מד סל"ד, המנוע כל הזמן רועד וגם קשה לדעת אם התושבות בסדר מבלי להרים את הרכב על ליפט.

ישנן אפליקציות לסלולארי, דוגמת זו, שנותנות קריאת סל"ד מתוך קלט של המיקרופון.

פעם בדקתי אפליקציה כזו על הרכב שלי, בהינתן מנוע מספיק רועש (מתחת למכסה מנוע הוא מספיק רועש) זה נותן קריאה מדוייקת להפליא בסרק. מספיק בהחלט לאיבחון סל"ד סרק לא תקין.

יום טוב גם לך

פורסם

בעיה נוספת - עם צבירת הבלאי והקילומטרז' כל מנוע הופך להיות פחות מאוזן. בגלל הפרשים בין הצילינדרים במנוע ישן יש יותר רעידות ולדעתי במנוע תלת צילינדרי שפחות מאוזן באופן טבעי הבעיה הזו תבוא לידי ביטוי בצורה יותר מורגשת.

 

 

פורסם
לדוגמא, מנוע 3 צילינדרים 1.2 של פיז'ו מצוייד במשקולת איזון, כיוון שהוא נמצא גם במכוניות יחסית יקרות.

גם בגולף V5 יש משקולת איזון במקום הצלינדר השישי (המנוע הוא של גולף VR6), אומנם לא 3 צילינדרים אלא 5 אבל הרעיון בבסיסו זהה.

×
×
  • תוכן חדש...