Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 5 - הבהרה לגבי דגם ושנתון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר מוכר מאזדה 5 ורוצה להבין מה תת הדגם והשנה אותה עליו להזין במחירון לוי יצחק.

ברישיון הרכב רשום כך:

שנת ייצור 2008

תאריך רישום 8/11/07

דגם מנוע LF

דגם CR19F

רמת גימור S

קוד 0588-0282

כפי שאני מבין, כיוון שמדובר בתקופה שלפני הרפורמה ברישום שנתון הרכב מ-2008, מדובר בעצם במודל 2008 וזה מה שצריך לבחור במחירון. האם כך הדבר?

בנוסף, לגבי דגם הרכב, אמנם רשומה רמת הגימור "S" וכן דגם מנוע LF, אלו הן שלושת האפשרויות במחירון לוי יצחק:

 

  1. מאזדה 5, שנת ייצור 2007, קוד דגם 588410
  2. מאזדה 5 החדשה, שנת ייצור 2008, לקצ'ורי S L/F, קוד דגם 588410
  3. מאזדה 5 החדשה, שנת ייצור 2008, L/F אקסקיוטיב, קוד דגם m588410

אם צדקתי לגבי השנתון אז האפשרות הראשונה לא רלוונטית לכן נראה הגיוני שמדובר באפשרות 2 כיוון שמדובר ברמת גימור "S". מצד שני לא צויין ברישיון הרכב "

לקצ'ורי".



צירפתי תמונה של הרכב, לא הכי ברורה אבל אם משהו מכיר את הרכב זה יכול לעזור.

mazda5.jpg



 

ŠKODA Fabia Monte Carlo 1.2TSI

פורסם

מאזדה 5 דור ראשון עבר מתיחת פנים קלה בדצמבר 2007 - הדגם של חבר שלך הוא טרום המתיחה.

לפי החישוקים זוהי רמת האבזור הגבוהה, S (שידועה גם כלקשרי) - כלומר אפשרות 2.

 

לגבי השנתון - אם במודעה מתאפשר, אתה אמור לבחור נובמבר 2007. אם לא, שנת 2008.

פורסם
מאזדה 5 דור ראשון עבר מתיחת פנים קלה בדצמבר 2007 - הדגם של חבר שלך הוא טרום המתיחה.

לפי החישוקים זוהי רמת האבזור הגבוהה, S (שידועה גם כלקשרי) - כלומר אפשרות 2.

 

לגבי השנתון - אם במודעה מתאפשר, אתה אמור לבחור נובמבר 2007. אם לא, שנת 2008.

 

כאשר בוחרים 2007 אין אפשרות לבחור את רמת הגימור הנ"ל ולכן מה שנראה הגיוני הוא אכן האפשרות השניה.

תודה רבה.

ŠKODA Fabia Monte Carlo 1.2TSI

פורסם

בדגם טרום מתיחת הפנים הייתה רמת גימור אחת וכל הרכבים הגיעו עם חישוקים קלים.

אחרי מתיחת הפנים היה פיצול לאקזקיוטיב ולקצ'ורי.

בכל אופן, לדעתי הרכב הזה לא יופיע במחירון כמאזדה 5 החדשה.

כשאתה בוחר במחירון האינטרנט של לוי יצחק מאזדה 5 ושנתון 2008 אתה מקבל את 3 האפשריות שציינת?

פורסם

צודק, טעות שלי לגבי החישוקים.

 

לפי אתר משרד התחבורה שווקו בישראל בשנת 2008 ("שנת ייצור 2008") הדגם הישן (כאמור - S), ומתיחת הפנים כאקזקיוטיב ולקשרי תחת הקוד 0801 - 0588 (אקזקיוטיב) ו-0811 - 0588 (לקשרי). במחירון לוי יצחק אמורים להופיע שלושתם, של החבר שלך הוא ה-S.

פורסם

ה-5 של החבר כנראה באמת לא "5 החדשה"

הכוונה ל"5 החדשה" כנראה זו שבתמונה:

 

mazda-5-2008-20.jpg

יש לה פנסים שונים ופגוש אחורי שונה למרות שזו לא תמונה מהארץ אבל אני מניח שגם אצלנו מדובר בשינויים דומים.

אם אתה Mike808 צודק, אז צריך לבחור את הדגם של 2007 ושם רמת גימור יחידה.

אין לי כרגע גישה למחירון כדי לבדוק מה בדיוק האפשרויות אבל החבר פנה למכר שעובד במאזדה ונאמר לו שמדובר ברמת גימור

אקסקיוטיב - ששוב מתייחסת למודל 2008 ול"5 החדשה" לפי המחירון. אלא אם כן, רמת הגימור של 5 הישנה גם כונתה אקסקיוטיב?



ד"א הסיפור הוא לא על הבדלים של כמה גרושים אלא כ-12 אלף ש"ח.

ŠKODA Fabia Monte Carlo 1.2TSI

פורסם

ההבדל הוא גם בתיבת ההילוכים.

לישנה 4 הילוכים, לחדשה 5

מנסיון דווקא התיבה של ארבעת ההילוכים נעימה יותר. אין הבדל מורגש בביצועים או בתצרוכת הדלק בין התיבות (מפתיע)

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אכן הדגם שצרפת הוא הדגם המחודש.

ביד 2 אני רואה שמופיע באפשרויות בחירה דגם S. בגלל שהדגם הראשון הגיע ברמת גימור אחת אני מניח שהוא קיבל את הכינוי (קיצור של סטנדרט) וזה הדגם שיש לחפש במחירון. חיפוש לפי רמת הגימור הזאת ב-2008 נותן תוצאות של רכבים רק מלפני מתיחת הפנים.

×
×
  • תוכן חדש...