Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי אתמול חבילה מאזמון גרמניה.

המוצר הגיע עם שריטות ושבור בחלקו.

אולי ניסו לפתוח במכס.

האם מישהו התנסה במשלוח המוצר חזרה לאמזון וקבלה של מוצר חדש?

דרך איזו חברה שילוח ?

האם קיבלתם החזר מלא על המשלוח?

*קניתי שואב אבק

 

תודה לעוזרים.

 

Sent from my Nexus 6P

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שואב אבק זה קצת כללי, קנית קירבי ב10000 שקל או שואב לאוטו ב40$?

מהניסיון שלי עם אמאזון (במוצרים עד 500 שקל נניח), מספיק לשלוח להם תמונה של הנזק שנגרם למוצר בכדי לקבל זיכוי מלא (המוצר הפגום נשאר אצלך)

פורסם

כן- החזרתי היום נורות לד, אבל העיקרון דומה. תפתח פנייה והם ינחו אותך, הם יבקשו לשלוח בדרך המתועדת הזולה ביותר (במקרה שלך, כנראה EMS) ויזכו אותך בהתאם.

פורסם
liviur- אמזון לא נותנת גיבוי כאילו קנית ממנה?

למיטב הבנתי לא - הם כן יכולים לעזור , אבל יש Return policy - שכל חנות יכולה לקבוע לעצמה.

אם זה Fulfilled by amazon או ע״י אמזון ישירות יש את זה שלהם שהוא מאוד טוב והם מאוד מתאמצים.

 

באותה מדינה זה אפילו עוד יותר פשוט (להחזיר משהו לאמזון פה - זה להדפיס Return labels שהם Prepaid ע״י אמזון , לשים את זה בחנות UPS והכסף חוזר באותו רגע לאשראי) - אבל ברגע שזה משלוחים בינלאומיים זה כבר מתחיל להשתנות.

בהרבה פעמים זה למה הם אומרים לך לא להחזיר את המוצר (כי יש Restocking cost בפני עצמו שלא תמיד משתלם להם)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
זה המוצר שקניתי https://www.amazon.de/gp/product/B00IAPJNDM/ref=oh_aui_detailpage_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

משלוח בדואר ישראל עולה 300 ש"ח. רק לפי משקל ולא לפי מידות.

 

על פניו נראה שהמוכר זה אמאזון עצמם, פנית אליהם ושאלת איך להמשיך והם אמרו לשלוח חזרה?

פורסם

הציעו לי פיצוי של 20 יורו או משלוח המוצר וקבלת חדש או משלוח המוצר והחזר כספי

 

Sent from my Nexus 6P

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
הציעו לי פיצוי של 20 יורו או משלוח המוצר וקבלת חדש או משלוח המוצר והחזר כספי

 

Sent from my Nexus 6P

 

המממ, בעסה.

שאלת אם יחזירו את מחיר המשלוח חזרה ונענית בשלילה?

פורסם

לאחר שיחה עם אמזון הוצע לי פיצוי מלא, אך מכיוון שהמכשיר בדר"כ עובד (בעיה במגעים לדעתי) והשאר זה רק שריטות ושבר קטן.

ביקשתי פיצוי חלקי.

אין על השירות שלהם.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

×
×
  • תוכן חדש...