Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסע מוטורי בגרמניה


Guy30
שימו לב! השרשור הזה בן 3028 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים

אני מגיע לגרמניה בעוד כשלושה שבועות, ואני זקוק לעזרתכם בארגון נכון של מעבר בין יעדים.

אלו הם היעדים -

- מוזאון bmw, mercedes, audi, porsche, volkswagen.

- השכרת רכב מהיר לנהיגה באוטובאן.

- קורס נהיגה מתקדמת בנורבורגרינג.

הקורס חייב להיות היעד האחרון ולא במקביל לשאר.

מכיוון שאני לא מתמצא כלל בגרמניה, אשמח לשמוע מהמנוסים איך הכי מומלץ לעבור בין היעדים השונים כך שלא אצטרך לחזור על אותה הדרך פעמיים.

כמו כן אני צריך המלצה על מקום בו אוכל להשכיר רכב שמסוגל לעבור את קו ה-300 קמש לכמה שעות לנהיגה באוטובאן, לבחור בן 24.

בנוסף, אני מסתובב עם לא מעט ציוד איתי, האם כדאי לי להשכיר רכב לכל זמן השהות? או להתנייד בתחבורה ציבורית?

חשוב לי לציין שאני לא מחפש להתפנק מכיוון שהתקציב שלי אמור להספיק ליעדים, אך לא מעבר לכך, לכן אני מחפש כל דרך בה אוכל לחסוך.

הקורס יתחיל ב-08.04, כמה זמן +- ידרש לי על מנת לעבור בכל היעדים, ובאיזו מקום הכי מומלץ לי לנחות? ומאיזה מקום הכי מומלץ לי לקחת טיסה לארץ כשהיעד האחרון הוא נורבורג?

בנוסף כל עצה מניסיון תעזור לי המון.

תודה!

עריכה אחרונה על ידי Guy30
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

דבר ראשון, חשוב שתבין על אילו מרחקים מדובר. זה פחות או יותר ארבע פינות גרמניה. למשל, בין פולקסווגן בוולפסבורג וב.מ.ו במינכן יש בערך 6 שעות נסיעה, אם זה ברכב. אודי זה קרוב למינכן, ואז מרצדס ופורשה הם בשטוטרגרט, מרחק של כ-2.5 שעות נסיעה נוספות. אם אתה מסיים ברינג, הכי הגיוני לך לטוס דרך פרנקפורט, אבל בין פרנקפורט למינכן מפרידה נסיעה של בין 4 ל-5 שעות. אלא אם כל מה שאתה רוצה לעשות זה לסמן 'וי' על כל המקומות ברשימה, הייתי ממליץ לך להצטמצם. למשל, לוותר על פולקסווגן כי זה הכי רחוק מכל האחרים. אגב, הרינג זה עוד כמעט ארבע שעות משטוטגרט!

 

דבר שני, אל תפתח ציפיות מוגזמות מהאוטובאן. הרבה קטעים הם בעלי מגבלת מהירות, בין אם בגלל אופי הדרך ובין אם בגלל שיפוצים זמניים. לפעמים יש גם פקקים. היכן שיש מגבלה, היא נאכפת באופן קפדני מאוד. היכן שאין מגבלה, זה לא תמיד אפשרי או "נעים" לתת בראש במהירות, כי כן יש נהגים אחרים מסביב, גם אם הם גרמנים. ולך תבלום מ-300 כי פתאום יש פקק מלפניך. בנוסף, רכב שעושה 300 קמ"ש זה לא בדיוק השכרה סטנדרטית לשבוע, למרות שאני לא יודע מה התקציב שלך. אז אם אתה רוצה לשכור רכב במיוחד לנסיעה חד פעמית, צריך ממש לעשות מחקר איפה הקטע הכי טוב, הכי פנוי ושאין בו שיפוצים. בסופו של דבר, מדובר בכביש ציבורי ולדעתי תיהנה לא פחות עם 200 קמ"ש על האוטובאן, במקומות המעטים שתוכל, ותשמור את שאר האדרנלין לרינג...

 

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי גבר תודה על התשובה העניינית!

בזמן כל כך קצר זה באמת יותר כמו סימון וי, כי זה נעשה באופן ספונטני ואני מוגבל בתקציב.

בימים של הקורס לא אצטרך רכב, לכן חשבתי להשכיר רכב לכ-4 ימים בשביל השינועים בין המוזאונים, משהו בסגנון golf gti/abarth500 ידנית. השאלה היא האם צריך להזמין את הרכב מראש? כי חוץ מגיטיאי אחת לא מצאתי כלום. גם לא אבארט.

כנראה שאכן אוותר על vw, כי גם לפני כן הצצתי קצת במפה וראיתי את המרחק הרב, גם של היצרן הבווארי יחסית, אבל עליו בשום מצב לא אוכל לוותר.

בנוגע לאוטובאן, איך אוכל לבדוק איפה הכי כדאי לי לנהוג בו?

השכרת רכב מהיר לנהיגה זה לכל היותר שעתיים-שלוש נטו בשביל לחוות את המהירות שהכביש הזה מציע. כי זה משהו שבאמת לא אוכל להגיע אליו בארץ ומעניין אותי לחוות את זה.

אגב יש לך אולי מקום מומלץ להשכיר דרכו רכב כזה?

ושוב, המון תודה, קצת הופתעתי לראות תגובה רצינית שכזו. סחטיין!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שרשמו בתגובה מעליי, הייתי מסנן חלק מהיעדים כי המרחקים גדולים מדי, אתה יכול להתמקד באזור מינכן-שטוטגרט-רינג וגם אז יהיו נסיעות של מספר שעות. מבחינת מוזיאונים - נהניתי מאוד בבמו ומרצדס, פורשה לעומת זאת לא עומד בסטנדרטים של המוזיאונים האחרים לדעתי (הרבה פחות מושקע) אפשר אפשר לעבור גם שם (כל המוזיאון מסתכם בכשעה וחצי +-).

לגבי האוטובאן, הכביש שמחבר את מינכן לשטוטגרט כולל קטעים גדולים של כביש בלי הגבלת מהירות, יש עבודות פה ושם ותנועה אבל אם נוסעים בשעות הנכונות אתה תהנה מ-100-200 ק"מ של כביש בלי הגבלת מהירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, אני לא יודע איפה אפשר לשכור הוט האץ', אבל אני כן בטוח שצריך לחפש את זה במיוחד, אלה לא רכבים שנכנסים בקטגוריה הסטנדרטית של שכירות. המחיר עלול להיות לא זול. אני אישית שכרתי ב.מ.ו סדרה 4 לטיול בבוואריה וזה עלה באזור ה-90-100 יורו ליום. משהו כמו סדרה 1 או 2 היה עולה, לדעתי, בין 60-70 יורו ליום. אני מאמין שזה יכול להיות סדר גודל של הוט האץ', אם תמצא איפה לשכור אחת ספציפית.

במוזיאון ב.מ.ו, אם נרשמים מראש, אפשר לשכור לפי שעות איזו ב.מ.ו מיוחדת. זאת יכולה להיות אופציה לגיחה לאוטובאן, אבל אני לא הייתי מוציא על זה יותר מדי כסף. באמת שתקבל מספיק אקשן בנורבורגרינג. אם תשכור הוט האץ' לכמה ימים אז בכלל יהיה לך די והותר כוח.

עוד טיפ - אם אתה מגיע לב.מ.ו, תירשם מראש לסיור במפעל, זאת חוויה מדהימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ושוב, המון תודה, קצת הופתעתי לראות תגובה רצינית שכזו. סחטיין!

אתה בפורום חובבי רכב (הרוב פה לפחות...) למה אתה מופתע? [emoji15]

אין לי הרבה מה להוסיף חוץ מלחזק את מה שנאמר ולהציע לך להנמיך צפיות בכל הנוגע לאוטובאן, מנסיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי מס' תשובות בשבילך:

 

1. SIXT ו AVIS כן מחזיקות רכבי ספורט, אצל אוויס זה נקרא ה PRESTIGE FLEET ואתה יכול להשכיר רכב מעניין בדוגמת פורשה לסוגיו. רק קח בחשבון שעלות השכרה לשבוע נאמדת ב +/- 1400 יורו לשבוע. בערך 200 יורו ליום עם הגבלת ק"מ של 200 ק"מ ליום.

אצל סיקסט אתה יכול להשכיר כל מיני קטגוריות קופה/קבריו. אך אין הבטחה לסוג דגם ספציפי.

אם תשכיר רכב ל3 ימים העלות תהיה יותר יקרה פר יום מאשר אם תשכיר רכב ל 7 ימים. תעשה את החישוב הכלכלי אם כדאי לך לצורך העניין להשכיר פורשה לכל התקופה או שעדיף להשכיר פורשה ל3-4 ימים ולשאר התקופה רכב "רגיל".

2. סיור במוזאונים תמיד עדיף זמן מה מראש, תריץ חיפוש לגבי הזמנת סיור. הסיורים על בסיס מקום פנוי והם דיי מבוקשים. חלק גובים תשלום חלק נותנים אותם בחינם.

3. כמו שנאמר מעלי, אל תצפה יותר מדי מהאוטובהאן, כבישים מרכזיים כמו A5 לרוב יהיו מוגבלי מהירות ל 100-120. מאחר וכבישים אלו תמיד עוברים שיפוצים.

4. אם אתה עולה על הרינג, מהנסיון שלי אם לא עלית בעבר על הרינג. ממליץ קודם להתנסות על המסלול ורק אז לחשוב על קורסים מתקדמים וכו'.

 

לדבר אחר, באופן כללי קשה לעשות טיול ממצה בגרמניה, עדיף לך להתמקד על איזורים מסוימים. נגיד אם אתה נוסע למינכן אז באזור מינכן-שטוטטגרט (יש שמה את פורשה, אאודי, מרצדס וב.מ.וו)

אם יותר תצפין לכיוון ברלין יש את המפעל השקוף של VW בדרזדן. כמו כן בדרך בלייפציג יש את המרכז השני של פורשה.

 

בהצלחה

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכמה זמן אתה טס? בשביל הרינג כמובן רצוי לנחות בפרנקפורט.

אני לקחתי מסלול קצת יותר נרחב (מתחיל בפרנקפורט ומסיים בהמבורג) לשבועיים. אני גם מתכנן לעבור ברינג, במוזיאוני הרכב, במפעלים אם אני אצליח וכו'.

לגביי רכב - יש בSIXT העולמית קטגוריית CPMR. יש שם רכבים כמו גולף GTI או GTD. אממה, בSIXT הישראלית שמאפשרת השכרה בגרמניה, אין אפשרות להזמין את הקטגוריה הזאת. אני סגרתי רכב לשבועיים (גולף רגילה) תמורת 1800₪. שדרוגים ניתן לבצע בתחנה לפי מה שאמרו לי חברי פורום שעשו את התהליך הזה.

היתרון שבSIXT יש ביטול השתתפות עצמית ולקטגורית הCPMR אין הגבלת ק"מ. בפרסטיג' יש הגבלת ק"מ ויש השתתפות עצמית. (יש מופחתת, אבל אין בלי השתתפות עצמית)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על התשובות.

היום נתקלתי בבחור גרמני בהוסטל שקצת הצליח לעזור לי בכל הנוגע לכיוונים.

בגרמניה ככל הנראה אשהה כשבוע וחצי+ וזה יראה ככה-

נחיתה בשטוטגארט, ביקור במרצדס + פורשה.

משם למינכן, מוזאון bmw

הלאה אל אינגלשטאט, אאודי

ואחרון וחביב - נורבורג

אגב, למישהו יצא לחוות את הטקסי הוט לאפ במסלול?

ובנוגע להשכרת הרכב לשימוש יום יומי- אני מתכוון להוט האצ׳ חמימה וידנית. Gti בהחלט תספק אותי.

סה״כ בחישוב קל המוזאונים יקחו לי כחמישה ימים, ומשם זה רק המסלול.

האם יש עוד יעדים בדרך ששווה לי לעצור בהם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש לך זמן, יש בעיר מילוז בצרפת את המוזאון הרכבים. מציגים את רכבי בוגאטי במוזאון. אגב מפעל בוגאטי ממוקם שם. אין סיורים במפעל.

 

מילוז ממוקם בערך כשעתיים וחצי נסיעה משוטטגרט. כיוון דרום מערב גרמניה ומשם אתה יכול לנסוע לכיוון הרינג.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי המסלול שלך לא ממלא שבוע וחצי. אני יכול להגיד לך שאני בשבועיים מתכנן להקיף את גרמניה אפשר להגיד, 2-3 יעדים ביום זה בהחלט דבר אפשרי, אם אתה לא מאלה שיוצאים מהמלון ב10 בבוקר וחוזרים אליו ב3-4 אחה"צ.

קח בחשבון שמאיזור מינכן לרינג מדובר ב500-600 ק"מ נהיגה. זה לא מעט. אני הייתי עושה את המסלול אחרת.

נוחת בפרנקפורט, נוסע לרינג. מסיים שם ומגיע לשטוטגרט, משם ממשיך למינכן ולמוזיאון אודי. חוצה את הגבול לאוסטריה ומטייל שם 3-4 ימים, חוזר ביום האחרון למינכן, מזדכה על הרכב וחוזר ארצה ממינכן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרא אצלי בחתימה.

עשיתי כמה פעמים עם פורשה 911 ועם יגואר F-TYPE.

אפשר בכיף לצאת להרי האלפים בשוויץ או אוסטריה (תוודא עם חברת ההשכרה שמותר). שם אין אוטובאן, לא נוסעים בשום שלב מעל המהירות המותרת, אבל הדרכים יפיפיות.

 

בגרמניה נסיעה באוטובאן מומלצת בלילה, כשהוא פנוי יותר, וגם שם - לא כולו ללא הגבלת מהירות, חשוב לשים לב טוב, יש אכיפה בקטעים עם מהירות מוגבלת, וגם שם, אל תסע מעל המהירות המותרת.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לקחת בחשבון שלקראת הקיץ יש שיפוצים באוטובהאן, לכן יש לא מעט קטעים שהמהירות בהם מוגבלת ל60 או 80 קמ"ש.

רזמל, לרוב חברות ההשכרה לא מתנגדות שתכנס עם הרכב למדינות השכנות כל עוד לא מדובר במדינות המזרח. כמובן שצריך להודיע לחברת ההשכרה. יש לקחת בחשבון שחלק מחברות ההשכרה דורשות על כך תשלום. לאוסטריה צריך לקנות גם מדבקה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על המדבקה לכבישי אגרה / כבישים מהירים באוסטריה ציינתי בפוסטים שבלינק בחתימה שלי.

כנל לגבי יציאה מחוץ לגרמניה לרכבים מהקטגוריה הזו. לשוויץ ואוסטריה - אין בעיה. לאיטליה - אין מצב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הגבלות לאן מותר לצאת עם כל רכב.

כל חברת השכרה והנהלים שלה לגביי רכבים מסוימים, קטגוריות מסוימות וכו'.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3028 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...