Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז נפטרה הבעיה של ה ACC והHU והחלטתי לעשות משהו שכבר רציתי לעשות לפני שנים

וזה החלפת כל הLED הכתומים המגעילים ברכב ללדים אחרים(לבן\כחול\אדום)

ככה נראו הכפתורים מהמפעל(תמונה לא שלי הכפטורים קצת שונים)

vectra_c_11.jpg

 

זה בזמן העבודה

RczRTTr.jpg

לשם הבנת גודל הLED על מטבע שקל

Yy8I2Ml.jpg

וככה זה נראה אחרי כחצי שעה עבודה

4p1gwsA.jpg

 

יש עוד המון עבודה וכרגע לדים לבנים אני מפסיק להלחים כי אני לא אוהב את הגוון הצהבהב שלהם

 

קצת תמונות ממי שקיבלתי את ההשראה ממנו

זה מה שיש כרגע(פה ושם אצלי הדברים קצת שונים)

9A0p7y2.jpg

Z3hyP1o.jpg

 

וזה אחרי

GkDlpvi.jpg

NsZlCjT.jpg

פורסם

נראה טוב! תתחדש ובאמת השקעה שאומנם נחשבת קטנה אבל מוסיפה המון.

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם

נחמד. :-)

מזכיר לי את הנוקיות הישנות שהיינו משפצרים עם חתיכת ניילון צבועה עם טוש בין הפד מקשים לטלפון כדי לתת להם "אזורי צבע".

 

מזל שאין בעצם צבע בפלסטיקה הסמי-שקופה, והצבע של הנורה עצמה הוא שקובע את התוצאה הסופית.

פורסם

אחלה פרוייקט! וזה תמיד משפר ומביא את הרכב לתחושה של שנתון הרבה יותר מתקדם.

 

אפשר לקבל קצת יותר מידע על הלדים? אני מבין שאלו הם אומיטר לדים נכון?

 

מה המתחים שלהם? הספקים? מהיכן רכשת ומה העלויות?

קצת יותר פירוט לגבי תהליך ההלחמה והפירוק שלהם, ניקוי הלוח, סוג המלחם והבדיל.

 

תענוג - תמשיך לעדכן אותנו בכל דבר כזה שאתה עושה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש פלסטיקה כתומה מסביב למסכים אבל את זה יפתור פלסטיק לבן בגודל המתאים

 

הלדים הם 3528 SMD יש פה את הפרטים שלהם

http://www.aliexpress.com/item/500-pieces-lot-3528-SMD-White-Red-Blue-Green-Yellow-Super-Bright-LED-SMD-CHIP/2044891807.html?spm=2114.13010208.99999999.261.5RWqrw

 

 

בעיקרון לדים סיניים מלחם סיני שנקנה בארץ לפני המון שנים(גדול ולא נוח במיוחד)

בדיל איו לי מושג מה הסוג גם הוא די ישן וללא שום מדבקות כבר

ומנקה את הלוח עם אלכוהל

בגדול אין לי ידע באלקטרוניקה וכל מה שמסביב ממש דברים בסיסיים

 

 

עכשיו נתקלתי בעיה פירקתי את הכפתורים בצד הנוסע ושם משום מה הלדים דבוקים ללוח נראה איך נפתור את זה

פורסם

תודה רבה - אולי ממיס דבקים כלשהוא אבל הייתי מנסה לקרוא איזה סוג של פלסטיקה ומה סוג הדבק הנפוץ במקרים שכאלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה שמוזר שברחבי האינטרנט לא ראיתי שמישהו ציין שיש לדים מודבקים

אותו יצרן ALPS החליט בצד אחד להדביק את הלדים ובצד אחד לא WTF

פורסם

מה שמוזר שברחבי האינטרנט לא ראיתי שמישהו ציין שיש לדים מודבקים

אותו יצרן ALPS החליט בצד אחד להדביק את הלדים ובצד אחד לא WTF

פורסם

האם ניסית לפנות ישירות אל ALPS - למוקד תמיכה שלהם ולשאול כיצד ניתן להסיר את הלדים?

 

אני גם אמליץ אולי להרים טלפון לליאור פרנקל הבעלים של סדנאת MOTRONIX שעברו כרגע לנתניה למיטב ידיעתי - הוא מתמחה היום בלדים ולדעתי יוכל לייעץ לך בנושא כיצד לנהוג.

 

תריץ חיפוש עליהם כאן בפורום אודיו - רשמתי עליו המלצה חמה ביותר.

 

תשלח לו ד"ש חם חם ממני.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

לא פניתי

כי בינתיים נתקלתי רק ב3 לדים שהיו דבוקים

אחד מהם הצלחתי להוריד אך ביחד עם המוליכים

אבל זה לא משהו שאי אפשר לתקן5Oevfx3.jpg

בינתיים מחכה ללדים עם גוון לבן קר ולא חם מה שיש ברשותי כרגע

+

פירקתי את מחשב הרכב והוא שונה ממה שראיתי באינטרנט יש 36 לדים עם 4 רגליים מסוג אחר ש 3 מהרגליים שלהם זה המינוס

ונצטרך לבודד אחד מהרגליים יוצר נכון המוליך של אותה הרגל כדי לגרום לילדים שהזמנתי לעבוד

עריכה אחרונה על ידי vic1234
פורסם

בתכלס יש המון אנשים ברוסיה שעושים את אותו דבר עבור תשלום ועושים משלוח בינלאומי

אבל כל העיניין הוא לעשות לבד :)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

יש התקדמות אך שוב הילדים הלבנים הם לא בגוון שרציתי

החלפתי 42 לדים מזורגגים במסך

ככה המסך נראה במקור

cimg0046-42829.JPG

21-display-wenn-radio-an-3109026423081679223.JPG

 

וככה עכשיו

הצבעים בכפתורים במציאות נראים יותר טוב

לא היה לי זמן לשחק עם החשפיה בפלאפון

 

 

 

 

20160330_221822.jpg20160330_221803.jpg

20160331_061746.jpg

OuqA4cN.jpg

 

נשאר לוח השעונים ועוד כל מיני כפתורים קטנים כמו שליטה על התאורה בפנים הרכב ושם הילדים שונים

ונשאר הילדים בתיבת ההילוכים

עריכה אחרונה על ידי vic1234
פורסם

זה ממש משדרג את הרכב לתחושה של שנתון הרבה יותר חדש - פשוט מקסים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זאת הייתה אחת הסיבות הראשיות להחלפה

הצבע הכתום המקורי נראה יותר מידי פשוט ודהוי

אחרי ההחלפה נראה הרבה יותר נעים לעין

×
×
  • תוכן חדש...