Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה דעתכם על אאוטלנדר (שחור), עדיף בצבע הרכב או שהידיות יתנו שידרוג לרכב? (בלי להפוך אותו לערבי) מצורפת תמונה שממחישה עד כמה הרכב נראה מדהים עם ידיות כרום:

 

006.jpg

 

כעת ההתלבטות, מאיפה לקנות. יש את המקורי שעולה הון תועפות:

 

https://www.mitsparts.com/product_info.php?cPath=23_42&products_id=662

 

איביי - 140 דולר וזה עוד בלי משלוח:

 

http://www.ebay.com/itm/2016-GENUINE-MITSUBISHI-OUTLANDER-chrome-door-handle-cover-covers-MZ576227EX-/271909670641

 

אין לי מושג אם מדובר בנירוסטה או בפלסטיק ABS.

 

יש בעלי אקספרס משהו שנראה איכותי ב-15 דולר, כדאי? או שמדובר בזבל?

 

http://he.aliexpress.com/store/product/Chrome-Side-Door-Handle-Caps-Cover-Trim-Fit-For-2013-2014-Mitsubishi-Outlander-door-handles/233660_1988205107.html?storeId=233660

 

יש גם נירוסטה, באיביי:

 

http://www.ebay.ie/itm/CHROME-DOOR-HANDLE-TRIM-SET-COVERS-STEEL-4-DOOR-FOR-MITSUBISHI-OUTLANDER-08-/181880412145?hash=item2a58ead7f1:g:dAkAAOSwFnFWAurX

 

אחרי הכל, יש שני חורים בכיסוי שדרכם אפשר לראות את הידית המקורית שהיא בצבע שחור וזה קצת מכוער לטעמי. אבל מרחוק, זה מוסיף בגדול לאוטו. אשמח לשמוע את דעתכם בנדון, ומהיכן מומלץ לקנות

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אני הייתי משאיר את רכב בדיוק כמו שהוא.

לאחר כמה שנים אם תרצה להוריד יכול להיות שישאר דבק על הידיות.

לדעתי תשאיר מקורי, הכי יפה.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

אני חושב שכדי להוסיף ידיות אבל מקוריות של הרכב .

זה נותן מראה יוקרתי ואלגנטי מאוד .

 

זה תמיד עדיף על רכבים כהים .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

זה ממש יפה על רכבים כהים.

לא הייתי מתלבט, הייתי מזמין אם בא לך.

 

דרך אגב, אני עם פלסטיק ABS ידיות ניקל בקורולה הזקנה שלי וכמה שנים טובות והם עדיין לא דהו בכלל וזה היה מאמריקה.

 

אני חושב שיש ידיות באמת מנירוסטה ואלומיניום אבל לא בטוח.

פורסם

תודה

 

אני עדיין לא מבין את הצורך בכיסוי מקורי - סיפור של 800 שקל בשביל כמה חתיכות פלסטיק.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אצלי הפלסטיק החזיק מעולה שנתיים עד שהרכב נמכר. אני כמו קודמי חושב שעל רכב גדול וכהה זה יפה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מה דעתך על מדרגות צד? כהגנה מפתיחת דלתות, זה לא מכער את הרכב?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אני חסיד של תוספות מקוריות בלבד.

כהגנה מפתיחת דלתות אני פשוט חונה בין שני עמודים או חונה רחוק והולך עוד 200 מטר ברגל.

 

מדרגות לדעתי זה:

1. מכוער

2. מקטין לך את המרווח לכביש ויכול להפגע במקרה שתרצה לעלות על מדרכה גבוהה.

3. ממש לא נראה לי שזה יגן לך מפתיחת דלתות בגלל שבדר"F החלק הארוך של הדלת נמצא בחלק האמצעי/העליון של הדלת והוא מה שבתכלס יפגע לך בדלת.

פורסם

מאיפה הזמנת? כמה עלה?

 

אתה יכול להעלות תמונות של המדרגות צד שלך?

 

כשיורדים מהרכב זה לא מפריע? כי זה בולט, הרגשתי את זה ברכב יונדאי

 

ובשביל הגנה לא מספיק הפסי כסף שמיועדים לזה?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

×
×
  • תוכן חדש...