Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המשחק MAD MAX מאכזב


שימו לב! השרשור הזה בן 3143 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סיימתי לא מזמן את המשחק החדש MAD MAX. רוצה לשתף אתכם בחוות דעת על המשחק.

 

בסוף העלילה מאכזבת ברמות מטורפות, אבל עכשיו ברור למה הוא רואה את הדמויות הדימיוניות בסרט.

 

ההתחלה הייתה מרשימה, זה הרגיש כמו FAR CRY במדבר. המון נהיגה ואקשין, קרבות בין הרכבים עם נשקים מרהיבים, מחנות שצריך לכבוש ושיפורים לרכב. במשחק יש כל הזמן מלחמה על המשאבים: צריך להשיג אוכל, מים, תחמושת ודלק (עד שבונים פרוייקטים במבצרים ידידותיים שמפקים בתמורה את המשאבים). הקטע של שיפורים ולבנות רכבים דווקא חלק מאוד נחמד במחשק, צריך למצוא כל מיני חלקים נדירים, גופים של רכבים ועוד. כל המשחק השחקן צריך לאסוף חלפים של רכבים כדי לבנות את הרכב שלו.

השיפורים הם לא רק לרכב, אלא גם לשחקן - הוא יכול ללמוד תרגילים חדשים בקרבות ולשפר את המיגון שלו.

 

דווקא הנהיגה הייתה בסגנון הטוב של הארקייד ברובה, עד למשימה של מירוץ די מגעיל וקשה בטירוף בGAS TOWN (כדי להשיג את הרכב שצריך להביס צריך לבנות רכב ללא מיגון ודי מהר טוחנים לו את הצורה - לי לקחו המון ניסיונות עד שהצלחתי, אחת הסיבות שהמסלול היה מעגל וכל הזמן צריך לשלוט לא רק ברכב אלא המצלמה, אחרת לא רואים לאן נוסעים וגם חושך במנהרות ושוב לא רואים הרבה). גם בפרומי מציינים זאת והמשימה באמת לא כיף.

 

מאכזב גם שכל הבוסים אותו הדבר בדיוק, אותה טקטיקה מביסה את כולם ברגע שמבינים את הרעיון זה קל. בנוסף לזה יש סערות במדבר שצריך למצוא מחסה, אבל זה מתיש שהסערות נמשכות זמן רב (אפשר ללכת לעשות דברים אחרים בזמן הסערה ולחזור לשחק כאשר היא ניגמרת). לנהוג בסערה בלתי אפשרי, היא מפרקת את הרכב מהר מאוד.

 

האוירה של המשחק נחמדה מאוד, המקומות יפים ומושקעים מבחינת הפרטים, הקרבות עצמם בין הרכבים נחמדים מאוד, גם קרבות מחוץ לרכב. מיילא שכל הבוסים אותו הדבר בדיוק, אבל הסוף של העלילה אכזב אות: הם הראו את הגיבור בתור אדם שסובל מPTSD קשה ולכן ההחלטות שלו לא נכונות - על זה הכל מבוסס. כל מה שמענין אותו זה למצוא את הרכב שלו, גם במחיר של האנשים שאיתם היה יכול לבנות את העתיד שלו. אני לא אוהב עלילות שמבוססות על פיגור שכלי, זה אי כבוד לאינטליגנצייה של השחקן. אחרי השקעה של כל כך הרבה זמן במשחק זה מאכזב שהסוף הוא לא HAPPY END - זה משאיר טעם מר ופוגם בהנאה.

 

בגדול, במשחק מתחיל בזה שלוקחים למקס את הרכב, ואז כל המטרה זה להחזיר את הרכב ועל הדרך לבנות רכב חליפי חזק עם מכונאי עוזר שלו. כאשר המטרה העיקרית של המחשק להגיע לעיר GAS TOWN בה הוא יכול להשיג מנוע V8.

הצד החזק של המחשק שהוא לוקח מלא זמן, מי שאוהב משחקים ארוכים עם המון משימות צד, חיפוש אחר אוצרות, לאסוף רכבים נדירים וכל מיני פריטים מענינים, לחפש מקומות שונים לפי סימנים.

 

לכן אני לא ממליץ על המשחק, למרות הרכבים המגניבים, השיפורים וקרבות המושקעים בין הרכבים.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל משחק שבמבוסס על סרט הוא חרא חוץ מסדרת הבאטמן וגם זה יותר על קומיקס

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת אני נהנתי מהמשחק, כנראה גם הציפיות שלי לא היו גבוהות.

אני מחכה לjust cause 3 אם הוא יהיה פלופ אני אתאכזב במיוחד שכבר קניתי אותו.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3143 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...