Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהתיאור שלך אני מבין ששני הצמיגים הקדמיים אינם זהים ואילו האחוריים כנראה (היו) המקוריים מ 2010. להחליף ומיד את כל הארבעה, בלי שום התייעצות.

 

אני תוהה האם הנזק של הצמיג לא נגרם בגלל שינוי כוון הנסיעה שלו. יכול להיות שבמשך שנים הוא היה מותקן בצד ימין של הרכב ובאיזשהו שלב הוא הועבר לשמאל אחורה והיה פצצת זמן.

 

אגב, אין כזה דבר "חברה טובה ומוכרת", פשוט לא קיים. מגרש גדול, משרד ממוזג ואנשי מכירות ממולחים לא הופכים את הרכבים שבחוץ לשמורים ומטופחים, בדרך כלל ההפך הוא הנכון.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דבר ראשון תודה על העזרה והעצות של כולם.

הסיבה שציינתי שהחברה עצמה היא חברה רצינית, עם כמה סניפים בארץ, הם גם נתנו אחריות חצי שנה על המנוע והגיר. הכוונה הייתה להדגיש שלא מדובר על סוחר מכוניות שקונה רכבים גמורים שהחברות הגדולות לא רוצות להתעסק איתם.

ממה שידעתי אורך חיים של צמיג הוא עד 6 שנים, ושאם גובה החריצים בסדר והבלימה בסדר והכל בסדר בטסט אז אין בעיה . עכשיו כשקצת חפרתי על זה הבנתי שמומלץ להחליף גם עד 80K, אבל זה משהו שלמדתי רק עכשיו.

אגב, במכוניות אחרות שנהגתי בהן והיה לי פנצ'ר, נסיעה של כמה מאות מטרים (גם בכביש ראשי) כדי לעצור בבטחה בד"כ לא פגעה בצמיג ובג'אנט (בטח לא פרקה אותו בצורה כזו)

פורסם

הסיבה שציינתי שהחברה עצמה היא חברה רצינית, עם כמה סניפים בארץ, הם גם נתנו אחריות חצי שנה על המנוע והגיר. הכוונה הייתה להדגיש שלא מדובר על סוחר מכוניות שקונה רכבים גמורים שהחברות הגדולות לא רוצות להתעסק איתם.

 

לא לא, אל תשלה את עצמך. אין צדיקים בענף הזה. לקנות רכב יוצא ליסינג או השכרה זה חתול בשק שיש לבדוק לא ב 7 אלא ב 70 עיניים, גם אם הוא נמצא במגרש של חברה גדולה ומוכרת.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הרכב היה יד ראשונה פרטי, לא שזה אומר הרבה על התחזוקה שלו, לפי דוח טיפולים של המוסך מורשה יבואן הוא עבר רק טיפולים שוטפים לפני כן. אבל עשיתי לו טיפול יישור קו קצת אחרי הקנייה.

האמת שהרגשתי לפני כמה ימים שהאוטו קצת מושך בהעלאה והורדה של הילוכים, אני לא יודע אם זה בכלל קשור אבל הייתי יום לפני הפנצ'ר (בחמישי) במוסך מורשה שפיק של פיאט בחיפה (הם דווקא אחלה, מבחינת יחס , ונראה שהם מקצועיים). אמרתי להם על העניין הזה, המכונאי עשה איתי סיבוב על האוטו, עשה בדיקה עם המחשב ובסופו של דבר זה נסגר רק בכיול הילוכים.

פורסם

אין שום קשר למקום הקנייה של המכונית או לגיל הצמיג.

הצמיג פשוט התפרק לחלוטין, והסולייה עפה ממנו, וזה נובע מבעייה בייצור (הדבקה לא טובה של הרצועות הצולבות עם הסולייה).

גם נסיעה ארוכה עם תקר לא אמורה להביא צמיג למצב כזה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

יש לך מזל ענק שזה הסתיים בצורה הזאת ולא בסחרור הרכב ותאונה. מזל ענק!

עשה בדיקה של כל הצמיגים ותחליף בהתאם - תתקין רק צמיגים איכותיים.

פורסם

דגם הצמיג שצוין בשילוב עם תאריך הייצור שלו מביאים אותי למסקנה שמדובר בצמיג מקורי שהגיע עם פיאט בראבו. מכיון שציינת שהוא הוחלף בעת רכישת הרכב ע"י החברה שממנה רכשת אותו, כל שנותר לי להניח זה שאכן לא מדובר כאן בצמיג חדש אלא בצמיג משומש שפורק מרכב אחר שכנראה עמד באותה עת למכירה, והותקן אצלך.

היה עליך לוודא טרם העברת הבעלות באמצעות בדיקת תאריך הייצור שאכן קיבלת צמיג חדש (ובכלל, למעט במקרים מאוד מסויימים, ממתי מחליפים צמיג אחד?).

בכל אופן, אני נוטה להסכים עם ההנחה של איתמר: בהחלט יתכן שבמהלך חייו של הצמיג על הרכב שממנו הוא פורק הוא הסתובב לכיוון אחד, ובשל העובדה לכאורה שהוא הותקן אצלך בצד האחר חל הכשל שחווית.

 

לא נראה לי שיש משהו שבאפשרותך לעשות נגד החברה שממנה רכשת את הרכב, מהסיבה הפשוטה שחלף יותר מידי זמן מרגע ביצוע העיסקה וכי הם תמיד יוכלו לטעון שהכשל התרחש בגלל רשלנות שלך ולכן הם אינם נושאים באחריות כלשהי.

קח את המקרה כשיעור לחיים, גש לצמיגאי ללא דיחוי לשם בדיקת כל הצמיגים שלך והחלף אותם בצמיגים איכותיים במידת הצורך. אני כבר יכול לומר לך שגם את הצמיג האחורי שמהצד השני אתה גם חייב להחליף.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לדעתי הוא ציין שצמיג אחר הוחלף. אבל זה אכן נראה שמדובר בצמיג ישן מאד.

להבא - אל תחזיק צמיגים יותר מ4 שנים או 80000 ק"מ.

לדעתי, חוסר בלחץ אוויר בשילוב נסיעה בכביש בינעירוני גרמו לצמיג להתפוצץ.

ההמלצה שלי:

החלף לרבעייה מיצרן מוכר ודגם מומלץ (יש כאן בפורום המון המלצות), ובדוק לחץ אוויר לפחות פעם בשבועיים!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מצוער לא מבין אנשים שחושבים שכל עוד יש חריצים בצמיג אז שהוא תקין. הצמיגים מתייבשים מאוד בארץ בשל מזג האוויר, לדעתי חובה להחליף צמיגים כל גג שלוש שני גם אם הצמיג עשה רק 10,000 ק"מ

פורסם

תודה על העצות, לא חשבתי לתבוע או לבוא בטענות לחברה שממנה קניתי את הרכב, בכל זאת עברה כמעט שנה וצמיג (כמו קלאץ') הוא רכיב מתבלה בכל מקרה, שגם במקרה של רכב חדש מהניילונים סביר להניח שלא ניתן לבוא בטענות לאף אחד כי הוא לא נכלל בתנאי האחריות.

וברור לי גם שאני צריך להחליף את כל הצמיגים, כי החיים שלי ושל אשתי וגם מי שנוסע בנתיבים לידי יקרים יותר מזה.

 

מה שסיקרן אותי הוא איך צמיג יכול להתפרק בצורה כזו, פשוט כי זה לא נראה דומה לשום פנצ'ר שראיתי לא אצלי ולא במקרים אחרים (כולל שפשוף עם מדרכות), והכי חשוב, איך אפשר להתגונן מדבר כזה בעתיד (מלבד החלפה של צמיגים בתדירות של 4 שנים או 80K)

פורסם (נערך)

יש כמובן אחריות על הצמיגים גם ברכב חדש וגם לצמיג שקנית בפנצריה

היא לא כוללת כמובן פנצר נסיעה עם פנצר או פגחעה חיצונית בצמיג מבור או מדרכה

עריכה אחרונה על ידי Dan-idin
פורסם

לכל מי שממליץ לשים צמיגים חדשים מאחור ולא מלפנים, ומביא את הטיעון שפיצוץ בצמיג אחורי מוביל לאובדן שליטה -

הנה דוגמה מהחיים, הרכב המשיך ישר במהירות של 100 קמ"ש בלי שום דרמה, ולא היתה בעיה לעצור בצד בבטחה.

פיצוץ בצמיג קדמי גורם למשיכה מיידית של הרכב לצד, ועד שהנהג יגיב ויתקן עם ההגה - הוא יכול להיות בגדר/תעלה/הרכב בנתיב הנגדי. אז עוד סיבה טובה לשים צמיג חדש דווקא מלפנים - מעבר לסיבות האחרות שכבר דוסקסו בעבר.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...