Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רועי - אתה צודק.

ל רכבים / מנועים חדשים מעל 2008 הדורשים תקני C ואו SN/SM .

הייתי מאוד נזהר - ובקיצור לא - עד לאישור מהמחלקה הטכנית של היצרן.

 

ברכבי מאזדה 6 עד 2010-2008 אצלנו, אני מוסיף את התוסף - שנה כן שנה לא.

בוולסטר טורבו וב ג'ולייטה - אני לא מוסיף ומשתמש ב 5W-40 C3 - אשר כבר מתוסף קצת ב MOS2

המנועים אצלנו נראים מעולה מבפנים ( במוסך יש מצלמת החדרה דרך המצת ומדיד השמן )

עם נתוני בדיקת לחץ טובים מאוד, וללא צריכת שמן חריגה.

 

אני גם נזהר בשמנים הדקים - לדוגמה - אם הדרישה לתסף יותר MOS2 ב שמן מנוע 5W-30 -

הייתי נזהר ולא ממליץ.

מניסיוני השמנים הללו מאבדים מכמותם בתנאי עבודה קשים -

לכן הייתי חושש כי אחוז ה MOS2 בשמן המנוע יעלה , והופעת בוצה יותר מהירה וקשה,

עם חשש לסתימת מעברי שמן דקים.

 

החומר מולבידן MOS2 נחשב כמינראל / מתכת מעבר, המיועד לסיכה בתנאי מאמץ -

הוא מופיע ברמה די גבוהה בשמנים החדשים SM ומעלה.

כמו כל תוסף - ברמה נתונה הוא עוזר בדרישות, וברמה גבוהה יכול להשפיע אחרת.

טמפרטורת ההתכה של המולבידן כ 3000 מעלות, לכן הוא לא מתאדה או מאבד יציבות במנוע

ולא יוצר תוצרי לוואי הפוגעים בממיר.

כתוסף - הוא יוצר תערובת עם שמן המנוע , ולכן הוא לא נקשר כימית לשמן ולא משנה את תכונות השמן.

הוא נצמד למתכת המנוע בתוך המנוע ויוצר שכבת הגנה והחלקה חזקה.

צריך להיזהר בכמות התוסף וביעוד - מאחר וכל הוספת תוסף / חומר, משנה את הנתונים .

לכן צריך להתאים את התוסף בהתאם לכמות השמן וליעוד , וגם רצוי שימוש שנה כן שנה לא.

כך שנה השכבה מחודשת ושנה נשחקת -

 

קרא גם כאן -

 

א - http://www.carsforum.co.il/vb/showth...highlight=MOS2

ב - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?449234-סקר-שמן-ושאלה-SM-מול-SL-מה-ההבדלים-באמת&highlight=MOS2

ג - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?397899-מאזדה-6-2003-שרכשתי-היום-עם-טונות-של-בוצה-בראש-מנוע!&highlight=MOS2

 

לפותח הדיון - אתה חושש ואני מבין אותך.

לכן כמו שרשמתי בעבר - קנה שמן מנוע מתוסף מראש של LM עם MOS2 .

כך תהיה רגוע כי יצרן השמן עשה התאמה מלאה בין התוסף לשמן.

והשתמש בשמן המתוסף , שנה כן שנה לא.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תודה לכם על העזרה אבל רק שאלה בקשר אם אני ישים את השמן הרגיל CASTROL GTX 10W40 עם התוסף MOS2 זה יהיה תקין הוא לא יזיק לנוע יהיה שיפור?

פורסם

אין לי אפשור להגיע לשם פשוט אני רק שאלתי שיענו לי אם אני שם castrol gtx עם התוסף mos2 יהיה מעולה לא נזק למנוע? זהו זה מאני רוצה לדעת תודה לעוזרים מראש

פורסם

מה בכלל הסיבה שהחלטת שאתה צריך או רוצה לשים את התוסף הזה?

אין לך רכב עם מנוע שבאמת זקוק לו. שמתי במגאן 2002 את הליקווי מולי עם התוסף ועכשיו החלפתי לרגיל ללא התוסף ואין שום הבדל, יכול להיות שהרגיל מרגיש אפילו טוב יותר.

×
×
  • תוכן חדש...