Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כלמוביל משיקים את "Switch" - שירות למכירת רכב משומש


GhostBuster
שימו לב! השרשור הזה בן 3380 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פניתי אליהם כדי להציע את הרכב שלי דרכם, על פניו נשמע כעסקה נוחה.

קובעים איתם פגישה ומשאירים את הרכב אצלם, הם לוקחים אותו לבדיקה ושטיפה, מצלמים את הרכב לצורך העלאת תמונות באתר שלהם, בזמן הזה הם שולחים את בעל הרכב על חשבונם במונית לאן שהוא צריך.

לאחר הבדיקה ובהתאם לשקלול קובעים מחיר לרכב בתיאום עם בעל הרכב, מהמחיר הזה תנוקה עמלה של 2.5%.

כאשר יגיע קונה, הם ידאגו לאסוף את הרכב להציג אותו לקונה לקחת את הכסף, להעביר בעלות ואז להעביר את הכסף לבעל הרכב.

 

יתרונות שאני רואה הם: שאני לא צריך להתברבר עם כל קונה, הכסף שלי מובטח ולא צריכים להיות מוטרדים מצ'ק בנקאי מזויף וכדו'. הלקוח נהנה מאחריות של חצי שנה על מנוע/גיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון. קארטר היה רק הפיילוט.

בכל אופן, אני לא חושב שמישהו שיש לו אוטו עם נתונים טובים (שמור, מטופל בזמן, ק"מ נמוך) ירצה לשלם 2.5% עמלה. רכבים כאלה נחטפים מהר בלוחות הרגילים.

מה שמשאיר ל סוויץ' רק את הרכבים הפחות טובים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ממש מסכים איתך, לי היה רכב עם נתונים מצויינים ושיגעו אותי,מיליון טלפונים ופגישות של אנשים לא רציניים עד שלאחר חודש נמצא קונה רציני.

אני הייתי מוכן לשלם עמלה 2.5 אחוז רק בשביל לא לעבור את כל התהליך של המכירה עם הלקוח הישראלי.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שאתה מפרסם דרכם לא מונע ממך לפרסם את הרכב גם באופן עצמאי (יש כמה רכבים באתר שלהם שמופיעים גם ביד2), ככה שהם עוזרים למוכרים להגביר את החשיפה, אבל אישית, לא הייתי מסתפקת בשרות שלהם בלבד.

בנוסף, גם אם הייתי גרה בתחומי הפעילות שלהם, כנראה שהייתי מוותרת על התענוג שנציג שלהם לוקח את הרכב שלי לנסיעה ומחזיר אותו. כל עוד הרכב בבעלותי, אני לא מעוניינת בכך שינוע ללא הנוכחות שלי\של בן הזוג שלי בכבישי ישראל.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה במה באמת זה יהיה שונה מקרטר. אם הם ישקיעו בהרחבה ושיווק של השירות, זה יכול להצליח, אבל על חשבון דברים אחרים.

 

כל מי שחושב שיגיעו לשם רק רכבים לא אטרקטיביים טועה לדעתי, כי יש הרבה מאוד בעלי רכבים שחוששים משוק יד2 או שפשוט אין להם כח לזה. אחרי שמכרתי את הרכב הקודם שלי, תכננתי לקנות את הבא מאדם פרטי, ושאלתי כמעט את כל מי שאני מכיר על חוויות רכישה\מכירה אחרונות שלהם. התגובות היו מאוד שליליות כלפי ההתעסקות הזאת. אני אפילו מכיר 2 מקרים של אנשים שדחו את ההתעסקות במכירת הרכב, עד שהוא הפך לגרוטה, אבל זה מקרה קיצוני.

 

הלמ"ס פרסם נתוני נסועה ממוצעת לרכב מבעלות פרטית (14.4K), להערכתי יש מספיק מכוניות עם ק"מ סביר בכבישים שהבעלים ירצו למכור אם תהיה להם תשתית נוחה. מי שייפגע מאוד מהצלחה של SWITCH יהיו הטריידים למיניהם. עד היום, הם היו האופציה היחידה בשביל אנשים שלא הייתה להם כוונה להתעסק במכירת הרכב.

 

עריכה:

מוסיף קצת נתונים סטטיסטיים לגבי שתי קבוצות באוכלוסיה, שלהערכתי יותר קשה להם להתנהל בשוק יד2:

 

מעל 250 אלף נשים שמתגוררות בגפן

 

מעל 100 אלף אימהות חד-הוריות

 

מתוכן לכ40% יש רישיון נהיגה.

עריכה אחרונה על ידי Stone
הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

time is money. ועל מה אני בדיוק אתנייד כשהרכב נשאר אצלם עד שיימכר?

בכל מקרה, יש הרבה קריטריונים ויהיו גם הרבה מכוניות שלא תומאמות אותם (עד 150K ק"מ ועוד 40 קריטריונים שרק אלוהים וסוויץ' יודעים מהם).

אני חושב שמי שמחזיק במכונית שמורה, יצליח למכור אותה תוך זמן קצר ובמחיר טוב גם לבד. זו דעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

time is money. ועל מה אני בדיוק אתנייד כשהרכב נשאר אצלם עד שיימכר?

בכל מקרה, יש הרבה קריטריונים ויהיו גם הרבה מכוניות שלא תומאמות אותם (עד 150K ק"מ ועוד 40 קריטריונים שרק אלוהים וסוויץ' יודעים מהם).

אני חושב שמי שמחזיק במכונית שמורה, יצליח למכור אותה תוך זמן קצר ובמחיר טוב גם לבד. זו דעתי.

 

כניראה שלא קראת את הידיעה. הרכב נשאר אצלך כל עוד הוא לא נמכר, הוא אצלם לכמה שעות רק לצורך שטיפה, צילום ובדיקה במכון.

 

רבים (ורבות זה בטוח) ישמחו לוותר על "התענוג" של מכירת רכב תמורת סכום לא גבוה של 2.5% מהמחיר. מגרשי הטרייד-אין לא היו פורחים ומלאים במכוניות אם לאנשים היה את הזמן והחשק להתעסק עם מכירת מכונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כמה זמן היה דיון על זה כאן. השירות הזה אחלה אם אתה קונה רכב. אם אתה מוכר - קצת פחות. הם לוקחים לך את הרכב ליום שלם לבדיקות, אתה צריך להתחייב שכל פעם שיש קונה במשך 48 שעות אתה לא מוכר וכמובן - כל אחד יכול לקבוע נסיעת מבחן על הרכב שלך.

 

והעמלה של 2.5 היא זמנית, המחיר הרשמי הוא 5%.

 

בכ"א, אילו זה היה קצת יותר אטרקטיבי עבורי - כמוכר - בכיף הייתי משתמש בזה. נדמה לי שאשכרה יש אנשים משועממים שעוברים על יד2 ומתקשרים כדי לנצל את חבילת שיחות ללא הגבלה שלהם. אחרי הבנאדם ה-20 שמתקשר ושואל "תגיד מה המחירון", כאילו אני לוי יצחק, זה נהיה מציק.

עריכה אחרונה על ידי Shwantz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוונטצ, אתה מוכר רכב שמושך שיחות "התעניינות". מאמין שאתה סובל יותר מהרוב.

 

כשאני מכרתי, מי שנשמע לא רציני ולא שואל שאלות נכונות, כשהוא רוצה לבוא אתה לוקח מספר, אומר שכרגע קבעת עם בנאדם ואתה תעדכן אם יהיה רלוונטי. מה לעשות שלפעמים יש בחיים שיחות סרק בעיקר בתחום דיור להשכרה ועסקאות רכב פרטיות.

 

השיגוע בטלפונים זה בקטנה מול אנשים שמנצלים מוכרים פרטיים לנסיעות מבחן והתרשמות, או יותר גרוע, משת"פים של קונה אמיתי שמחפש לייאש את בעל הרכב.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, מי שהתקשר להתעניין (כלומר שאל שאלות לעניין) אז לא אכפת לי. אבל יש גבול לכל תעלול.

בכל אופן, הייתי רוצה לראות שיפור בדבר הזה, בעיקר משהו שיהפוך אותו לאטרקטיבי עבורי. נאמר, אם היו אומרים שכל פעם שהרכב נלקח ל״נסיעת מבחן״ מחזירים לך אותו מצוחצח מבפנים ומבחוץ, או למשל מתחייבים להחזיר או חצי מיכל דלק או הכמות ההתחלתית לפי הגבוה מביניהם. לפי דעתי, יש לזה פוטנציאל אבל הם שוכחים שלמעשה יש להם שני לקוחות לכל עסקה ו-ואללה, אותי בתור לקוח הם לא שכנעו.

 

גם יש את הקטע הלא ברור הזה של להחזיר את הרכב אם לא מרוצים ממנו (או כפי שהם מפרסמים: ״נסיעת מבחן של 5 ימים״). מספיק ששני אנשים לא היו מרוצים והם אכלו אותה לגמרי. גם עם הגב של כלמוביל זה יהפוך ללא רווחי מאוד מהר. אם למישהו יש חוזה שלהם ומוכן להעלות זה יהיה מצויין.

עריכה אחרונה על ידי Shwantz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3380 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...