Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגדול אין הרבה הבדל, וזה לא מפתיע - כי מדובר ברכבים שהם אחים שהופרדו בלידתם. קיה היא חברת בת של יונדאי וככזאת הפורטה היא המקבילה שלה ל-i35, בערך כמו שהפיקנטו מקבילה של ה-i10.

מדובר בשתי משפחתיות די בינונית שפחות או יותר אבד עליהן הכלח כיום, כשהדור החדש של המשפחתיות המשעממות הגיע לשוק - קורולה, אוקטביה ומאזדה3.

 

מבין השניים הייתי מעדיף דווקא את יונדאי i35. הסיבה פשוטה - היא עברה לאחרונה מתיחת פנים של סוף החיים במסגרתה שופרה רמת האבזור והיא כיום קצת יותר מאובזר מהפורטה (מולטימדיה, הגה עם flex steer, מושב נהג חשמלי בדגם המאובזר וכו').

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מדובר ברכבי ליסינג.

האם אתה במקרה יודע האם הפוקוס (סטיישן) נפתרה מבעיות הגיר שהתלוננו אודותיהם כאן?

איך היית ממצב רכב זה ליד היונדאי?

פורסם

הפוקוס סטיישן בעלת התנהגות כביש טובה יותר משל ה-i35 אבל המושב האחורי שלה צפוף מאוד ותא המטען אינו מרשים בגודלו כמצופה ממכונית סטיישן. הייתי מעדיף את ה-i30cw, שהיא בעלת נוחות נסיעה עדיפה משל ה-i35 והתנהגות כביש טובה יותר.

לגבי הבעיות הגיר - חכה עוד 20-30-40 אלף קילומטרים ואז נדע :-D

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אשתי התבקשה להחליט אם לא החודש, אז עד ראש-השנה.

 

כיום נוהגת בפוקוס 4ד' (2011). לא הכי מתה על הקפיצות בהילוכים.

בעבר הייתה לה הקורולה, ש'הרגיזה' אותה, משום שהגיעה עם איבזור מינימליסטי ביותר (2 חלונות חשמל בלבד ועוד).

ניסתה את המאזדה 3, לטעמה, רכב תזזתי, לא אהבה.

צריכה להחליט בין- פוקוס 4ד', פוקוס סטיישן, קיה פורטה, יונדאי i35, טויוטה קורולה, מאזדה 3.

מעיון במפרט הטכני, נראה לי שתכיפות התדלוקים של היונדאי קצת גדולה ביחס לאחרות, שילוב של מיכל קטן וצריכה גבוהה יותר. זהו פרמטר אצל אשתי.

אודה לתובנות ממך.

פורסם

קורולה החדשה כבר לא מגיעה עם רמת אבזור נמוכה. מגיעה כסטנדרט עם 4 חלונות חשמל, מערכת מולטימדיה חביבה ועוד. בקיצור, זאת כבר לא הקורולה המעליבה שאנשים קיבלו כאן בליסינג בשנת 2009. מבין כל הרכבים שציינת, אם הייתי צריך לבחור אחת זאת הייתה הבחירה שלי. גם מרווחת, גם די חסכונית, גם מאובזרת בצורה סבירה וגם בעלת גיר אוטומטי רציף נטול כל קפיצות בהילוכים. נכון שבמחינת התנהגות כביש היא נופלת מהפוקוס, מהמאזדה 3 ואפילו מה-i30cw, אבל לא נראה לי שזה מעניין את אשתך כלל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

התנהגות הכביש של I35 פחות טובה... ברמת האבזור אני דווקא חושב ששתיהן אותו הדבר וזה לא משהו שיכול היה להכריע - יש עוד אלמנטים.

פורסם

אני נוטה להסכים עם ראש המוסד לשעבר (שאגב-אני שמח לראות שהתפנה מסוגיות בטחון המדינה לעניינים הדחופים באמת). אני חושב שה"ישיבה על הכביש" של הפורטה עדיפה על הI35, כמו שאמרו- שתיהן לא חיות טרף אבל אם זה לאישתך אז אולי דווקא עדיף (:

פורסם
בגדול אין הרבה הבדל, וזה לא מפתיע - כי מדובר ברכבים שהם אחים שהופרדו בלידתם. קיה היא חברת בת של יונדאי וככזאת הפורטה היא המקבילה שלה ל-i35, בערך כמו שהפיקנטו מקבילה של ה-i10.

מדובר בשתי משפחתיות די בינונית שפחות או יותר אבד עליהן הכלח כיום, כשהדור החדש של המשפחתיות המשעממות הגיע לשוק - קורולה, אוקטביה ומאזדה3.

 

מבין השניים הייתי מעדיף דווקא את יונדאי i35. הסיבה פשוטה - היא עברה לאחרונה מתיחת פנים של סוף החיים במסגרתה שופרה רמת האבזור והיא כיום קצת יותר מאובזר מהפורטה (מולטימדיה, הגה עם flex steer, מושב נהג חשמלי בדגם המאובזר וכו').

 

 

היום ביונדאי I35 דגם בסיסי(אינספייר) מגיע גם חלון שמש בגג.

 

מוכרים אותה בחברות הליסינג במחיר מופחת משמעותית אם אני לא טועה.

 

בכל אופן,

מלבד האבזור והעיצוב במעט,

אין שום הבדל.

 

אהבתי יותר את הקיה(אין לי מושג למה חח).

-----------------------------------

Audi A8 6.0L W12 '08

פורסם

אחרי שנתיים וחצי עם i35 של אמא שלי (בליסינג) ונסיעה בפורטה של חבר מהעבודה, אני מעדיף את היונדאי בעיקר כי בפנים העיצוב יותר נעים והיא יותר מאובזרת.

השילוב צבעים ביונדאי מרגיע (אפור-כחול, בז', כסף ומחוונים בתכלת) בניגוד למעצבן בפורטה (אפור ככה ומכוונים בכתום)

דבר נוסף, בפורטה יש חלון קטן לפני המראה, מצד אחד רואים יותר טוב את מה שמאחורי קורה A אבל מצד שני לי זה הציק

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
×
×
  • תוכן חדש...