Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אילתור עם נגד בקונקטור חיישן MAF, סובארו B4 2007, למה?


gabi911
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

חבר רכש סובארו B4

מהתבוננות שלי הדבר הראשון שקרץ לי זה אילתור שנעשה בצמה של הקונקטור חיישן MAF, שמו שם נגד בין שתי חוטים.

האם מישהו יודע מה ניסו לעשות בזה? והאם זה מפצה על תקלה כלשהי?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מוסיף 20-30 כוחות סוס לערך:-))

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מוסיף 20-30 כוחות סוס לערך:-))

 

שינוי ערך התנגדות חישן ע"י הוספת נגד גורם ל"שקר" של מחשב הזרקה ש"קורא" מסת אויר גדולה יותר ומפצה ע"י תוספת הזרקת דלק - מה שמביא למנוע "עירני" יותר .[לא יודע כמה סוסים נקשרים :-D]

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, למה אתה אומר אין דרך לדעת?

 

את האמת בחישנים אני לא כל כך מבין, אבל אני כן מבין חשמל, ומה שאמרו פה הגיוני ביותר, עקיפה של החיישן.

 

אם תסתכל על כל הודעה פה, תאכלס אין דרך לדעת ב100%, חייב איש מנוסה\מוסכניק\בעל מקצוע\מהנדס רכב\מהנדס של סובארו שיראה בעיניים שלו.

אז אפשר לסגור את הפורום, הוא מיותר, כי התשובה לכל תקלה תיהיה: "אי אפשר לדעת, תגיע למוסך".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, מה שהתכוון אייל הוא שאי אפשר לדעת פשוט מאוד מכיוון שחלק מהחישנים מודדדים גם את מסת האויר וגם את טמפרטורת האויר, לא ברור באיזה פונקציה הורכב הנגד.

 

כמה חוטים על הקונקטור של הנגד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, למה אתה אומר אין דרך לדעת?

 

את האמת בחישנים אני לא כל כך מבין, אבל אני כן מבין חשמל, ומה שאמרו פה הגיוני ביותר, עקיפה של החיישן.

 

אם תסתכל על כל הודעה פה, תאכלס אין דרך לדעת ב100%, חייב איש מנוסה\מוסכניק\בעל מקצוע\מהנדס רכב\מהנדס של סובארו שיראה בעיניים שלו.

אז אפשר לסגור את הפורום, הוא מיותר, כי התשובה לכל תקלה תיהיה: "אי אפשר לדעת, תגיע למוסך".

אתה רציני הרכיבו נגד באיזה מוסך של חאפרים ואתה רוצה לדעת מה הוא עושה ולמה שמו אותו?

בנאדם קנה רכב בעשרות אלפי שקלים שיכנס למוסך ושיבדקו את האילתור הזה.

נ.ב המכון בדיקה לא ראה את הקומבינה הזאת?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוספת נגד במקביל בין חיבור המינוס לבין חיבור של הטמפ אויר ביניקה נותן למחשב ערך נמוך של טמפ של האויר ביניקה וכך מעשיר את התערובת ,יש כאלו קומבינות גם על חיישני חמצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רציני הרכיבו נגד באיזה מוסך של חאפרים ואתה רוצה לדעת מה הוא עושה ולמה שמו אותו?

בנאדם קנה רכב בעשרות אלפי שקלים שיכנס למוסך ושיבדקו את האילתור הזה.

נ.ב המכון בדיקה לא ראה את הקומבינה הזאת?

 

הבנאדם שאל למה.

אמרו לו למה (או כדי לזייף תערובת או כי החיישן תקול).

 

אם הוא רוצה לסדר את זה הוא ככל הנראה יסע למוסך.

 

הנקודה שלי הייתה, שלא צריך לענות ישר: "סע למוסך".

קודם כל לענות לו, אחר כך רכוש שלו שיעשה מה שבא לו, הוא מהתשובות שלנו צריך להסיק שמשהו כאן לא כשורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...