Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי לפני שבוע גלקסי 4 והוא מגיע רק עם 8GB פנויים מתוך ה16,

לכן החלטתי להתחדש בכרטיס זיכרון.

אילו כרטיסים מומלצים בטווח ה80-120 שקל של 32GB

פורסם

כהצצה בזאפ אין יותר מדי מבחר.

לפני חודש לימדו אותי (בדיוטי בנתב"ג) שכלל האצבע הועא דולר לג"ב. כנראה שלכרטיס מבית מוכר זה אפילו קצת יותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בדיוק היום הגיע לי הכרטיס של סנדיסק 32 גיגה קלאס 10. 90 שח מאיביי. 250 שח בחנות האביזרים הקרובה. ממליץ. תחפש במוצרים את הכרטיס עם התמונה של הרובוט של האנדרואיד על הקרטון.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

כרטיסים של סאנדיסק עושים בעיות עם טלפונים של סאמסונג.

למדתי בדרך הקשה אחרי שאמרו לי לא לקנות, וקניתי.

עכשיו אני מחליף אותו לכרטיס של סאמסונג שהזמנתי מאיביי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אתה בטוח שאתה צריך 32GB?

 

קנה כרטיס class 10 שם חברה מוכרת (לא יש של סמסונג, לאישתי של סאן דיסק) וזה יעשה את העבודה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
כהצצה בזאפ אין יותר מדי מבחר.

לפני חודש לימדו אותי (בדיוטי בנתב"ג) שכלל האצבע הועא דולר לג"ב. כנראה שלכרטיס מבית מוכר זה אפילו קצת יותר.

 

כנראה שבדיוטי ניסו לעשות עליך קופה.

1$ * 32GB = 32$

 

בערך 120 שקל ל32GB זה מחיר גבוה כשהיום אתה יכול לקנות סביב 15-20 דולר 32GB CLASS10

פורסם

שוב הדעות חלוקות, תפס את עיני כרטיס של חברת trancecd או משהו כזה וראיתי שמצורפת אחריות לכל החיים ובנוסף הוא קלאס 10,האם למישהו יש נסיון עם חברה זו?

פורסם
שוב הדעות חלוקות, תפס את עיני כרטיס של חברת trancecd או משהו כזה וראיתי שמצורפת אחריות לכל החיים ובנוסף הוא קלאס 10,האם למישהו יש נסיון עם חברה זו?

גם SanDisk נותנים אחריות לכל החיים (לפי מה שראיתי שקניתי את שלי).

 

אני עם 16GB קלאס 10 של סאן-דיסק שהוזמן מ-Ebay.

הוא נמצא כבר כמה חודשים טובים בגלקסי S1 שלי, וטפו טפו טפו הכל טוב ואני מרוצה.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
כנראה שבדיוטי ניסו לעשות עליך קופה.

1$ * 32GB = 32$

 

בערך 120 שקל ל32GB זה מחיר גבוה כשהיום אתה יכול לקנות סביב 15-20 דולר 32GB CLASS10

 

אכן לא קניתי.

בכל מקרה - אני משתמש רק בכרטיסים עם שמות מוכרים כגון סאנדיסק, טראנסנד, קינגסטון וכו'.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כרטיסים של סמסונג לקנייה מאי-ביי גם אופציה טובה. קרוב ל-20$ לכרטיס 32GB הישר מדרום קוריאה

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

מצאתי כרטיסים של סמסונג,אך בחלק מהמודעות רשום שהם מיועדות לגלקסי 4 ובחלק לא,

אך למרות נראה כאילו זה אותו כרטיס רק תחת שם אחר

 

לדוגמה: אחד שלא מיועד לגלקסי לפי המודעה

http://www.ebay.com/itm/Genuine-New-Samsung-32GB-Micro-SD-SDHC-Memory-Card-for-Mobile-Phone-Smartphone-/111246198749?hash=item19e6ca47dd

 

לדוגמה: אחד שכן רשום שהוא מיועד לגלקסי4

 

http://www.ebay.com/itm/Samsung-32GB-Class-10-Micro-SDHC-Memory-SD-Card-Plus-For-Galaxy-S3-S4-Note-II-/121086900682?pt=AU_MobilePhoneAccessories&hash=item1c315779ca

 

 

ובכלל באופן כללי עדיף כרטיסים של סמסונג לגלקסי או של סאנדיסק וכו'?

פורסם
כרטיסים של סאנדיסק עושים בעיות עם טלפונים של סאמסונג.

למדתי בדרך הקשה אחרי שאמרו לי לא לקנות, וקניתי.

עכשיו אני מחליף אותו לכרטיס של סאמסונג שהזמנתי מאיביי.

 

אני עם כרטיס האקסטרים שלהם ולא נתקלתי בבעיות, 32GB אם זה משנה.

לפותח הנושא, ישנם הרבה כרטיסים בשוק, וודא שהוא CLASS 10 וקצב כתיבה של לפחות 30Mb/s זה יאפשר לך הקלטה של ווידאו באיכות HD ישירות לכרטיס.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

×
×
  • תוכן חדש...