Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם,

יש לי בעיה בדיבורית מובנית ברכב שלא נדלקת לאחרונה, אני לא יודע את הסוג של הדיבורית בדיוק אבל צירפתי תמונה ואם תסבירו לי איך לבדוק אוכל לברר את הדגם המדויק, ממה שראיתי באינטרנט זה כנראה דגם מסויים של Bury.

 

הבעיה היא שהדיבורית לא מגיבה בכלל ובאחד המוסכים שהלכתי רצו 400 ש"ח שזה מחיר שאפשר לקנות בו חדשה.

 

חשבתי אולי יש אפשרות לנסות לאתר את התקלה לבד(אולי זה אפילו פיוז?), אשמח אם מישהו נתקל בבעיה ויוכל לכוון אותי מה לבדוק...

 

תודה מראש!

055.jpg

פורסם

אכן זאת BURY 9040 דיבורית אמינה ומצויינת. דבר ראשון עליך לבדוק מתחים אם מגיעים אל המוח. אם מגיעים נסה לנתק את המתחים ולחבר שוב.

פורסם
אכן זאת BURY 9040 דיבורית אמינה ומצויינת. דבר ראשון עליך לבדוק מתחים אם מגיעים אל המוח. אם מגיעים נסה לנתק את המתחים ולחבר שוב.

 

איפה בדיוק זה נמצא? איפה הקופסא עם המתחים נמצאת? אשמח להסבר להדיוטות

 

 

 

פתאום לא מגיבה ?

האם הוחלף מצבר לאחרונה ?

 

אכן הוחלף מצבר לאחרונה, אך הבעיה התחילה עוד לפני...

פורסם

לגבי המוח של הדיבורית, תנסה לעקוב אחרי הכבל של החלק בתמונה הנ''ל. אם עדיין לא תמצא תנסה להוציא את תא הכפפות ורוב הסיכויים שהחלק יושב שם באחד הצדדים.

פורסם

אוקיי אז לקחתי את זה לחנות שמתקינה דיבוריות ומערכות שמע

וזה באמת היה פיוז, כמה שחיפשתי והייתי בטוח שזה רק פיוז, וניתקתי את המינוס מהמצבר ועשיתי הכל

בסוף תוך 20 שניות הבחור החליף פיוז והדיבורית חזרה לחיים, לקח 50 שקל שזה אולי קצת מוגזם אבל שיהיה...

 

 

אני רושם את התגובה הזאת כדי שאם מישהו יגיע דרך גוגל עם בעיה דומה שידע, תחפשו טוב את הפיוזים שאצלי הם היו ליד הקופסאת פיוזים של הרכב, אך חבויה מאחור....

פורסם
בסוף תוך 20 שניות הבחור החליף פיוז והדיבורית חזרה לחיים, לקח 50 שקל שזה אולי קצת מוגזם אבל שיהיה....

 

 

מסוג התגובות המעצבנות. ידידי הבחור מחזיק מקום (אולי גם עובדים) יש לו עלויות חודשיות וכ"ו. והדבר הכי חשוב הבחור ידע לאן לגשת בדיוק על ידע משלמים. אם הבחור לא היה יודע וחופר לך ברכב וגובה מחיר גבוה יותר כי עבד יותר מה אז היית אומר? כשאתה הולך לעו"ד ועל חתימה אתה משלם כמה אלפים טובים אז גם לעו"ד אתה אומר ככה?

פורסם

+1

במקום אחר רצו 400 ש"ח. הבחור ידע מה לעשות ועשה זאת מהר. מחיר של 50 ש"ח זה מחיר סמלי והוגן ביותר.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

×
×
  • תוכן חדש...