Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשתי הייתה אצל רופא עיניים ומסתבר שהעייפות וכאבי הראש נובעים מכך שהמספר שלה לא נכון.

אז הוא אמר לה שהיא צריכה ללכת להוציא מרשם אצל אופטימטריסט. בבדיקה קצרה המחירים פשוט שערורייתיים, בין 300 ל500 שקל לבדיקה שתכלול מרשם.

זה באמת הגיוני שהקופה (מכבי) לא תיתן מענה לבעיה שהיא בריאותית בבסיסה?

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם
למה אתה צריך מרשם?

שתלך לחנות משקפיים החביבה עליכם, תעבור בדיקה אצל האופטמטריסט ותרכוש זוג משפקיים חדשות.

 

כי חנות המשקפייםהאהובה עלי נמצאת בארה"ב, בעיקר.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

לך לאופטומטריסטים קטנים, לא לרשתות, יזרמו איתך יותר בקלות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

נמצא עכשיו בבעיה דומה.

נפתחה לא מזמן רשת חדשה בשם קרולינה, המציעה משקפיים במחירים זולים בהרבה משאר הרשתות.

הבעיה היא שהם לא עושים בדיקות ראיה ורוצים שתגיע עם מרשם או שעושים על פי המשקפיים הקודמות.

 

TRONCHO, תודה על הקישור לבר אילן, ייבדק.

פורסם

מדוע הקופה לא מספקת מרשמים? ככל הנראה זה לא כלול בכיסוי של סל הבריאות.

ביטוח הבריאות אממנם ממלכתי, אבל מבחינה זו דומה לכל ביטוח אחר - הוא כולל סל מוגדר של כיסויים. מה שמעבר לכך ניתן בתשלום או שיש לרכוש במסגרת פרטית. זה מתחיל בתרופות (תתפלאו, אבל אספירין לא כלול בסל הבריאות - כנראה כיוון שיותר זול לרכוש אותו באופן פרטי מאשר לפי כללי הסל) ונגמר ברפואת שיניים, או משקפיים, או הרבה מאד שירותים אחרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מדוע הקופה לא מספקת מרשמים? ככל הנראה זה לא כלול בכיסוי של סל הבריאות.

הביטוח שלנו מכסה משקפיים, אז בדיקה הוא לא?

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

איני בקי בפרטי הביטוח, אני מניח שלא מדובר בביטוח הבסיסי אלא באחת ההרחבות בתשלום נוסף.

בחנויות המשקפיים מקובל שעלות הבדיקה נכללת במחיר משקפיים שאתה רוכש. אולי זה חלק מההסבר למחירים המנופחים של משקפיים, ולא רק בארץ. ד"א - בני משפחתי, וגם אני, נבדקנו מספר פעמים וכאשר לא נמצא צורך בהחלפת עדשות לא חייבו אותנו בעלות הבדיקה. מצד שני - אנחנו 4 לקוחות ותיקים באותה חנות, ולא קיבלנו את המרשם לידינו.

תחשוב על האופטומטריסט: מדוע שיבצע בדיקה שעולה לו בזמן שהיה יכול להקדיש ללקוחות אחרים או משימות אחרות, ובסופו של דבר הכסף ילך למישהו אחר? עבודתו וציודו של האופטומטריסט שוים כסף ומוצדק שהוא יגבה אותו.

אם אתה רוצה לבדוק אם בכל זאת אפשר לקבל את המדידה על חשבון הביטוח הרפואי (או הנחה במסגרתו) - פנה למחלקת זכויות חברים בקופה וברר שם. ובבקשה, האר את עינינו בממצאיך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אם אתה רוצה לבדוק אם בכל זאת אפשר לקבל את המדידה על חשבון הביטוח הרפואי (או הנחה במסגרתו) - פנה למחלקת זכויות חברים בקופה וברר שם. ובבקשה, האר את עינינו בממצאיך.

בדקתי כמה שעות אתמול ולא הצלחתי למצוא מישהו שמבין על מה אני מדבר..

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

אם הם לא מבינים כנראה שהאופציה לא עולה להם במחשב, כלומר היא לא קיימת, או לפחות לא נגישה.

אם מדובר בשירות חדש יתכן שהם אינם מעודכנים.

אני מניח שמדובר בנציגי שירות ב-call center שלא מבינים כלום אלא רק יודעים לחפש מידע במערכת המחשב של הקופה, ומידע שאינו מופיע שם או אינו נגיש בקלות לא יגיע לידיעתך. בדיוק כמו בשירות הטלפוני של חברות סלולר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

psychuil, מהיכן אתה בארץ?

אני יודע בוודאות שיש קופות שמספקות שירותי אופטימטריה, אבל לא יודע בדיוק איזה קופות.

מחירים לבדיקה בלבד אצל אופטימטריסט מתחילים מ-80 ש"ח, ועד לכמה שצריך כדי שחנות מסויימת תהפוך את הקניה אצלה לאטרקטיבית כביכול.

 

yaba, זה שרק עכשיו ראית את בר רפאלי בטלויזיה לא אומר שזאת רשת חדשה.

הרשת קיימת מעל שנתיים.

לרוב, המוכרים בסניפים יודעים לאן הרוח נושבת ולאן ניתן להפנות לקוח כדי לעשות בדיקת ראיה במחיר נורמלי. תבדוק איתם.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

matansab, דווקא את הפרסומת עדין לא יצא לי לראות. לא מזמן גיליתי את החנות שפתחו בב"ש, אז נראה לי דיי חדש.

יצא לי לשאול בשני סניפים בערים שונות ובשניהם הפנו לאופטימטריסטים שצריך להתחיל להמציא להם סיפורים ואז אולי אקבל מחיר סביר.

פורסם

אתה באר שבעי?

בבאר שבע יש כרגע שלושה סניפים, ובעוד שבועיים פותחים את הרבעי. איפה היית עד עכשיו?

ובאיזה מהחנויות ביקרת?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

×
×
  • תוכן חדש...