Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הקורולה הנוכחית לא מייצגת דבר שרשמת מעלה, איכות הפלסטיקה בינונית לכל היותר , וגם הרכב כמכלול אינו פאר היצירה.

קיה פורטה מודל 2010 אשר נרכשת היום ב 65K עדיפה בכל המובנים מקורולה מודל 2006.

הפורטה אצלנו בחברה מגלות עמידות מרשימה לאחר שנתים וחצי עם מעל 100,000 ק"מ בממוצע לכל רכב, שום תקלה ולו הקטנה ביותר, הטענה היחידה היא לבידוד רעשי מנוע, זה בהחלט מחייב שיפור.

 

 

הקורולה הנוכחית (שנמצאת בסוף חייה) היא עדיין תוצר שתוקן חלקית מה"תקופה הרובוטית". לטעמי האישי, העיצוב שלה דווקא נאה מאוד, המנוע גם די נמרץ בהשוואה למקבילות, ובכלל היא יותר טובה מתדמיתה.

 

נ.ב אני אישית גם לא הייתי משלם 60K על הרנקס, אבל שוב זה רכב מוצלח מאוד וקניה סולידית ללא נפילות, לא הזוי שעוד שנתיים ערכו יהיה גבוה מהפורטה המקבילה, ככה שיש הגיון לא מועט בקניה שלו- הכל תלוי בנקודת ההשקפה

 

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תודה רבה לכל חברי הפורום,עזרתם לי רבות.

הרכב נקנה היום לאחר בדיקה שהייתה מעולה.

שוב תודה רבה על המידע והתגובות,למדתי המון כאן.

 

תתחדש.

 

נשגב מבינתי מדוע קורולה בת 6 עולה יותר מפי 2 (!!) מרכבים מקבילים ולמה יש אנשים שמוכנים לשלם את המחיר הזה. לאימי יש קורולה כזו (אותה קנתה חדשה מהסוכנות) ואני יודע במה מדובר. בכל מקרה, שיהיה בהצלחה ותהנה מהרכב.

פורסם

אם לקורולה יהיה גלגלי מגנזיום באופן קבוע וסאן רוף ורכב שעושה 0-100 ב11 שניות ולא 11.6-9 שניות, יהיה משתלם?

סתם שאלה:200 אלף ו250 אלף ק"מ, קורולה נגד כל הקוריאניות צרפתיות האלו שאתם אומרים, איזה רכב שרד את זה יותר טוב??

 

למה יש לי תחושה שכל מי שמגיב פה על הרכב רוצה רכב ספורטיבי כמו סיאט לאון ואז מגלה שקורולה לא משתלמת.

אני תוקף כי לדעתי אף אחד לא תוקף את הקורולה בגלל איבזור, בגלל חסרונות, או בגלל משהו אחר, אנשים תוקפים כי זו קורולה. אבל הקורולה מספקת את הסחורה, לא רכב מהיר, רכב זריז, אמין, מאובזר לא רע, להתחיל להגיד שזה רכב גרוע?

שאוליק אתה באמת משווה לי מאזדה 3?עם כל האהבה שלי למאזדה 3, מה בדיוק ההבדל???אמינות, אגב, זה ההבדל לטובת הקורולה.

 

אני ממש, ממש, ממש לא פאנבוי של קורולה ומצטער אם יצא לי שם כזה, אני פשוט יודע להעריך את היתרונות שלה.

פורסם

הסיפורי קורולה האלה כבר מאוסים.

כל צד דבק בדעתו ולא יצליח לשכנע את הצד השני.

אני כמובן בצד שטוען בצדק מלא שבמחירים ההזויים שאנשים משלמים על קורולה אפשר לרכוש רכבים טובים יותר מכל הבחינות וגם חדשים יותר.

 

ברוח שרשור "להעיף מליון", אני מציע להעיף את כל מי שמשלם את המחירים האלה על קורולה.

 

סופ"ש נעים לשני הצדדים.

פורסם
אם לקורולה יהיה גלגלי מגנזיום באופן קבוע וסאן רוף ורכב שעושה 0-100 ב11 שניות ולא 11.6-9 שניות, יהיה משתלם?

סתם שאלה:200 אלף ו250 אלף ק"מ, קורולה נגד כל הקוריאניות צרפתיות האלו שאתם אומרים, איזה רכב שרד את זה יותר טוב??

 

למה יש לי תחושה שכל מי שמגיב פה על הרכב רוצה רכב ספורטיבי כמו סיאט לאון ואז מגלה שקורולה לא משתלמת.

אני תוקף כי לדעתי אף אחד לא תוקף את הקורולה בגלל איבזור, בגלל חסרונות, או בגלל משהו אחר, אנשים תוקפים כי זו קורולה. אבל הקורולה מספקת את הסחורה, לא רכב מהיר, רכב זריז, אמין, מאובזר לא רע, להתחיל להגיד שזה רכב גרוע?

שאוליק אתה באמת משווה לי מאזדה 3?עם כל האהבה שלי למאזדה 3, מה בדיוק ההבדל???אמינות, אגב, זה ההבדל לטובת הקורולה.

 

אני ממש, ממש, ממש לא פאנבוי של קורולה ומצטער אם יצא לי שם כזה, אני פשוט יודע להעריך את היתרונות שלה.

 

אתה לא פאנבוי של קורולה?! אתה המצאת את המושג! בויקיפדיה ליד המושגים "פאן-בוי" ו"קורולה" יכולים להוסיף אותך :screwy:

 

הייתה לי RUNX 2003 במשך כשנתיים, רכב מצויין! אין ספק, ואני גם יודע להעריך את הייתרונות שלו, אבל דחיל ראבק! אתה מז** בשכל כול פעם שהמילה קורולה מופיעה בפורום! אני גם מעריך את הרכב בהיותו אמין בצורה מופלגת ויחסית (!) זריז, אבל מפה ועד לקדוח עליו בכול פינה ברחבי קארספורום זה כבר הישג שנשגב ממני.

 

לפותח השרשור, היה לי את הרכב, רכב טוב, אמין, וזה הכול בעצם.

אישית - הייתי קונה I30 או כול רכב אחר חדש יותר בתקציב הנ"ל, במידה ולא חייב משפחתית אפילו הייתי שוקל אחת מהקטנות החדשת.

 

וכן מר "אושריקו" הקוריאנית עדיפה, רכב חדש יותר, מאובזר יותר, במידה וטופל טוב ולא "שחטו" אותו הוא יראה את אותה אמינות ואף יותר, אין שום סיבה בעולם להעדיף רכב ישן יותר בהרבה על רכב חדש יותר באותו מחיר, במיוחד ששניהם אמינים באותה מידה.

ואומר את זה בנאדם שנהג על קורולה 2005, RUNX 2003, וקורולה 94 ידנית, רכב טובים אין ספק, אבל באמת שתפסיק לחפור בכול פינה ברחבי הפורום עליהם, זה כבר גובל בהטרדה!

וד"א - אני חורש(!) את הארץ על I10 של העבודה, רכב 2010, שנשחט על בסיס יומי ללא הפסקה, ואני מודה אין לו חיים קלים בכלל!! ומראה אמינות מופתית.

פורסם
וכן מר "אושריקו" הקוריאנית עדיפה, רכב חדש יותר, מאובזר יותר, במידה וטופל טוב ולא "שחטו" אותו הוא יראה את אותה אמינות ואף יותר, אין שום סיבה בעולם להעדיף רכב ישן יותר בהרבה על רכב חדש יותר באותו מחיר, במיוחד ששניהם אמינים באותה מידה.

וד"א - אני חורש(!) את הארץ על I10 של העבודה, רכב 2010, שנשחט על בסיס יומי ללא הפסקה, ואני מודה אין לו חיים קלים בכלל!! ומראה אמינות מופתית.

כמה ק"מ עברה ה-I10?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

בשנתיים וקצת שהיא על הכביש - אם אני זוכר נכון 88-90 אלף קילומטר, לא זוכר במדוייק, מודה שבגלל שזה לא רכב פרטי שלי אלא של העבודה, אני לא זוכר במדוייק, מתדלק ונוסע.

 

(האמת שהדבר הכי מעצבן בו זה שהמכל דלק שלו זה בערך 35 ליטר, בנסיעה של רחובות-קצרין-רחובות צריך לתדלק לפחות פעמיים אם אתה רוצה להיות עם כמות דלק סבירה במכל)


×
×
  • תוכן חדש...