Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל אסטרה 1.4 טורבו 2012-מזגן מפסיק לעבוד לכמה שניות בהאצה


alexku7
שימו לב! השרשור הזה בן 4130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב שבועיים על הכביש .

אין טענות לחוויית הנהיגה של הרכב אבל יש תופעה/בעיה מעצבנת מאוד של המזגן.

 

ברגע שלוחצים קצת על דוושת גז (אני מדגיש , קצת! כבר ב 2000-2500 סל"ד לא חייבים קיק דאון ), המזגן מפסיק להזרים אוויר קר למשך כ-10-15 שניות.

עוצמת הזרימה נשארת אותו דבר אבל האוויר פשוט חם ולא קר! אחרי 10-15 שניות אוויר קר חוזר.

מעצבן בטירוף. מקלקל את כל החוויה. מאוד מפריע בימים החמים כאשר הרכב עוד לא הספיק להתקרר.

 

דיברתי עם המוסך מורשה, דיברתי עם היבואן. הדגמתי את הבעיה אממא, הם טוענים שזה מצב טבעי! ככה זה צריך להיות!

 

הזוי לגמרי. לוחצים קצת על הגז, המזגן מפסיק לפעול ל10-15 שניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • ספונסר פורום

תקין, ברכבים מודרניים (לא בכולם) יש מנגנון שמנתק את המדחס בתאוצות חזקות כדי לתת יותר כח למנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקין, ברכבים מודרניים (לא בכולם) יש מנגנון שמנתק את המדחס בתאוצות חזקות כדי לתת יותר כח למנוע.

 

אני מדגיש שוב פעם. לא מדבר על תאוצה חזקה.

זה קורב גם אם אני לא עובר 2500 סל"ד וכבר קורה. לקחתי את מנהל המוסך לסביב בחניון בתמרונים רגועים עד 2500 סל"ד וזה קרה.

 

עדיין זה נראה ונחשב תקין? אם זה ככה, אני לא רוצה רכב מודרני. רוצה רכב מיושן שבו מזגן לא מתנתק כאשר אני נותן קצת גז .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

הבנתי, אם כך אז כנס למוסך ודרוש שיעשו שקילה לכמות הקרר. נתקלתי בעבר במספר רכבים חדשים שנמסרו עם כמות גבוהה/נמוכה של קרר אשר פגמה בעוצמת הקירור גם לאחר כמה חודשים של שימוש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי, אם כך אז כנס למוסך ודרוש שיעשו שקילה לכמות הקרר. נתקלתי בעבר במספר רכבים חדשים שנמסרו עם כמות גבוהה/נמוכה של קרר אשר פגמה בעוצמת הקירור גם לאחר כמה חודשים של שימוש.

 

ננסה, אם כי (בלי להעליב כמובן), נשמע לי שזה לא קשור. הרי מזגן חוזר לעצמו אחרי 10-15 שניות. נדמה לי שיש איזה פגם במחשב , בתוכנה, שגורמת למחשב לנתק את המדחס לכמה שניות כאשר לוחצים על דוושת גז וזה קורה בסל"ד נמוך כבר.

הייתי עוד משלים עם זה אם זה היה קורה באמת בקיק דאון רציני, אבל לנתק מדחס כבר בסלד מאוד נמוך?!?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אני אשמח אם תוכל לחזור לעדכן כדי שכולנו נוכל להחכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה לקבל סיבוב ברכב זהה. כך תדע אם הבעיה היא רק אצלך או שזו הנהגות תקינה.

 

אני מנסה למצוא אחד כזה..אבל בתור שאלת - נראה בכלל הגיוני דבר כזה? קצת גז והמזגן מתנתק בתואנה שצריך לתת יותר כוח למנוע? מדובר במנוע 140 כ"ס. מה עוד חסר לו?

מדברים על רכב מודרני, 124 אלף ש"ח, מתפרסם כרכב גרמני באיכות גרמנית (לא נתווכח על זה עכשיו) לתכנן מראש ניתוק מזגן בלחיץ דוושה קטנה? מה טעם בכל הטורבו אם אני אמור לפי היבואן, לנסוע בו כמו סבטא בת 80 אחרת מזגן יתנתק לי כל פעם.

 

זה בכלל משהו שמקובל לעשות ברכבים ? מישהו עוד מכיר רכב עם תופעה כזו? יש לי הרגשה שהיבואן מסתיר פה איזה שהיא תקלה כללית ברכב ומנסה למרוח אותי.

 

נדמה לי צריך לשלוח שאלה כזו ל-YNET, למדור רכב וגם ליבואנים מתחרים. נדמה לי הם ישמחו לקבל קצת "לחם" על אופל והמתחרה שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזדה 3 ספיריט, 150 כ"ס ובכל לחיצה המדחס מתנתק, חפש שרשורים ישנים שלי ושל misterb בנושא.

 

מעצבן!

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי איזה רכב יש לך. יש רכבים שניתוק המדחס מתבצע רק בקיק 'חזק' כלומר פתיחה מלאה של המצערת או קרוב למכסימום סל"ד מותר של המנוע.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שזה הגיוני ונועד לאפשר האצה חזקה ככל האפשר במצערת מלאה.

 

אפילו ברכבים ישנים משנות ה 80-90 נתקלתי במפסק חשמלי קטן מתחת לדוושת הגז שהיה מנתק מדחס כשהדוושה הייתה נלחצת עד הסוף.

 

ההגיון בניתוק מדחס בהאצה בינונית/קלה לא מובן לי.

 

מעריך שזה מיועד בעיקר לצמצום פליטת מזהמים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי איזה רכב יש לך. יש רכבים שניתוק המדחס מתבצע רק בקיק 'חזק' כלומר פתיחה מלאה של המצערת או קרוב למכסימום סל"ד מותר של המנוע.

 

מזדה 3 ספיריט, 150 כ"ס ובכל לחיצה המדחס מתנתק, חפש שרשורים ישנים שלי ושל misterb בנושא.

 

מעצבן!

 

ידוע ברכבים חדשים.

בגלל זה תמיד ב"קיקים"פתאום מקבלים אוויר מסריח לפנים ולא קר מהמזגן.

 

 

כולכם מפספסים שוב ושוב את הנקודה החשובה שאני מדגיש שוב ושוב. ניתוק מתבצע כבר בתאוצה קלה. לא חייבים לעשות קיק מלא.

אפילו בחניה או בפקק מספיק לתת לחיצה קלה על הדוושה , המחוג עובר את 2000-2500 סל"ד ולא יותר וכבר יש ניתוק של המדחס ואווויר חם. אחרי 10-15 שניות האוויר קר חוזר. אם היה קורה רק בקיק או עומס רציני , הייתי מבין את זה ולא בא בטענות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שזה הגיוני ונועד לאפשר האצה חזקה ככל האפשר במצערת מלאה.

 

אפילו ברכבים ישנים משנות ה 80-90 נתקלתי במפסק חשמלי קטן מתחת לדוושת הגז שהיה מנתק מדחס כשהדוושה הייתה נלחצת עד הסוף.

 

ההגיון בניתוק מדחס בהאצה בינונית/קלה לא מובן לי.

 

מעריך שזה מיועד בעיקר לצמצום פליטת מזהמים.

 

 

מסכים איתך. נדמה לי יש איזה פאק בדגם או בסדרה מסויימת של הרכבים ויבואן לא מוכן להודות בזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק חוזר על מה שהמלצתי מקודם.

 

לפני שאתה מאשים את כל העולם, תנסה לברר האם מדובר בתקלה ספציפית ברכב שלך או שככה זה בכל הרכבים. תנסה אולי במוסך או בסוכנות שמכרה לך לארגן סיבוב על רכב אחר זהה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...