Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפריליה טוארג 600- קניה? ושאלות..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי דווקא כן ניסיון.. עם אופנוע כזה... בזמנו הזמנתי דרך מטרו בולם אחורי מקורי של טוארג שעלה יותר משני מייסבים חד כיווניים לסטרטר גם יחד, והורכב אחר כבוד אצלי.

החזיק פחות משנה עד שהקפיץ האחורי הפך להיות משהו בסגנון_ריכוך

של בלונדינית מתיפחת בבכי=מרכך את הלב וגורם לך להצטער שהפלקת לה חזק מדיי...

בחיי - לא הייתי אלים מדיי עם האופנוע!

 

לגבי ידע, יש הרי דעות סותרות על אמינות הטוארג. (ואני לא טיפוס של XT, ראש SICK אמרת)

.ומי היה מאמין שאופנוע אנונימי כלכך ישרוד 3 עמודים שלמים וכמעט אלף צפיות ברגע זה

 

 

לגבי הרומני\טורקי=סתם עידכון: חוסר הנחמדות שלו גורם גם לי לדבר בצורה לא נעימה וחבל..

מה סה"כ רציתי?

ניראה לי שאני אפסיק להתקשר אליו ואם הוא רוצה שיתקשר בעצמו.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לגבי הרומני\טורקי=סתם עידכון: חוסר הנחמדות שלו גורם גם לי לדבר בצורה לא נעימה וחבל..

מה סה"כ רציתי?

ניראה לי שאני אפסיק להתקשר אליו ואם הוא רוצה שיתקשר בעצמו.

:-D :-D :-D מצויין...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

האופנוע ניקנה !!

 

אז סה"כ שמור ביותר: נזילת שמן קלה מלמטה,

ברקסים חלשלשים,

אין סטרטר

קשה להנעה--> עד בלתי אפשרי למי שלא יודע-- כנראה תערובת עשירה מדיי-

זקוק לכיוונים ב-ט-ו-ח...

(היום בבוקר הניע בקיק 9 בעעעערך, ורק אחרי שהורדתי והנחתי את הקסדה על הרכב ליד כדי להראות שאני רציני ולא מתכוון לוותר)

אחרי שהוא מתחמם קרוב לבלתי אפשרי להגיע לניוטראל... גם עם מכת גז עצבנית והמון רגש.

(אולי החלפת השמן הדיי שחור תעזור)

בולמים מקדימה ואחורה תקינים- כמו הקטע החיצוני שנראה לא רע ואפילו כל הברגים נמצאים.

נוסע לא רע - הויברציות שלו עצבניות מדיי (לגמריי) ל-ל-א קנה מידה יחסית ל מה שאני זוכר אבל זו מן הגבלת מהירות שאני מקבל בהבנה

וזהו

מי שיש לו מידע ספציפי לגבי הזמנות חלקים מחול,

או חלקים תחליפיים שיתאימו לטוארג ומיובאים לארץ - מוזמן לשפוך את ליבו


×
×
  • תוכן חדש...