Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות לגבי הצעת מחיר (רצועת תיזמון+גלגלת תזמון משתנה+חיישן גל ארכובה, רנו מגאן 07)


orentl
שימו לב! השרשור הזה בן 4141 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לגולשי הפורום היקרים.

ראשית אציין כי זוהי ההודעה הראשונה שלי, למרות שאני גולש בפורום המון :-)

 

ברשותי רנו מגאן 2, 2007, 110,000 קילומטר.

 

לפני כמה ימים, במהלך נסיעה עירונית, הרכב התחיל לרעוד בלחיצה על הדוושה ובקושי האיץ.

הומלץ לי ממוסכניק שאני מכיר, שהמוסך אלי את יוני באזור התעשייה נתניה יודע יותר טוב להתעסק עם הרכב כי באוטו הזה הכל חשמל והם מומחים לחשמל ודיאגנוסטיקה של רכב.

 

מהיכרותי בעבר את אלי, הוא באמת תותח במציאת תקלות של חשמל. והוציא אותי ברכבים קודמים מתקלות שחבל על הזמן.

 

ישר הוא חיבר את המחשב ועלה דרכו על פלאג מסויים שהמחשב התריע. כשניגש לאותו פלאג ולכויל שמעל הוא הבחין ברטיבות בכל הפלאגים עם כורוזיה וחלודה בהם, וזאת אחרי שגילה באמת שהצינור של המגבים מתחת למכסה מנוע היה קרוע והוא שהכניס מים ישר לפאגים. שוב הייתי מרוצה מהאבחון שלו, והוא גבה מחיר סבבה לעבודה הזריזה שכללה 4 פלאגים מקוריים + כויל אחד שהיה גמור.

 

חוץ מיזה הוא אמר לי שהמחשב מראה על תקלה בחיישן קראנשפט ושיש צורך להחליפו.

ובמקביל לזה במהלך עבודתו הוא הבחין ברעש בזמן ההתנעה מהדיפייזר, ולטענתו אם כבר פותחים דיפייזר מחליפים גם טיימינג. מה שלא נעשה ברכב הרבה זמן..

 

לאחר שיצאתי מהמוסך עם תיקון הפלאגים בלבד ולאחר נסיעה שנייה למשך כמה זמן נדלקה מנורת SERVISE עם תצוגה במחשב check emissions. דיברתי איתו בטלפון והוא אמר שזה שיש לקראנשפט ושצריך להחליף אותו.

 

וכעת לשורה תחתונה - 1500 ש"ח טיימינג, 1500 גלגל דיפייזר, 1500 קרטנשפט. ואני לא יודע אם זה גם לפני עבודה..

 

אני סומך עליהם מבחינת אמינות אבל המחיר נראה לי טיפה מוגזם.

מה אתם מציעים לי לעשות והאם לדעתכם זה יכול להגמר בעוד הוצאות אחרי זה אם הנורה לא תיכבה.

ומה זה הקראנשפט הזה??

 

חשוב לי לציין שהמוסך הזה באמת רציני, עם צוות מקצוענים שמפה לאוזן שמעתי עליהם רק דברים טובים..

 

השאלה שוב לגבי המחיר או אולי אתם מכירים מוסך אחר יותר מומלץ, או מה חוות דעתכם בנושא??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק משהו לא ברור לי, זה המחירים רק של החלקים? כי אם כן זה יקר. וכמה ייצא עם עבודה?

 

אלה המחירים שהוא ככה "זרק". הוא אמר זה מה שצריך לטפל ואלה המחירים. אני מאמין לשבת איתו ולהסתדר על משהו.

 

פשוט מה שלי היה מוזר שהוא תמיד מדבר ב 1500 וזה נשמע מחיר מנופח..

 

עוד הוא הוסיף, שאם אני לא מעוניין הכל במכה אחת, אז עדיף להתחיל קודם בקראנשפט, כי בגלל שהוא מקולקל הרכב נוסע ללא תאוצה ומנצל איכות נסיעה של 80% בלבד.

 

האם יש קשר ל check emissions ולחיישן קראנשפט?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1500 ש"ח לכל תקלה, ממש נשמע כמו נשמע Fix-price :roll:

 

בכל מקרה, יוצא שאתה משלם בערך 5000 ש"ח לתיקון כל התקלות במנוע, זה המון!

כמה עולה להחליף מנוע מפירוק?

אני יודע שבעלויות כאלו (של שיפוץ מנוע כללי) בדרך כלל כבר שוקלים החלפה מלאה שלו.

כאן אומנם לא מדובר בשיפוץ מנוע אך העלויות מסתכמות בשווה ערך לשיפוץ מנוע.

 

אני הייתי בודק כמה עולה מנוע מפירוק ועושה חשבון.

אולי שווה לנסוע עד שילך מנוע ולהחליף במנוע חדש ברגע שזה ייגמר (יכול להיות גם עוד שנה-שנתיים)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1500 ש"ח לכל תקלה, ממש נשמע כמו נשמע Fix-price :roll:

 

בכל מקרה, יוצא שאתה משלם בערך 5000 ש"ח לתיקון כל התקלות במנוע, זה המון!

כמה עולה להחליף מנוע מפירוק?

אני יודע שבעלויות כאלו (של שיפוץ מנוע כללי) בדרך כלל כבר שוקלים החלפה מלאה שלו.

כאן אומנם לא מדובר בשיפוץ מנוע אך העלויות מסתכמות בשווה ערך לשיפוץ מנוע.

 

אני הייתי בודק כמה עולה מנוע מפירוק ועושה חשבון.

אולי שווה לנסוע עד שילך מנוע ולהחליף במנוע חדש ברגע שזה ייגמר (יכול להיות גם עוד שנה-שנתיים)?

 

מה זה העצות האלו?

להחליף מנוע תקין בגלל שהגיע הזמן להחלפת רצועת טיימינג?

 

מה, במנוע החליפי לא צריך להחליף טיימינג לפני הרכבה?

 

 

בגלל שהלך חיישן ופולי דיפייזר להחליף מנוע שלם תקין במנוע משומש אחר במצב לא ברור?

 

 

מנוע חליפי + עבודה יעלה הרבה (הרבה) יותר מ 3000 ש"ח ואין כל הגיון בהמלצה שלך.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4141 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...