Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה פשוט מוסיף הכל לסל הקניות לוחץ על add to basket.

 

תקבל את 2 המוצרים באותו המשלוח.

 

אתה יכול לעשות את העסקה מחוץ לאייבי, זה דילר גדול, לא מאמין שיהיו לך בעיות איתו.

 

אתה יכול להשתמש במטליות מיקרופייבר למריחת ווקס, זה פשוט פחות יעיל. בדר"כ משתמשים בהרבה יותר חומר ממה שצריך בצורה בה אתה עובד וגם פחות נח.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
shayy כבר תקופה ארוכה שאני עם הוקס של carplan auto finish ומחפש משהו ברמה מעל.

דניאל שוב תודה אני מעוניין להזמין הווקס במשלוח אחד, זה אותו המוכר ויחסוך קצת בעלות המשלוח.

המוכר רשם שניתן לעשות זאת ולהודיע לו שישלח חשבונית מרוכזת,

אבל אם אני לא משלם דרך אייביי אני בעצם לא יהיה מכוסה מבחינת ביטוח? כי הוא ישלח לי חשבונית לתשלום מחוץ לאיביי.

עדיף לשלם כל אחד לחוד ולא לסבך את הכל בשביל כמה שקלים?

יש לי מטליות מיקרופייבר של carplen הם טובות למריחת הווקס?

אין לי צורך בקיט אני לא משתמש בשמפו וספריי לניקוי פנים הרכב.

 

100%, אשמח אם תדווח ותשווה את החדש לזה שאנו מכירים. בהצלחה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אפשר לקבל הסבר או לינק להסבר שקיים במערכת לשם מה צריך את הווקס ואת הפלסטלינה? אני קצת לא מבין מה סדר הפעולה בניקיון רכב ומה התועלת בחומרים האלה.

 

 

עזרא.

פורסם
אפשר לקבל הסבר או לינק להסבר שקיים במערכת לשם מה צריך את הווקס ואת הפלסטלינה? אני קצת לא מבין מה סדר הפעולה בניקיון רכב ומה התועלת בחומרים האלה.

 

 

עזרא.

 

על רגל אחת..

 

פלסטלינה היא שלב לפני פוליש(במידת הצורך) או ווקס.

 

פלסטלינה משמשת לניקוי הצבע מלכלוך שנדבק היטב ולא יורד בשטיפה רגילה, סימני מים ושכבת ווקס קודם.

כלומר זה שלב הכנה של הצבע לפני פוליש.

 

פוליש מטרתו לתקן פגמים בצבע. פוליש מסיר שכבת צבע מיקרונית וקיים ברמות אגרסיביות שונות.

בדר"כ תחילה משתמשים בפוליש אגרסיבי(קומפאונד) לטשטוש שירטות ו-swirls ולאחר מכן בפוליש עדין לפיניש נוצץ.

 

ווקס הוא השלב הסופי. מטרתו להעניק שכבת הגנה לצבע מפני פגעי מזג האויר. מהסיבה הזאת מומלץ למרוח ווקס מס' פעמים בשנה(2-4).

 

בדיטיילינג לעיתים משתמשים בשלבים נוספים (גלייז,אוטם צבע וכו').

פורסם
על רגל אחת..

 

פלסטלינה היא שלב לפני פוליש(במידת הצורך) או ווקס.

 

פלסטלינה משמשת לניקוי הצבע מלכלוך שנדבק היטב ולא יורד בשטיפה רגילה, סימני מים ושכבת ווקס קודם.

כלומר זה שלב הכנה של הצבע לפני פוליש.

 

פוליש מטרתו לתקן פגמים בצבע. פוליש מסיר שכבת צבע מיקרונית וקיים ברמות אגרסיביות שונות.

בדר"כ תחילה משתמשים בפוליש אגרסיבי(קומפאונד) לטשטוש שירטות ו-swirls ולאחר מכן בפוליש עדין לפיניש נוצץ.

 

ווקס הוא השלב הסופי. מטרתו להעניק שכבת הגנה לצבע מפני פגעי מזג האויר. מהסיבה הזאת מומלץ למרוח ווקס מס' פעמים בשנה(2-4).

 

בדיטיילינג לעיתים משתמשים בשלבים נוספים (גלייז,אוטם צבע וכו').

 

 

תודה על ההסבר,

 

אז ממה שאני מבין נכון סדר הפעולה הוא:

 

1. לנקות עם צינור את הרכב מחול ואבק

2. לנקות את הרכב עם שמפו ייעודי ומטלית מיקרופייבר

3. לנקות עם צינור את השמפו מהרכב.

4. לייבש את הרכב עם מטלית מיקרופייבר נוספת יבשה!

5.פלסטלינה להורדה של גורמים שלא יורדים בשטיפה רגילה ( בהנחה שלא הצלחתי להוריד עם שטיפה רגילה)

6. לאחר מכן ווקס - לא כל פעם אלא 2-4 פעמים בשנה להגנה מנזקי השמש.

 

תקן אותי אם אני טועה 8)

פורסם

הבנת נכון. רק שפלסטלינה לא עושים כל שטיפה וגם לא לפני כל ווקס. אתה תדע מתי לעשות פלסטלינה כאשר המשטח לא יהיה חלק למגע. בדרך כלל פלסטלינה עושים כל 4-6 חודשים אולי יותר תלוי אם הרכב עומד בחוץ או מקורה/מכוסה.

פורסם
הבנת נכון. רק שפלסטלינה לא עושים כל שטיפה וגם לא לפני כל ווקס. אתה תדע מתי לעשות פלסטלינה כאשר המשטח לא יהיה חלק למגע. בדרך כלל פלסטלינה עושים כל 4-6 חודשים אולי יותר תלוי אם הרכב עומד בחוץ או מקורה/מכוסה.

 

 

אז פלסטלינה ווקס נועדו לשימוש פעם בשנה 2-4 ...

פורסם

בדיוק. אין טעם לעשות פלסטלינה בכל פעם.

 

היא בדר"כ שלב מתהליך-->רכב נקי וקר-->פלסטלינה-->פוליש-->ווקס.

 

פוליש לא מבצעים בכל מס' חודשים. לכן היא בדר"כ מגיעה לפני הווקס שמבוצע כל מס' חודשים.

 

הנה הסבר על הפעולה

http://www.youtube.com/watch?v=yfEfLGL59GI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם
בדיוק. אין טעם לעשות פלסטלינה בכל פעם.

 

היא בדר"כ שלב מתהליך-->רכב נקי וקר-->פלסטלינה-->פוליש-->ווקס.

 

פוליש לא מבצעים בכל מס' חודשים. לכן היא בדר"כ מגיעה לפני הווקס שמבוצע כל מס' חודשים.

 

הנה הסבר על הפעולה

http://www.youtube.com/watch?v=yfEfLGL59GI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

 

ווואו איזה שינוי.. אני בטוח ב 100 אחוז שאצטרך לבצע את הפעולה הזאת לרכב שאקנה מאחר ואני לא חושב שבעל הרכב עשה את זה.

 

שאלה: האם כדאי להזמין עכשיו 3 מטליות מיקרופייבר מהלינק ששותף פה או שאם כבר אני קונה את הקיטים האלה המטליות מגיעות ביחד?

פורסם
ווואו איזה שינוי.. אני בטוח ב 100 אחוז שאצטרך לבצע את הפעולה הזאת לרכב שאקנה מאחר ואני לא חושב שבעל הרכב עשה את זה.

 

שאלה: האם כדאי להזמין עכשיו 3 מטליות מיקרופייבר מהלינק ששותף פה או שאם כבר אני קונה את הקיטים האלה המטליות מגיעות ביחד?

 

יש קיטים עם מטליות ביחד.

 

לאיזה מטליות אתה מתכוון. יש מטליות גדולות לייבוש רכב ויש קטנות להברקה וניגוב ווקס.

 

לייבוש:

http://www.ebay.co.uk/itm/390151468191?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649#ht_3889wt_1037

 

הנה קיט פלסטלינה(פלסטלינה, ספריי דיטיילר, מטלית מיקרופייבר)

http://www.ebay.co.uk/itm/Meguiars-Smooth-Surface-Clay-Kit-Paint-Protection-G1016-/290521933691?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item43a474e77b#ht_1380wt_1037

פורסם
יש קיטים עם מטליות ביחד.

 

לאיזה מטליות אתה מתכוון. יש מטליות גדולות לייבוש רכב ויש קטנות להברקה וניגוב ווקס.

 

לייבוש:

http://www.ebay.co.uk/itm/390151468191?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649#ht_3889wt_1037

 

הנה קיט פלסטלינה(פלסטלינה, ספריי דיטיילר, מטלית מיקרופייבר)

http://www.ebay.co.uk/itm/Meguiars-Smooth-Surface-Clay-Kit-Paint-Protection-G1016-/290521933691?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item43a474e77b#ht_1380wt_1037

 

 

מאחר ואף פעם לא ניקיתי את הרכב שלי בצורה או בחומרים הללו זה די חדש לי. האם שני הלינקים האלה משלימים את מה שאני צריך לניקיוי רגיל/ פלסטלינה & ווקס?

פורסם

תגיד לי מה אתה צריך בדיוק.

 

אתה שוטף את הרכב בעצמך?

אם כן צריך: שמפו, ספוג\כפפה ומטלית לייבוש.

 

זה הבסיס

 

מעבר לזה(פלסטלינה ווקס).

פלסטלינה אתה צריך קיט שמכיל: הפלסטלינה עצמה וחומר סיכה(ספריי דיטיילר).

 

ווקס :

הווקס עצמו:lol: ורצוי גם פד למריחת ווקס. את הווקס אתה יכול להסיר עם כל סמרטוט רך\חולצה ישנה.

 

פוליש אני לא מציין כי רצוי קצת נסיון בשביל זה אז תשאיר את זה למקצוען שעובד עם מכונה.

פורסם
הווקסים של מג'ווירס מגיעים עם פד למריחה באריזה, לפחות כך זה בNXT.

 

אגב, מישהו יודע מה ההבדל בין הNXT לGOLD CLASS? איזה מהם יותר טוב?

 

חבר חוזר השבוע מארה"ב הוא קנה לי את ה -GOLD CLASS,אני ינסה אותו ויעלה תמונות.

לפי מה שהבנתי ה-NXT עולה יותר כנראה שהוא גם יותר טוב...

אגב גם ב-GOLD CLASS מקבלים פד

פורסם
תגיד לי מה אתה צריך בדיוק.

 

אתה שוטף את הרכב בעצמך?

אם כן צריך: שמפו, ספוג\כפפה ומטלית לייבוש.

 

זה הבסיס

 

מעבר לזה(פלסטלינה ווקס).

פלסטלינה אתה צריך קיט שמכיל: הפלסטלינה עצמה וחומר סיכה(ספריי דיטיילר).

 

ווקס :

הווקס עצמו:lol: ורצוי גם פד למריחת ווקס. את הווקס אתה יכול להסיר עם כל סמרטוט רך\חולצה ישנה.

 

פוליש אני לא מציין כי רצוי קצת נסיון בשביל זה אז תשאיר את זה למקצוען שעובד עם מכונה.

 

 

כן.אני שוטף את הרכב בעצמי... אשמח ללינקים לשמפו/כפפה ומטלית ייבוש

 

פלסטלינה- אשמח ללינק לקנייה של קיט.

 

ווקס- גם לזה אשמח לקבל לינק.


×
×
  • תוכן חדש...