Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן..

 

רציתי לדעת עם במקרה יש לי רכב מעוקל ואני חס וחלילה נכנס לתאונה והאוטו TOTAL LOST, אני מקבל מחירון מהביטוח?

או איך זה הולך??..

 

תודה..

פורסם

אני מספר שאלות לענק הביטוח

 

עשיתי תאונה והרכב מעוקל האם אקבל מחברת הביטוח את הכסף לתיקון?

 

כמדומני שהתשובה לכך היא כן

 

ב total loss אני יכול לבקש כי הגרט יישאר אצלי ויורד סכום של כ 8-10% מסכום הפיצוי?

 

כמדומני שהתשובה לכך חיובית.

 

כלומר אין כאן העברת בעלות לחברת הביטוח.

 

לכן מה איכפת לה אם קיים עיקול על הרכב.

 

בניגוד לשעבוד שבו היא מודעת לקיומו של משעבד בפוליסה עצמה ולזכויותיו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אהלן..

 

רציתי לדעת עם במקרה יש לי רכב מעוקל ואני חס וחלילה נכנס לתאונה והאוטו TOTAL LOST, אני מקבל מחירון מהביטוח?

או איך זה הולך??..

 

תודה..

אם הרכב מעוקל אתה לא מקבל כלום אלא מי שרשום בתור מעקל (בנק, סוכנות שקנית ממנה את הרכב וכו')

פורסם

כנראה שאינך מבין את ההבדל בין משכון / שעבוד לבין עיקול.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה ???

 

אם רכב מעוקל- אין כסף ללא הסרת העיקול לאף אחד פשוט וקל !!!!!!!!!

 

בשום קומבינציה : תיקון , טוטלוס וכדומה

פורסם

וזאת למה ?

 

מבחינה משפטית ולא גחמת ביטוח?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה

 

חברת הביטוח לא תשלם כשיש בעיות עיקול מכיוון שיש בעיות משפטיות

 

המעקל קודם לכולם ובטח לבעל הפוליסה

 

יתכן שיש 2 או 3 עיקולים , אם הכסף ישולם לבעל הפוליסה המעקלים קודמים לו ואם הם יתבעו את חברת הביטוח

 

הם יזכו בכסף !!!!

 

כיום לידיעתך חברת הביטוח לא מוכנה לשלם למעקל גם אם יש נזק קטן

 

לדוגמא יש עיקול של 5000 ש"ח לדוגמא מעיריית תל אביב ויש נזק של 30,000 ש"ח

 

חברת הביטוח לא תשחרר את הכסף !!!!

 

על מנת להיות בשקט חברת הביטוח - רוצה הסרת עיקול ואם לא יהיה הסרת עיקול אין כסף !!!!!!!!!

 

חברת הביטוח רוצה פועלת על ידי פסקי דין שהיו לה בעבר וזהו !!!!

פורסם

כל מה שכתבת , אין לו שום ביסוס מבחינה משפטית.

 

המעקל לא עיקל בחברת הביטוח את הרכוש של בעל הפוליסה . והמעקל לא קודם לאף אחד.

 

העיקול מטרתו להבטיח מימוש הרכוש בבוא העת , אם וכאשר הוא ייתפס על ידו פיזית ויימכר.

 

לא מעבר לזה.

 

כרגע יש לרכב נזק של 5000 ש"ח והרכב ערכו 15000 ש"ח והעיקול על 30000 ש"ח.

 

האם למעקל יש אינטרס שיתקנו את הרכב . בוודאי , כי כך אולי יש לו לתפוס רכוש של 15K

 

ולפי דבריך כדי לקבל 5000 ש"ח על בעל הרכב לשלם 30000 ש"ח. כדי לקבל רכוש של 15000.

 

הזוי !!

 

בקש במחלקת תביעות פסקי דין בנושא , נשמח ללמוד.

 

וסתם לשם הסקרנות , חברת הביטוח איפוא בודקת שהרכב מעוקל?

 

ואם הכנסתי למוסך הסדר האם בודקים לפני התיקון כי הרכב מעוקל?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה , חברת הביטוח יש להם קישורים למחשבים של משרד הרישוי ועוד משרדי ממשלה נוספים

 

הם מזהים את זה מיידית

 

לגבי העיקולים זה הכי פשוט בעולם , ככה זה מתבצע בכל חברות הביטוח

 

לדעתי זה חוקי לחלוטין ומגובה בפסקי דין

 

לגבי מוסך הסדר חברות הביטוח מבצעות את הבדיקה בתחילת התביעה ואם יש עיקול הם לא מאשרות הסדר

פורסם

דורון דעתך מכובדת

 

בקש שימציאו לנו מספר פסקי דין בנדון כאשר ישובו מחופשת הפסח .

 

אם זה לא קשה לך כמובן.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם העיקול חל על הרכב - וחברת הביטוח לא מעבירה בעלות אליה - אין פנייה למשרד הרישוי כי אין העברת בעלות ולכן חברת הביטוח בכלל לא מודעת לעובדה שעל הרכב מוטל עיקול.

 

שונה הדבר אם המעקל הטיל עיקול על תגמולי הביטוח (דבר הקורה תדיר בפוליסות ביטוח חיים/מנהלים) אז חברת הביטוח לא יכולה להעביר למוטבים את הכסף לפני הסרת העיקול.

 

לפני שנים היו לי חילוקי דעות עם מס הכנסה באשר לתשלומי המס המגיעים - דבר שגרם עיקול של כלי הרכב הרשומים על שמי. כשקרתה תאונה קיבלתי את תגמולי הביטוח ללא בעיה למרות שהרכב היה מעוקל.

 

נראה שהצדק עם ישה.

 

אציין רק שאם הרכב מעוקל לא ניתן למכור ולהתקין את המנוע שלו ברכב אחר לפני הסרת העיקול.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה שאתה אומר היה נכון לפני מס' שנים

 

כיום כל עיקול "נתפס" על ידי חברות הביטוח וכאמור לעיל זה ההתיחסות למצב בזמן נזק

×
×
  • תוכן חדש...