Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן גיר כהה מאזדה 3 ספיריט 05


ג'ובני
שימו לב! השרשור הזה בן 3374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה הבעיה עם המכונה רועי? לידע כללי בלבד אני שואל.ועדיין לא קיבלתי תשובה לגבי הפילטר.

 

בפירוק אגן השמן,הפלטר יהיה נגיש? ומה לגבר האגן עצמו,כמו שכתבתי קודם,ראיתי שהוא אטום ע"י חומר יעודי בצבע אדום אני חושב,ואני חושש שפירוק יפגע ביכולת האטימה שלו.מה אתם אומרים?

ג'ובני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

החומר האטימה של אגן השמן הינו סיליקון אדום/שחור המתאים לאטימת אגן שמן של המנוע וגם עבור אגן שמן של התיבה.

שים לב לרכוש סיליקון איכותי העומד בטמפ' של לפחות 150 מעלות צלזיוס.

אני ממליץ על סיליקון מעולה של חברת VICTOR REINZ תוצרת גרמניה.

את הסיליקון תוכל לרכוש ישירות אצל הספק וגם השירות שלהם נחמד וגם המחיר זול יותר מסיליקון מקורי.

http://www.yudan.co.il/מוצרים-נוספים.htm

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משום מה, (מה באמת?) אני ממליץ לך לא להחליף לבד. הנזק שאתה עלול לגרום לגיר יותר גדול מכמה מאות שקלים שתחסוך (ואולי תחסוך). גם אם יש לך ידיים טובות, אם לא ראית איך עושים את זה אף פעם, אל תנסה לבד. חבל.

אם תטפל קבוע אצל אותו מוסכניק, יגיע השלב שהוא יפסיק לעבוד עליך וסתם יהיה יקרן...
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מימי,תודה על ההצעה,אני אחשוב על זה.

 

ויש לי מספר שאלות ,למומחים שבנינו.

 

הגיר שלי בבוקר שקר,או שפשוט הרכב עמד כמה שעות,החלפת ההילוך בין ראשון,לשני מורגשת "בעיטה" כזאת בהחלפה.ללא רעידה וללא רעשי נקישות למינהם.סתם משיכה חזקה כזאת ולא אחידה.לאחר חימום התופעה עוברת.ולפעמים גם כשהמערכת כבר הגיעה לטמפרטורת העבודה שלה,ההחלפה בין ראשון לשני מועברת לא חלקה במיוחד,יש שוב מין תחושה לא חלקה.הפעם אני יכול לתאר אותה כבעיטה מאד עדינה.וגם זה לסרוגין,לא תמיד זה קורה.זה משתנה אם הרכב נמצא במישור או בירידה.

 

ועכשיו אחרון חביב.לא משנה באיזה מצב,חם,קר,או אפילו כשמעונן חלקית,יש לי הרגשה שהגיר מוריד לראשון מוקדם מדי.וזה מורגש בבלימה של הרכב בין המהירויות 15-0 ועליה קטנה של הסל"ד כלפי 900.כיביכול השילוב לראשון מיותר במהירות הזאת. אני תארתי עד עכשיו תופעות תקינות גיר הזה? כאמור גיר שעבר 64,230 קילומטר בדיוק?

 

שחכתי לציין,שלפני 4 חודשים בערך נכנסתי למוסך מאזדה פורד "עד רעננה",ושם בצעו לי עדכון תוכנה למחשב.שחובר המחשב לרכב,לא דווחו תקלות.

ג'ובני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רז.לא בוצעה החלפת שמן גיר מעולם ברכב שלי אני חושב.לגבי עלות במוסך,אני יודע שרוב המוסכים משתמשים במכונה שמבצעת סרקולציה,ויונקת בצורה מסויימת את השמן,ומזריקה שמן חדש.זה לפחות הרעיון.

 

הטיפול לא זול, אל תתפוס אותי,אבל אני חושב שזה מסתכם בערך בין 500 ל 800 שקל,זה לפחות מה שנאמר לי כששאלתי מוסכים.בעיקר מורשים.

 

מומחים,מישהו? אשמח התייחסותכם לגבי התופעות\התנהגות הגיר

 

תודה ויום טוב.

ג'ובני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השמן המקורי עולה כ 100 ש"ח לליטר ומכאן המחיר היקר במוסכים המורשים.

 

כמו שכתבתי מקודם ישנם שמנים טובים שעומדים וכאלו שעוברים את התקנים המקוריים בחצי המחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידיעה

אני החלפתי שמן ללאנטיס 1800 הרכב הקודם שלי

כל 60K ק"מ -לשמן דקסטרון 3 המיוצר ע"י דלק.

התיבה החליפה הילוכים בצורה חלקה ביותר גם אחרי 185K ק"מ.

ההחלפה בוצעה באוטו דיפו-השמן עלה כ100 ההחלפה עוד כ60 סכ"ה 160.

בהצלחה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידיעה

אני החלפתי שמן ללאנטיס 1800 הרכב הקודם שלי

כל 60K ק"מ -לשמן דקסטרון 3 המיוצר ע"י דלק.

התיבה החליפה הילוכים בצורה חלקה ביותר גם אחרי 185K ק"מ.

ההחלפה בוצעה באוטו דיפו-השמן עלה כ100 ההחלפה עוד כ60 סכ"ה 160.

בהצלחה!

 

האמת שאני בדיוק לפי החלפת שמן גיר בלאנטיס שלי 04.

במרשה, המחיר 700 שקל להחחלפת שמן גיר מקורי שנקרא ATF M-V (TYPE M5.

הגיר תיפקד לך טוב אחרי החלפה לדקסטרון 3? לא החליק?

אני שוקל אם להשים את המקורי או את הדקסטרון 3 הפרש מחיר ענק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדקסטרון 3 שונה בתכונות שלו מהשמן atf-mv.

 

זה שהוא השתמש בשמן אחר לא אומר שהצרות לא יכולות לקרות אצלך.

 

השתמש בשמן סינטטי bg synthetic atf או valvoline max life atf ותהיה בראש שקט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב לציין שבהתחלה חשבתי שה- M-V הוא mercon v, ביצעתי החלפה חלקית במאזדה 3 שלי והתחילו תופעות של החלקה בבוקר כשהרכב קר, במעבר לשמן סנטטי העומד בתקן התופעות נעלמו כלא היו.

 

68838589.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...