Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופה בציר המצלעות


סופר גיפ
שימו לב! השרשור הזה בן 4541 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קבלו סרט משבוע שעבר

ZKOJtQbdKQ4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני מכוונים מטומטמים שרק פוקס עזר להם שלא ללכת להלוויה של חבר שלהם (או לבקר אותו באורטופדית ובית לוינשטיין).

 

מי שלא יודע לכוון, שלא יכוון!

 

וסליחה מראש אם פגעתי במישהוא שאתה מכיר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך רק מכוון אחד !

והנהג צריך להיות ממושמע וערני למתרחש

עם כזה מצב עם הסבן שלי אני ממשיך להתרומם עד הסוף המר:shock:

המזל הגדול שהגיפ ארוך נעצר על התחת :oops:

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. מכוון אחד, ובמקרה הצורך מישהו שמכוון את המכוון (עומד בצד אחר ומסמן למכוון מה הוא רואה).

2. לא עולים מעלה קשה עם עוד אדם ברכב.

3. מכוונים בידיים ולא בצעקות, פותר את דילמת השמאלה ימינה שהם מתבלבלים בה, ואין בעיה לשמוע כשיש הרבה רעש.

4. והכי חשוב, אם לא רואים את המכוון עוצרים, ולא זזים עד שרואים אותו שוב (הוא אמור לשנות מיקום).

 

ובסופו של דבר מעלות זה נק' תורפה, גם עם כל החוקים בעולם זה יכל לקרות.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן הרכב נעול כפול .

והכול נכון רק שהבחור התחיל לעלות ללא תיאום או המתנה לכיוון והמשיך לאחר שהתחילו לכוון אותו הראשון הצלם ואני השני לאחר שראיתי שזה גבולי וסוף הכול בסדר לכוחותינו שלום !

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.לא היה רחוק מלעלות בסערה השמיימה :?

 

2. לא טענתי שזקוקים ל 2 מכוונים, פשוט עומדים שם שניים ונותנים עצות.

 

 

3. סיפור קצרצר על ציר המצלעות?(בזמנו לא קראו לזה ככה, לא קראו לזה כלום).

 

באמצע שנות ה 80 היה לי ולחבר ג'יפ צירוקי שנת 79 סטנדרטי ללא שום שיפורים.

 

אח של החבר היה סייר מדבר בסיני בסיירת הירוקה, איש שטח עד לקצות הציפורניים שמכיר כל חור במדינה הזאת וכששאלנו אותו אם אפשר מגבי שיש להמשיך לכיוון עין צין הוא אמר "קשה אבל בהחלט אפשרי".

 

אז נסענו לגבי שיש, רכב בודד (מי בכלל היה לו רכב שטח בימים ההם), הגענו כמנהגנו בקודש לגבי שיש, נחנו, מינגלנו, אכלנו, וואלה, הכל סבבה.

 

מסתכלים על מפת סימון שבילים, רואים שהמרחק קצר לאללה ולא צריכה להיות איזה בעיה מטורפת בשטח אז קדימה, עולים על הרכב בדרכנו לעין צין.

 

אם אני זוכר נכון זה כולה איזה 25 ק"מ, לקח לנו עד לחשכה, ישנו בשטח, קמנו על הסובוך, המשכנו במסלול ורק לקראת שקיעה הצלחנו בשארית כוחותינו להגיע לעין צין.

 

אם היינו אוספים בנקודה אחת את כל הסלעים שהזזנו, בטח היה שם מספיק לאיזה ארמון קטן.

 

עד היום יש לי תמונה ליד הפנטום המרוסק כשכולי חול, אבק ובגדים קרועים ונראה כמו איזה שבוי מיצרי שהלך לאיבוד בסיני.:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אומר שאני צריך ללכת להוריי, לחפור באלבומים ולסרוק את התמונה אבל מבטיח לעשות את זה.

 

הצירוקי האומלל סיים את המסלול הזה עם צמיג אחד קרוע, עם צמיג נוסף עם פנצר שנאלצנו לתקן בשטח (איזה סיוט), עם קלאצ לא מפריד שבקושי שרד את הדרך (בכביש הערבה הוא כבר התפגר סופית והפסיק להפריד) ועם צלב שבור שחיזקנו עם חוטי ברזל שהיו לנו ברכב.

 

איזה סיוט! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק שאין שום קשר, גיפ זה לא רייזור ורייזור זה לא ג'יפ.

 

זה לא מסוגל לעשות את המטלות שהאחר יכול ולהיפך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RZR ללא ספק היה עולה את זה בקלות! אני ראיתי שורה של RZRים עולים את מעלה זיק(אחד הקשים למי שמכיר) בקלות רבה.

גם אני עולה את זיק עם הסבן שלי בקלות רבה גם מימין וגן משמאל וגם הסופה הצהובה עלתה אני עם הסבן במדרגה הימנית שלושה ניסיונות ועני למעלה והסופה בפעם אחת !

אם יש חברה עם ריזר שרוצים ללכת לשלוש מקומות לצלם ולהראות לכולם מה ההבדל בין סופה ריזר וסבן ?:evil:

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה אכן הגיפ שלי סופר גיפ אבל לגיפ קצר יש יתרונות ויש חסרונות .

על מדרגה גדולה עדיף ארוך במצלעות מה שעצר את הרכב להמשיך להתרומם זה התחת הארוך של הרכב :shock:

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4541 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...