Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום...

יש לי מזדה 3 ואני מעוניין לחבר מגבר של חברת INFINITI

הרדיו ברכב מובנה ואין לו יציאה למגבר ..

והכניסות במגבר שלי נמוכות בלבד..

האם יש דרך לחבר את המגבר על היציאות ולהנחית את האות בלי להעמיס את הרדיו?

תודה מראש...אייל טל

:D

פורסם

אם אתה לא רוצה לעשות שום שינוי ברב יש מכשיר קטן (גודל של קוספת גפרורים)

שנקרא - "מתאם עכבות "

שנותן לך להכניס למגבר ממקור יציאת רמקולים של HU

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם
אם אתה לא רוצה לעשות שום שינוי ברב יש מכשיר קטן (גודל של קוספת גפרורים)

שנקרא - "מתאם עכבות "

שנותן לך להכניס למגבר ממקור יציאת רמקולים של HU

 

 

מתאם עכבות?

 

אבשלום אחי פעם ראשונה אני שומע את השם הזה..

 

סחטיין על הבקיעות! :lol:

פורסם

תראה יש את המנחת הזה שזה מה שיש אצלנו בשברולט אימפלה, האיכות היא בסדר גמור!

אין לך מה לחשוש מזה....

אבל דבר שיחסר לך הוא שליטה על הסאב, לא תוכל לתת לסאב יותר עוצמה או יותר באס

וכמובן שלא שליטה על התדרים....

מה שכן תוכל לעשות זה לחבר מגבר ערוצים עם 2 זוגות רמקולים ולשחק איתם, הרדיו דיסק שלך מצויין אגב הוא די איכותי.

 

 

קובי.

 

**אגב כמו שאמרו לך המנחת הזה מכניסים אליו את החוטים של הרמקולים שיוצאים מהhu והמנחת מוציא יציאת ארסיאיי

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

אתה יכול שלוט על הסאב אם תוסיף קרוס אובר..

ויפתור לך את הבעיה של החיתוך תדרים והשליטה..

פורסם
אתה יכול שלוט על הסאב אם תוסיף קרוס אובר..

ויפתור לך את הבעיה של החיתוך תדרים והשליטה..

 

נכון מאוד! שכחתי מזה.....

 

ואגב יש קרוסים שיש להם כמו שלט כזה עם חוט שנכנס לתוך האוטו--ודרך זה אתה יכול לשלוט על עוצמת הסאב....

 

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

×
×
  • תוכן חדש...