Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כמו בכותרת, בתקופה האחרונה החלון בצד הנהג התחיל לעלות ולרדת בצורה איטית מהרגיל עד שלפני יומיים שבק חיים לחלוטין (למזלי החלון נשאר במצב שהוא סגור עד למעלה).

לא פירקתי את הדיפון כדי לראות מה קורה שם מבחינת חשמל, מעדיף שלא להתעסק עם זה.

אני חושד שהמנוע סיים את חייו בטרם עת. לא שומעים את התקתוק האופיני כשלוחצים על הכפתור, כמו כן כמקרבים את האוזן לדיפון לא שומעים כל רעש שהוא מכיוון המנוע.

 

ריחרחתי מעט לגבי עלויות של מנוע חדש. מוסך מורשה דיבר על איזור ה1.8K ?!! לפני עבודה.

ראיתי באיביי מנועים כאלה שעולים 20 פאונד (משומשים).

 

הצעות כלשהן מה לעשות?, לאיזה כיוון ללכת?

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

מה ז"א? הולכים על חלון מפירוק, במידה ואחד חדש עולה 1800 ש"ח.

אני אישית בספק לגבי המחיר שקיבלת. אולי הזכוכית המקורית עולה ככה, אולי דלת.

 

עכשיו זה הזמן שלך ללכת לפירוקיות. תברר קודם כל עם חשמלאי שמתעסק עם זה, האם המנגנון של דלת ימין יכול להתאים לדלת שמאל. אם כן, זה פותח לך אופציות רבות יותר. אם לא, תתחיל לחפש פונטו שחלון הנהג בה עוד מתפקד.

אני מניח שזאת משימה לא קשה במיוחד - האוטו נפוץ מאוד ולפיכך גם נפוץ בפירוק.

 

מחיר של 100-150 ש"ח למנגנון זה הגיוני.

פורסם

נראה לי שמה שאתה צריך לעשות זה להגיד מאיפה אתה כדי שיוכלו אולי להפנות אותך למקום טוב שמתעסק בחלונות חשמל (ולא חסרים כאלה).

 

שם צריך לבדוק קודם כל מה הבעיה אם באמת הלך מנוע או שיש בעיה חשמלית כלשהי.

ואחר כך לברר אם אפשר לתקן, לשים חליפי, או מפירוקים ועוד.

מניסיוני האישי יש מקרים בדברים מהסוג הזה שהמוסכים המורשים פשוט לא רוצים להתעסק עם זה אז או שאומרים לך ככה או שתוקעים מחיר גבוה בלי לבדוק אפשרויות אחרות.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

באמצע שבוע אני נמצא בנתניה.

בסופש"ים בצפון.

 

אם מישהו מכיר פירוקיה טובה והוגנת באיזור השרון זה יהיה מעולה.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

חבל לזרוק כסף לשווא ללא ביצוע בדיקות מקדימות.

ראשית בדוק אם הנתיך (פיוז) תקין שהנו של 20A ונמצא בתיבת הנתיכים שמתמח לדשבורד בצד שמאל,

בשורה האמצעית השני משמאל (בספייס יש לכל חלון נתיך משלו).

כמובן שיתכן שהתקלה נובעת ממתג לחצן הפעלת החלון או חיבור חשמלי לקוי או באמת ממנגנון החלון עצמו.

נא עדכן ממצאים ותוצאות.

בברכה - רפי לין

פורסם

טוב אז להלן העידכון שסוגר את הנושא,

 

פעלתי עפ"י סדר הפעולות שהמליץ רפי לין, בדקתי את הפיוז וגיליתי שהוא תקין.

ניגשתי למוסך השחר מורשה פיאט בנתניה, הם בדקו וגילו שהבעיה נובעת מהשורה של המתגים בקונסולה המרכזית. החלק פורק והוכנס למעבדה שלהם שנמצאת במקום.

לאחר התיקון החלק חובר בחזרה והחלון חזר לחיים.

סה"כ עלות תיקון ועבודה: 460 ש"ח.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

×
×
  • תוכן חדש...