Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע אם הוא שיכור אבל ממה שאני רואה זאת הדרך המוזרה שלו להוציא את העצבים על כך שהוא ריסק את הרכב.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אבל כולו אוטו ראבכ, כולו אוטו.

מילא, היה יושב על איזה מרצדס, או איזה האמר, נעע, אבל על הגרוטאה הזו מוציא את הקריז?

הייתי בטוח שבסוף הסירטון אני אראה אותו מכניס לעצמו סטירה, התבאסתי כשזה לא קרה

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

תגיד אתה רציני???

ואם הוא חסך כל חייו כדי לקנות את הגרוטאה הזאת? אולי אין לו אפשרות לקנות עוד רכב? אולי הוא אהב מאוד את הרכב הזה?

אולי אל תדבר שטויות.

ודווקא מי שיש לו מרצדס או האמר לא יתרגש מתאונה כזאת או אחרת, פשוט כי לא אכפת לו מהרכב, מקסימום הוא קונה עוד אחד.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אוי, נו, תפסיקו כבר להתווכח על שטויות, ברור שהנהג שתוי או מסומם.

 

אני עוד לא שמעתי על מישהוא שעושה תאונה ומרוב עצבים מוריד את הנעליים והגרביים. :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

האמת לא ידעתי אם לבכות או לצחוק.

 

מי המניאק שצילם אותו.

 

וחידה , היכן מיקום התאונה.

 

פרסים מובטחים.

 

ובסוף עוד כובלים אותו באזיקים!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אוי, נו, תפסיקו כבר להתווכח על שטויות, ברור שהנהג שתוי או מסומם.

 

אני עוד לא שמעתי על מישהוא שעושה תאונה ומרוב עצבים מוריד את הנעליים והגרביים. :lol:

 

חח זה בכלל עילף אותי מצחוק. הבנאדם אחרי תאונה, קרע את האוטו שלעצמו, והוא לא רק שמוריד נעליים וגרביים, גם מסדר אותם יפה יפה בתוך הנעליים וזורק לתוך האוטו.

 

נראה כאילו הוא רצה להיות בטוח שהאוטו טוטל-לוס.

 

ואכן, כשהוא ניסה לשבור את הדלת, אכן רק אז, האוטו הפך לטוטאלוס.

 

אולי הוא חשב שזה לא ישכנע את שמאי הביטוח אז הוא רצה להוסיף נזק כדי להפוך את הרכב לטוטאלוס?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

כולם מרוכזים בנהג השיכור/מסומם(מה שלא יהיה) אבל אף אחד לא זרק איזה מילה או שניים אל זה שיש שם 4-5 שוטרי טנועה לפחות ונותנים לפסיכי הזה להסתובב ככה על הכביש! ולסכן חפים מכל פשע. אני כבר לא מדבר על זה שאיפה כל מיני תמרורי אזהרה? או בכלל להזיז את הרכב במיידי! שמתם לב שה"ארוע" התחיל באור יום ורק לקראת ערב החליטו לעזוק אותו?! זה מה שמגוחך בכל הסיפור הזה! ולא הזריקת הנעליים שלו או הגרביים שלו. תסכימו איתי?!

פורסם
כולם מרוכזים בנהג השיכור/מסומם(מה שלא יהיה) אבל אף אחד לא זרק איזה מילה או שניים אל זה שיש שם 4-5 שוטרי טנועה לפחות ונותנים לפסיכי הזה להסתובב ככה על הכביש! ולסכן חפים מכל פשע. אני כבר לא מדבר על זה שאיפה כל מיני תמרורי אזהרה? או בכלל להזיז את הרכב במיידי! שמתם לב שה"ארוע" התחיל באור יום ורק לקראת ערב החליטו לעזוק אותו?! זה מה שמגוחך בכל הסיפור הזה! ולא הזריקת הנעליים שלו או הגרביים שלו. תסכימו איתי?!

כנראה שלקח כמה דקות עד שהשוטרים הגיעו, אם כי גם כאשר הם הגיעו כנראה לקח להם כמה שניות לזהות את בעייתיות הנהג.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איפה הגרר? איפה החסימת כביש/לחילופין כיוון התנועה כנדרש?

לא שהיו פקקעם או משהו, אבל מה? לדבר על כדורגל? לבלבל במוח במכשירי הקשר?

מלבד זאת, כמו שאמרתם, כמה זמן לוקח לסיים ארוע בלי נפגעים?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

×
×
  • תוכן חדש...