Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מומחי Dx ל gps


LotusElise
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהי רוצה מכשיר פשוט אז ישר אמרתי את המכשיר ב׳ 69$ שכולם קונים.

ואז ראיתי שהשבוע נוסף מכשיר עם 5״ ב׳ 72$

לקחת את שבטוח טוב או לקחת את החדש עם נתונים יותר טובים אבל לא ידוע איך הוא עובד?

לעצמי הייתי לוקח את החדש אבל זה לא בשבילי.

אייל

פורסם

מנסיון של כמה וכמה מכשירים מ DX אני עדיין מזמין את אותו אחד שאני מכיר ויודע שהוא טוב,כבר נכוותי פעם אחת עם מכשיר שונה,חדש יותר שהזמנתי שהתברר כזבל עופות - אני נשאר עם המוכר.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

דווקא היה מישהו שהמליץ על אחד אחר ב74$

 

 

יש אחד מומלץ מ PANDAWILL אבל זה כבר ב80 דולר (76 אחרי הנחת קופון שאפשר למצוא באינטרנט) אני קניתי אחרי המלצה שקראתי פה ואני מרוצה

פורסם

אני מזמין קבוע צעצועים מ dx

פעם אחת עשיתי ניסיון עם הפנדה ב׳ 4 באוקטובר הזמנתי עכבר אלחוטי

אני עדיין מחכה.

דיברתי איתם כבר כמה פעמים וקיבלתי תשובות מעניינות

אייל

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2651260&highlight=gps#post2651260

 

המכשיר השני שהזמנתי והעלתי עליו סיקור קצר בYOUTUBE מעולה! ורשמתי עליו את רוב היתרונות והחסרונות שלו.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

כשנכנסתי לשרשור הקישור לא היה פעיל, לא ראיתי למה התכוון המשורר..

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

יש לי שאלה מפגרת - איך עושים שיהיו לזה מפות של ישראל?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
מנסיון של כמה וכמה מכשירים מ DX אני עדיין מזמין את אותו אחד שאני מכיר ויודע שהוא טוב,כבר נכוותי פעם אחת עם מכשיר שונה,חדש יותר שהזמנתי שהתברר כזבל עופות - אני נשאר עם המוכר.

 

יוסי

 

מעניין איזה מכשיר קנית וקבלת כמו שתארת, זבל. אפשר לקבל לינק כדי שאחרים לא יפלו עליו.

פורסם
מעניין איזה מכשיר קנית וקבלת כמו שתארת, זבל. אפשר לקבל לינק כדי שאחרים לא יפלו עליו.

 

זה המכשיר : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33231

 

נתקע בכל כמה דק' של ניווט,לא רואים כמעט כלום באור יום.

 

להתרחק !

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
מחכים לה"פ מ- asafasaf :)

 

:)

 

עד לפני כמה חודשים היה ניתן להוריד בחינם מפות ישראל מאתר NAVNGO, הם שינו זו ועכשיו זה בתשלום.

ניתן עדיין לשוטט בפורומים של GPS וPOCKET PC ולמצוא שם קישורים להורדה של הגרסאות החדשות והמעודכנות של המפות.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...