Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריקשה משנת 82


tomer1430
שימו לב! השרשור הזה בן 5229 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לפני מספר חודשים קיבלתי ריקשה ישנה במצב גרוע.

החלתי לשפץ אותה וניתקלתי בסמפר בעיות.

 

1* החוטים שנכנסים למגנטור ויוצאים לפלג ניקרעו.

פתחתי את המגנטור החלפתי את כול החוטים מבפנים ועדין אי ניצוץ. מה יכולה להיות הבעיה שלי? זה לא המגנט ולא הסלילים שמיצרים את החשמל הם במצב טוב.

אז מה יכולה להיות הבעיה?

 

2* איך אני יודע אם המנוע שלך הריקשה הוא שתי פעימות שצריך שמן ודלק ביחד או לא?

 

תודה רבה לעוזרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פעמים שחייבים בעל מקצוע.

ולפעמים אחרי שאתה עומד לידו ומגלה שהבעיה הייתה שטותית ולא עלית עליה אתה קצת מתבאס.

אבל כל דבר כזה גם מכני זה למידה לעתיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע אם בסוף לא היה ברירה אני ילך למוסך חשמלאי אבל אני רוצה לשפץ אותה לבד אז אני צריך עזרה איך אני יכול להתחיל לחשבו מאיפה בעיות חשמל שיש לי?

יש סיכוי בגלל שהמגנטור לא בפניים אז הוא לא מיצר חשמל?

מה אני יכול לעזור תודה לעוזרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פעמים שחייבים בעל מקצוע.

ולפעמים אחרי שאתה עומד לידו ומגלה שהבעיה הייתה שטותית ולא עלית עליה אתה קצת מתבאס.

אבל כל דבר כזה גם מכני זה למידה לעתיד.

שלום, אני כרגע מחליף את תומר אז רציתי לשאול אם יכול להיות מצב שבגלל השמגנטו לא יושב במקום (בולט החוצה) במשהו כמו חצי סנטימטר יכול לגרום למצב שהוא לא ייצר חשמל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה? תסביר מה עשיתם, תמונות יעזרו.

 

יש לי קצת בעיה אם התמונות אבל הפלטניות בסדר וגם המגנטור ועדים איןן ניצוץ איך אני יכול לזהות אתת הבעיה של החשמל?

 

אתה בטוח שיש פלטינות כי במודל הזה לא אמורות להיות, חוט אחד מתחבר לסוויצ' ו-3 חוטים אמורים להתחבר לכוהל חיצוני, אולי הוא לא תקין.

תכנית חשמל ריקשה.jpg

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה? תסביר מה עשיתם, תמונות יעזרו.

 

 

 

אתה בטוח שיש פלטינות כי במודל הזה לא אמורות להיות, חוט אחד מתחבר לסוויצ' ו-3 חוטים אמורים להתחבר לכוהל חיצוני, אולי הוא לא תקין.

מה עשינו באיזה עניין?

ולגבי הפלטינות לא בטוח שיש הוא פשוט התכוון שאמור להיות תקין...

בכל מקרה באמת יוצאים מהמגנטו ארבעה חוטים- 1 לסוויצ' ושלושה הולכים אל משהו שאני הבנתי שקוראים לו מפלג.

יכול להיות שהמפלג עושה בעיות? כי לפי מה שראיתי אין דרך לפתוח אותו להסתכל בלי לשבור אותו...

ומכיוון שעדיין לא יצא לנו לבדוק אני שואל שוב- יכול להיות שבגלל שהמכסה של המגנטו (החלק עם המגנט בתוכו שמסתובב מסביב לסלילים) לא יושב מספיק בפנים במשהו כמו חצי סנטימטר עד סנטימטר הוא לא מייצר חשמל לכוהל/מפלג ?

בכל מקרה ביום ראשון נכניס אותו למקום ונראה אם הוא ייצר חשמל.

 

עריכה: אחרי שקראתי קצת מידע בנושא נראה לי יותר ויותר שמי שאמר לי שקוראים לחלק שאליו מחוברים שלושת החוטים מפלג פשוט טעה...

לפי מה שהבנתי זה באמת קויל. אני צודק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בענין המגנטו שלא יושב במקום, בהחלט יכול לגרום לבעיה.

אוקי אז ביום ראשון נכניס אותו למקום ונחזיר תשובה.. בכל מקרה נקווה שזה ייפתר בזה. אם לא יכול להיות אז שהקויל הרוס או משהו..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה? תסביר מה עשיתם, תמונות יעזרו.

 

 

 

אתה בטוח שיש פלטינות כי במודל הזה לא אמורות להיות, חוט אחד מתחבר לסוויצ' ו-3 חוטים אמורים להתחבר לכוהל חיצוני, אולי הוא לא תקין.

 

יש לך בבקשה את המיקרא תמונה שיסבר מה כול אחד מהמספרים האלה עושים(מה זה כול חלק ממוספר)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראו עכשיו חיברנו עוד פעם את המגנטו והוא לא ממש נכנס יותר לעומק אבל לפי מה שנראה הוא מייצר חשמל כי התחשמלתי כשנגעתי באחת מהחוטים שיוצא ממנו... בכל מקרה נראה שהקויל דפוק כי לא מגיע חשמל לפלאג.. אז ננסה להביא קויל מריקשה אחרת שיש לנו אבל במידה וזה לא יעבוד רציתי לדעת מאיפה אני יכול להביא קויל חדש...

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לתגובה של תומר הנה כמה תמונות של המגנטו אחרי הפירוק שלו, תמונת פרופיל של הריקשה ותמונה של הקויל (אני חושב.. זה באמת הקויל נכון?)

SNC00071.jpg

SNC00165.jpg

SNC00167.jpg

SNC00168.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך בבקשה את המיקרא תמונה שיסבר מה כול אחד מהמספרים האלה עושים(מה זה כול חלק ממוספר)

 

כנס לאתר הבא ותוריד את הקטלוגים שמופיע בהם P2

http://www.kjjohnson.ca/piaggio/information.php

אולי תמצא את מה שאתה מחפש, קשה למצוא מידע על ריקשות ברשת במיוחד למי שאינו דובר איטלקית.

 

 

 

תראו עכשיו חיברנו עוד פעם את המגנטו והוא לא ממש נכנס יותר לעומק

 

אולי הוא לא צריך להכנס יותר, שים לב אם השקע של הרצועה במגנטו נמצא באותו מישור עם הפולי של הדינמוסטרטר.

בכל מקרה הציר נראה מלוכלך, שמת לב לקייל ששקוע בציר (ראה תמונה), פרק אותו ונקה את הציר שיהיה מבריק (החלק הקוני), נקה גם את המגנטו באיזור שהציר נכנס, תחזיר את הקייל למקום ותשחיל את המגנטו כשהקייל נכנס לחריץ שבמגנטו.

 

לגבי הקוייל (אתה לא טועה coil) אולי אפשר לבדוק אותו בנפרד ,מישהו כאן יודע איך? אשמח ללמוד.

אגב איך אתם מנסים להתניע, אם בדחיפה שימו לב שהילוך אחורי לא משולב, יש ידית קטנה ליד הבלם יד.

SNC00071.jpg

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5229 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...