Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאסטה-מוסך מורשה או לא? ועוד שאלות...


alonsnir0707
שימו לב! השרשור הזה בן 5147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

אני בעליה של פורד פיאסטה מודל 2000. יש לי מספר בעיות ואשמח לקבלת עזרה ו/או הכוונה

דבר ראשון-בעיה של הפעלת מאוורר הרדיאטור: המאוורר לא נכנס לפעולה אף על פי שהמים במיכל העיבוי רותחים ופורצים מבעד לפקק. החלפתי כבר יוניט, תרמוסטט ומשאבת מים(החלפת המשאבה בלי קשר-פשוט הלכה). רק אציין שברגע שאני מפעיל מזגן המאוורר כן עובד אם כי על המהירות הנמוכה. דבר נוסף שראוי שאציין הוא שאף על פי שהמים רותחים שעון החום לא עולה-נשאר טיפה מעל החצי. כמו כן אציין שבימים קרים מד החום לא מגיע אפילו לחצי(מדובר בנסיעה חיפה-כרמיאל).

 

בעיה שניהת שצצה לפני כמה ימים. מידי פעם בעת לחיצה על הקלאץ' תוך כדי נסיעה להחלפת הילוכים הסל''ד עולה מעט ואז יורד (כאילו המצערת לא תקועה). כשאני עוצר אחרי שזה קורה הסל''ד בעצירה עומד על 1250 ולא על 750 כמו שבדרך כלל. לאחר כיבוי והדלקה של הרכב הבעיה נפתרת.

 

שאלה שלישית ואחרונה-האם בקשר לטיפול בבעיות הנ''ל כדאי ללכת למוסך מורשה פורד(חיבור למחשב,ניסיון וכו')? או שאפשר להסתפק במוסכניק שאני מכיר וסומך עליו (מורשה מאזדה-זה שלא הצליח לפתור את בעיית המאוורר)?

 

סליחה על החפירה ותודה רבה לעונים.

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

אני בעליה של פורד פיאסטה מודל 2000. יש לי מספר בעיות ואשמח לקבלת עזרה ו/או הכוונה

דבר ראשון-בעיה של הפעלת מאוורר הרדיאטור: המאוורר לא נכנס לפעולה אף על פי שהמים במיכל העיבוי רותחים ופורצים מבעד לפקק. החלפתי כבר יוניט, תרמוסטט ומשאבת מים(החלפת המשאבה בלי קשר-פשוט הלכה). רק אציין שברגע שאני מפעיל מזגן המאוורר כן עובד אם כי על המהירות הנמוכה. דבר נוסף שראוי שאציין הוא שאף על פי שהמים רותחים שעון החום לא עולה-נשאר טיפה מעל החצי. כמו כן אציין שבימים קרים מד החום לא מגיע אפילו לחצי(מדובר בנסיעה חיפה-כרמיאל).

 

בעיה שניהת שצצה לפני כמה ימים. מידי פעם בעת לחיצה על הקלאץ' תוך כדי נסיעה להחלפת הילוכים הסל''ד עולה מעט ואז יורד (כאילו המצערת לא תקועה). כשאני עוצר אחרי שזה קורה הסל''ד בעצירה עומד על 1250 ולא על 750 כמו שבדרך כלל. לאחר כיבוי והדלקה של הרכב הבעיה נפתרת.

 

שאלה שלישית ואחרונה-האם בקשר לטיפול בבעיות הנ''ל כדאי ללכת למוסך מורשה פורד(חיבור למחשב,ניסיון וכו')? או שאפשר להסתפק במוסכניק שאני מכיר וסומך עליו (מורשה מאזדה-זה שלא הצליח לפתור את בעיית המאוורר)?

 

סליחה על החפירה ותודה רבה לעונים.

אלון

 

מכונאי טוב אמור לפתור את הבעיות בלי קשר למורשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...