Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

לפני כמה ימים נסעתי עם הרכב,ולא שמתי לב למשאית שהיא מפילה על הרכב שלי אבני חצץ

כמובן אך שהרגשתי ישר הורדתי את דוושת הגז,וכשיצאתי לבדוק,היה נקודות לבנות,וזה די מעצבן אותי,כי אין על הרכב אפילו שריטה

וזה ממש מציק לי.

 

איך מסדרים את זה ? מה צריך לעשות במצב הזה ?

השאלה שלי בעצם אם יש תכשיר לתיקון,זה נשמע לי נורא מוזר

להכניס את הרכב לפחח בישביל כמה נקודות,אפילו אם יש משיהו לטשטש זה גם טוב

אני פשוט לא כל כך מבין בחומרים הנ"ל

 

 

 

ותודה מראש.והמשך יום מקסים.

פורסם

בתור התחלה, כדאי שתחזיר את דוושת הגז, שתוכל לנסוע שוב, למה להוריד אותה בכלל? איך היא קשורה? :shock:

 

אם תוכל, תעלה תמונות של המפגע, שיהיה אפשר להעריך עד כמה הנזק חמור.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אתה צריך להשיג כזה:

 

startrek1.jpeg

 

או כזה:

 

fantastic-four-force-field.jpg

 

בעצם, כל FORCE FIELD יעזור לך בבעייתך.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

כמו שאמרו לך.

דבר ראשון - תחזיר את דוושת הגז.

דבר שני - בדוק אולי מדובר בלכלוך בלבד על הצבע.

אם מדובר בשקע, עם קילוף צבע - אין פתרונות קסם. פוליש ווקס יעלימו במעט את הסימן, אבל לא יפתרו את הבעיה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תודה אנשים,ושבוע טוב.

 

זה אכן נקודות קטנות שהתקלף מהן הצבע.ולא ליכלוך,כי אין לי איפלו גרגיר של חול על הרכב.

זה רכב שנשמר בידיים סטריליות,ולכן אני מסתכל על כל דבר.ככה גם בחיים שלי.

לא נראה לי שקיים "משוגע כמוני לנקיון" :wink:

 

לגביי הפוליש + וקס,לא נראה לי שזה באמת יעזור,אני בכלל חשבתי על מריחה של שפכטל פחחים כמות מזערית קטנה

למלות את הנקודות האלה,ולחכות שזה יתייבש,ואחר כך לעשות פוליש נקודתי עדין שיתן מרכם אחיד לפני צביעה במכחול.

 

אני אשתדל לפרסם תמונות,כרגע יש על זה צבע שצבעתי עם מכחול לטשטש קצת את המקום. אבל עדיין רואים :-(

 

 

תודה שוב,

ושנה טובה .

פורסם

האמת לא יודע אם תראו בכלל את המכות בתמונות ,אבל העלאתי

 

אני בכל אופן רואה אותם.

 

 

 

http://eliad.org/uploads/1262717515.jpg

 

 

http://eliad.org/uploads/1262704794.jpg

 

 

לגביי מה החלטתי מה לעשות,לא נראה לי שיש כל כך מה,גם מה שאני מתכוון לעשות זה לא יתן לי כלום.

כנראה שאני אחפש פחח מקצועי שיעשה לי את התיקונים הללו,אני מפחד להרוס :cry:

×
×
  • תוכן חדש...