Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

 

בשבועיים האחרונים האוטו בקושי מתניע, ולא משנה אם האוטו קר/חם.. אני צריך לסובב את הסוויטצ' לפחות 2-5 פעמים עד שהאוטו מצליח להתניע.

 

כשאני מסובב את הסוויטצ' אני שומע גם זמזום/רשרוש מהמכסה מנוע, את הרעש המוזר הזה אני שומע כבר יומיים גם באמצע נסיעה.

יש מים במצבר, והכל נראה תקין.

 

אילו סיבות יכולות לגרום לתקלה הזאת..?

 

מדובר בסיאט איביזה שנת 2000 אוטו'.

אני רוצה לקחת את האוטו למוסך שבוע הבא, אבל לא בא לי שיטחנו אותי עם סיפורים אז אני רוצה לדעת פחות או יותר על מה מדובר.

 

תודה לכם,

סופ"ש נעים.

פורסם

מתי שאתה מנסה להניע...האוטו עושה רעשים של עוד שניה נדלק או שיש לך רעשים כמו "תק תק תק" ?

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

חיבור לסורק במוסך עשוי לגלות את הבעיה.

לדעתי זאת יכולה להיות בעיה של חיישן טמפ' (מניסיון עם איביזה שנת 2000 בעבר..).

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
מתי שאתה מנסה להניע...האוטו עושה רעשים של עוד שניה נדלק או שיש לך רעשים כמו "תק תק תק" ?

הוא לא עושה בכלל רעשים של התנעה, אבל כן יש רעש שמזכיר "תק תק" (רשרוש) שחוזר על עצמו כל הזמן שאני מסובב את הסוויטצ' ואין התנעה.

 

saar5555 - שבוע הבא אני אסע למוסך, ואבצע את הבדיקה הזאת.

 

תודה לכם.

פורסם

ברכבך יכולות להיות אחת מן הבעיות הללו:

* ניתוק סטרטר של אמובולייזר שלא מתפקד כראוי.

* תקלה במינוס למנוע (אין מגע טוב).

* סטרטר תקול.

אם יש לך מושג בחשמל אפשר למקד אותך לבעיה במדוייק בזמן אמת כשהיא תיהיה קיימת לך.

פורסם

מצבר חלש יכול לגרום לתקתוקים מהסטרטר כי אין מספיק כח. פחמים גמורים בסטרטר גם הם נותנים תגובה של תקתוק ולבסוף יניעו , אך זאת לתקופה מוגבלת עד שחיקה סופית.

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

חשוב לי לציין שתמיד האוטו מניע לאחר מספר נסיונות, בדר"כ אחרי 2-5 פעמים.

אני אפילו לא מחכה פרק זמן מסויים לפני שאני שוב מסובב את הסוויטצ', האוטו מניע תוך פחות מדקה.

 

אני גם חושב שזה קשור יותר לסטרטר, במידה וזה אכן הסטרטר מה בערך עלות התיקון של תקלה כזאת?

 

המון תודה לכם!

פורסם

ניצן מצבר חלש לא יניע לאחר חמש נסיונות אז תקלה כזו היא לא מצבר וזהו.

כפי שכתבתי קודם לכן יכולות להיות מספר סיבות לכך הנפוצה בניהן היא שחיקת יתר של הפחמים בסטרטר מה שגורם לחוסר מגע בין הפחמים לקולקטור, עלות שיפוץ המתנע שלך אם אתה ניגש לחשמלאי שעושה את זה במקום ולא נותן לך סטרטר משופץ מהמדף לא צריכה לעלות יותר מ350 שקלים.

אבל שוב יכול מאוד להיות שזו הסיבה אבל אם תפרק את הסטרטר וזו לא תיהיה הסיבה לאחר מכן אז תוציא כסף מיותר.

יש בדיקות שניתן לעשות לרכב בזמן קרות התקלה ולהחליט מהי מקורה ושוב אני אכתוב אם יש לך ידע בסיסי בחשמל אני אוכל להדריך אותך לאיתור התקלה המדויק, אני אישית פשוט שונא את שיטת הניחוש.

פורסם
מצבר חלש יכול לגרום לתקתוקים מהסטרטר כי אין מספיק כח. פחמים גמורים בסטרטר גם הם נותנים תגובה של תקתוק ולבסוף יניעו , אך זאת לתקופה מוגבלת עד שחיקה סופית.

 

שוב ניצן ראשית כן כתבת שזה מצבר חלש, ושנית פחמים זו אפשרות גדולה למקור הבעיה אך לא היחידה.

פורסם

כן כתבתי או מצבר חלש או פחמים גמורים בסטרטר . ואתה כתבתה שאתה לא פותח ויכוח . אז אין צורך להמשיך ויכוח . התשובות הם לבחור שיש בעיה ברכב , לא אליך .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

  • ספונסר פורום
פורסם

אופייני ברכב הזה תקלה מהחלק החשמלי של מתג ההנעה ,

הרעש שאתה שומע יכול להיות ממסרים שמופעלים עם פתיחת מתג ההנעה

בבית הנתיכים(שנמצא מעל הרגליים של הנהג) כגון ממסר משאבת דלק ,

החלק החשמלי נשחק עם השנים ולא מגיע למצב התנעה .

תנסה כאשר הוא לא מניע לסחוט בכח את המפתח להנעה(מבלי לשבור אותו) ותראה

אם זה עוזר ,אם כן התקלה בטוח במתג ההנעה עצמו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...