Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בקניית ג'יפ עד 100,000 ש"ח


mosh3
שימו לב! השרשור הזה בן 5444 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עזרה למתחיל

הכי חשוב האמינות, בטיחות ונוחות נסיעה בכביש.

אני עושה 150ק"מ ביום ממוצע בכביש.

מתלבט בין טיוטה פרדו ארוך לפג'רו ארוך.

מה החסרונות של כל אחד, על מה צריך להסתכל יותר בכל רכב?

האם כדאי להתאפק עוד קצת וקנות בסכום יותר גבוה משהוא יותר טוב?

האם שווה לחכות למציאה עם קילומטראז' נמוך?, או 200,000 ק"מ למודל 2002-2003 זה בסדר.

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בניגוד לקודמי, שתיהן מכוניות מצויינות. ה'קינג' הוא אחד מהטובים ביותר בנסיעת שבילים, ועולה על הפראדו ללא ספק בתחום זה. בשטח טכני הטויוטה לוקח בגדול.

סה"כ שתיהן מכוניות מצויינות. תמצא מכונית קינג או פראדו/לנדקרוזר מיד נמוכה עם ק"מ נמוך מטופלת היטב - ותהנה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסכום הזה אתה יכול לקנות רקסטון משנתון גבוה: 2005-6.

כבעל רקסטון אני יכול להגיד לך שהוא עונה על הדרישות של נוחות ואמינות, וגם רמת הפאר והתמורה היא יותר גבוהה מהרכבים שהזכרת. המנוע שלו 2700 TDI עם הספק מכובד של 165 כ"ס! הוא גם חסכוני בדלק יותר מהפראדו והפג'רו (בדוק) ויש לו מנוע מרצדס עם אמינות טובה.

החיסרון הוא אולי רק ביכולת השטח לעומת השניים שציינת, אבל אמרת שאתה צריך אותו לכביש 150 ק"מ ביום.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי מתקרב לקינג גם לא עם מקל, לא שזה בתקציב שלך (עד 100,000 ש"ח לא תמצא קינג סביר). רכב כביש ומצויין לשבילים, ובעיקר מצויין לבעלים של המוסך שבו אתה מטפל. רכב מסובך מאד, אין כמעט שום דבר שאפשר לתקן בשטח לבד.

הדגם הקודם (Q) שם אותו בכיס הקטן בכל הנוגע ליכולות שטח.

אותה הערה נכונה גם ללנד-קרוזר (לא להתקרב) לעומת הפראדו. הפראדו הוא דגם השטח העמיד ביותר שטויוטה הביאו לפה (למעט ה-70 וה-80) ומומלץ ביותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר עמיד מהלנד קרוזר? למה?

כמה יותר אלקטרוניקה, חיישנים ושליטה של מחשב על כל המערכות (שקיימים בשפע בלנד-קרוזר) שתכניס לרכב שטח שאמור לעמוד בויברציות, אבק, לחות וחול - כך תקטין את האמינות שלו בשטח, ובטח את יכולת התיקון העצמי בשטח או בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אני מאמין שעם כל הטכנולוגיה בנו אותו כך שזה יעזור בשטח ולא יגרע

אני לא נכנס לאמונות שלך, מוזרות עד כמה שיהיו, אני מדבר על עובדות מהשטח ומהנסיון האישי שלי ושל אחרים.

בעקרון - הרכבים האמינים ביותר בשטח תמיד היו אלה שהמערכות שלהן הן באוריינטציה מכנית ולא אלקטרונית.

ספציפית לגבי הלאנד קרוזר - יש דרדור חד מאד ברמות אמינות שטח של הרכבים שלהם ככל שהתקדמו עם הדגמים.

דגם הלאנד קרוזר 70 (שהוא המקביל לדיפנדר של לנדרובר) הוא הרכב האמין ביותר שהיה להם אי פעם, הפראדו שני והלאנדקרוזר החדש הוא האחרון באמינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורי,

 

עובדות בשטח?

אשמח לשמוע איזה מכון סקרים ביצע את הסקר ומה התפלגות התקלות בכל דגם.

 

 

אם הבנתי אותך נכון ואתה מנסה להגיד שלאיש השטח הממוצע הרבה יותר קל,במקרה של תקלה, להחלץ מהשטח עם רכב ישן ומכאני מאשר עם רכב חדיש ואלקטרוני, אני מסכים איתך לחלוטין, אבל, לא ניתן בשום צורה לטעון שרכב בן 25 שנה עם 350K ק"מ יותר אמין מרכב חדש לחלוטין ובכלל לא משנה כמה מערכות אלקטרוניות מולבשות עליו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי מהשנתונים שתקבל ב 100 אלף ש"ח, שני הרכבים מאוד דומים. תלך על זה שיותר שמור, עם פחות קילומטראג' וראה פחות שטח.

 

אם תמצא שילוב של רכב מוכן לשטח שעבר שדרוג בולמים, הגבהות, מיגונים, צמיגים ועוד, אבל עדיין עומד בשאר הקריטריונים, הרווחת לך בערך 20 אלף ש"ח של הכנות לשטח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבנתי אותך נכון ואתה מנסה להגיד שלאיש השטח הממוצע הרבה יותר קל,במקרה של תקלה, להחלץ מהשטח עם רכב ישן ומכאני מאשר עם רכב חדיש ואלקטרוני, אני מסכים איתך לחלוטין, אבל, לא ניתן בשום צורה לטעון שרכב בן 25 שנה עם 350K ק"מ יותר אמין מרכב חדש לחלוטין ובכלל לא משנה כמה מערכות אלקטרוניות מולבשות עליו.

ידידי - אתה מוזמן למצוא את עצמך בנחל ורדית בחום של 40 מעלות עם האישה והילדים מתלוננים אחרי שעתיים של נסיון לאתר את התקלה כי מחשב ניהול המנוע פשוט החליט לנתק לך את המנוע.

אתה מוזמן להתחנן לג'יפאים שעוברים לידך בטיסה שיגררו אותך לכביש הקרוב בלי הגה כח, ואח"כ להזמין גרר למוסך, ואח"כ לחכות 3 ימים שיעלו על התקלה ואח"כ שיחליפו לך חיישן חום דלק ואח"כ לגלות שהתקלה לא נפתרה, ואח"כ לגלות שעד שלא תחליף את מיכל הדלק, עדיין המחשב ינתק לך את המנוע.

וכל זה למה ? כי מיכל הדלק קיבל מעיכה קטנה ולא משמעותית ליד המיקום של החיישן.

תקלה שבכל 'רכב בן 25 שנה עם 350K' לא היית בכלל מרגיש.

זה מנסיון אישי, אבל יש עוד סיפורים מעניינים שאספתי בשנות הטיולים שלי עם חברים עם קינג ולאנד-קרוזר, אבל זה בערך מדגים עד כמה הרכבים האלה מתוחכמים, רגישים ולא מתאימים לשטח (וכשאני אומר שטח אני לא מתכוון למדרכה ליד הגלידרייה בבן-יהודה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנקודת ההשקפה שלך, אתה צודק לחלוטין,

 

מנקודת ההשקפה שלי, ברכב שנת 2008 לא מתאבדת פתאום (באמצע נחל ורדית, אמרנו?) משאבת מים, הולך אלטרנטור, מתפוצץ צינור מים,מתפגר מצבר, נפרץ אטם ראש (שים לב שאני מדבר על תקלות שפתאום קורות ובילתי ניתנות למניעה בכל צורה של תחזוקה שוטפת ועיקרן בלאי שנוצר עם השנים) ושאר תקלות של רכב מזדקן שטוחן כבר 20 שנה שטח.

 

במידה ואכן יש בלנדקרוזר בעיה עם חשיפות מיכל הדלק , יש למגן אותו, גם כנגד פגיעה בחיישן וגם כנגד פגיעה שתחורר את המיכל ולא רק תעקם אותו.

 

כל רכב עם נקודות הטורפה שלו אבל במידה ומדובר ברכבים בעלי עבירות זהה, אני תמיד אעדיף את הרכב החדש והמודרני יותר.

 

בקשר למדרכה של הגלידריה בבן יהודה, תלוי איזה גלידריה מדובר, אני מקווה שלא באייסברג.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורי,

 

לפי התאוריה שלך לא כדאי לקנות גם רכבים פרטיים מדגמים חדשים בגלל כל האלקטרוניקה והמחשוב שכלולים בהם.

אז נכון שנתקעים איתם בכביש ולא בשטח, אבל גם כאן האישה והילדים לא ישמחו לחכות לגרר.

 

אם תסתכל מסביב (בזהירות) בזמן הנהיגה, תראה שלרוב על גרר תראה הרבה יותר רכבים ישנים (כביש ושטח) מאשר חדשים. זה מפני שבממוצע הם מתקלקלים יותר.

 

אני מסכים איתך שמי שמבין במכונאות או רוצה ללמוד את הרכב שלו, יהיה לו הרבה יותר קל ללמוד איך לתקן סיקס בשטח מאשר לנד קרוזר 2009. אבל לזה ולאמינות הרכב אין קשר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5444 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...