Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כדאי בשלב ראשון לעצור את התפשטות החלודה ע"י צבע יסוד או מריחת גריז על הפח.

נראה לפי התמונות שהרכב בעל פוטנציאל ובסיס טוב לשיפוץ.

פורסם

לפחות בדלת רואים שהחלודה שטחית בלבד.

הכל אפשר לקבל אבל הבעיה הגדולה נמצאת בגג. אם החלודה שם אינה שטחית בלבד אז אלא אם כן ישופץ על ידי צ'יפ פוס הרכב יהיה פגוע תמיד.

 

אם אין לו איזה ערך סנטימנטלי מיוחד אז תסביר לו שמדובר ברכב נדיר ויקר (יחסית) אבל ככזה הוא מאבד מערכו (ממה שנשאר) עם הזמן ולא יעזור לאף אחד שהוא ישכב שם.

פורסם

הרכב שכעת מחזיק את שיא הקילומטרז' הוא וולו P1800, תריץ חיפוש בגוגל.

דוד שלך עלול לאהוב את הרעיון

כבר חתמתי...

פורסם
האוטו במצב קטסטרופאלי...:shock: חבל מאד, שהגיע למצב כזה!:cry: אינני יודע או סופר, כמה כסף יש לדוד שלך- אבל שיפוץ שלו ברמה טובה יעלה המון, אבל המון כסף! אינני יודע, כמה עולה כזה במצב טוב בחו"ל, אבל להערכתי לשפץ את האוטו הזה יכול או מישהו "משוגע", שיידלק על האוטו הספציפי, ויש לו הרבה כסף, או מישהו, שיש לו מלא זמן ומקום פנוי, ויעשה את העבודה לבד. היה לי קאפרי במצב דומה, ואף אולי יותר טוב- ואף פחח, שמכבד את עצמו, לא היה מוכן אפילו להסתכל עליו, תמורת שום סכום (ואני לא רוצה להגיד, איזה סכום זרק לי טינו להערכתו, ואמר לי, שאני דפוק אם אחשוב אפילו להשקיע באוטו הזה!) והיום מי, שלקח אותו ממני- משפץ אותו לבד בבית כבר שנתיים, נראה, מה ייצא לו שם! אז נכון, שהאוטו הזה יותר נדיר ויקר- אבל עדיין, הוא במצב גרוע. מה, שלא מובן לי- למה נתנו לו מלחתחילה להגיע למצב כזה?:roll::?

 

חברים אל תייאשו את הבנאדם!

הרכב במצב מעולה לשיפוץ,לפחות ממה שרואים בתמונות,הרכב מושלם בעל קווים יפים וראיתי רכבים במצב

הרבה יותר גרוע ששופצו.

לגבי עלויות שיפוץ השמיים הם הגבול! אם עושים את רוב העבודה לבד אפשר לשפץ את הרכב ברמה סבירה

בלי להשקיע המון המון כסף (הכל יחסי כמובן).

בהצלחה

פורסם

ידידי, הרכב לא במצב מעולה, תאמין לי! החלודה שאוכלת אותו- היא חלודה מאד קשה, לפחות ממה, שנראה בתמונות! אין לנו מה לייאש את הבן אדם- אני בטוח, שהוא מודע היטב למצב האוטו ועלויות השיפוץ ברמה טובה, ולכן האוטו עומד. אני עברתי את הסיפור כזה במדוייק, ויודע בדיוק, על מה אני מדבר. זה, שיש לאוטו "קווים יפים"- לא אומר כלום, אני מעדיף אוטו, שכולו גלים, אבל ללא חלודה, באוטו הזה, שוב- לפי התמונות, אם אתה נשען יותר מדי- אתה נופל לבפנים! אין וויכוח, שניתן לשקם כל דבר- השאלה היא רק עלויות, ושיקולי כדאיות, שלכ"א הם שונים- עובדה, שגם הקאפרי שלי, שכאמור היה בערך באותו מצב- לקח מישהו, ומשקם כבר שנתיים, וכבר החליף חצי אוטו, ואני לא מגזים!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

×
×
  • תוכן חדש...