Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
היתה לחבר שלי פוקוס 2.0

ואני עם האמפריזה 1.6 1995 גיר ידני עקפתי אותו והוא נעלם לי מהמראה, באיזה עליה בכבישי הצפון !!

ואז התעוררתה ? זה פשוט לא יכול לקראת או שהוא לא הוריד בלם יד :]

פורסם

אני גם חושב על אמפריזה 2006 2.0 אולי סטיישן מה עם צריכת דלק? יש פה משהו בכלל עם רכב כזה???

160 סוסונים אימפרזה 2007 2.0L

פורסם

אני חושב על אמפריזה 2.0R 2006 גיר ידני !

עם גג נפתח+ספוילר ,וראיתי כמה קטעי וידיאו באתר YOUTUBE על האמפריזה 2.0 היא מהירה וטובה מאוד, יש לה סחיבה טובה מאוד. ה B4 איך שהבנתי וראיתי היא טובה אבל קצת כבדה ואין לה את הסחיבה כמו האמפריזה.

חפשתי אמפריזה 2.0R גיר ידני ולא מצאתי בכלל בכל הארץ!

מישהוא יודע איפה אני יכול לחפש?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם
אני חושב על אמפריזה 2.0R 2006 גיר ידני !

עם גג נפתח+ספוילר ,וראיתי כמה קטעי וידיאו באתר YOUTUBE על האמפריזה 2.0 היא מהירה וטובה מאוד, יש לה סחיבה טובה מאוד. ה B4 איך שהבנתי וראיתי היא טובה אבל קצת כבדה ואין לה את הסחיבה כמו האמפריזה.

חפשתי אמפריזה 2.0R גיר ידני ולא מצאתי בכלל בכל הארץ!

מישהוא יודע איפה אני יכול לחפש?

 

למראת הויכוח שלנו... אמרתי לך עוד בתחילת הפוסט ש2.0 ידנית היא בחירה מצויינת.

פורסם

מישהו יכול לתת לי קצת מידע האמפריזה 2.0R 2006 אוטומתית,

האם היא דומה בביצועים לגיר ידני ?

והאם יש לה סחיבה וכוח טוב ?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם
האמפריזה 1.6 בכלל לא רואה את הפורד פוקוס ממטר .

הפוקוס לא רואה אותה מק"מ

אימפרזה 1.6 זה עגלה עם גלגלים. פשוט אוטו כבד.

פורסם
אני גם חושב על אמפריזה 2006 2.0 אולי סטיישן מה עם צריכת דלק? יש פה משהו בכלל עם רכב כזה???

 

מה עם צריכת דלק?

160 סוסונים אימפרזה 2007 2.0L

פורסם

הייתי לוקח B4 בלי לחשוב פעמיים.

יותר מאובזר, יותר איכותי, הנעה כפולה , מנוע וגיר מצויינים יחסית לקבוצה (לטעמי), ניתן אפילו להנות בה מנהיגה , נראית מצויין (תסלחו לי אבל האימפרזות פשוט נראות רע בכל הדורות). צריכת דלק למיטב זכרוני 1:8 משולב (צריך לבדוק בדו"ח של הפזומט)

 

חסרונות : הרכב ספינה על כל המשתמע מכך (כמו כל רכב מנהלים) , אין מסגרות לחלונות (כמו בכל סובארו) - לרכב של ההורים שלי פרצו כבר 4 פעמים.

 

הערה נוספת : טיפולים זולים, אני חושב משהו כמו 400-500 ש"ח לטיפול 15K במוסך מורשה מרכזי בהרצליה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
, אין מסגרות לחלונות (כמו בכל סובארו ובפאסאט CC החדשה, פשוט יצא לי להיות השבוע ברכב כזה ומיד קפץ לי לעיינים העבודה הזאת) - לרכב של ההורים שלי פרצו כבר 4 פעמים.

 

.

12345

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

חברים, היום סוף סוף החלטנו לקנות B4 2.0R 150H"P 2009 הזמנה חדשה מהחברה !

הדגם המפואר LIMITED EDITION כולל גג+GPS .

היום הינו בסוכנות סובארו,והחלטנו להזמין אחת חדשה.

אם למישהוא יש איזה הערות על B4 אז שיכתוב לי.

ותודה רבה לכל מי שעזר לי בסקר הזה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013


×
×
  • תוכן חדש...