Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאתם יודעים אני באמצע התקנה כרגע, ונפלה בעייה תקציבית קטנה,

אז המונו לא יקנה כרגע.

 

כרגע אני עם הציוד הנ"ל ומבקש עזרה איך לחלק טוב ביותר את החלקים:

 

מגברים :

 

ZAPCO I2100 המקורי (הדגם הישן יותר) , מוצהר 100RMS לערוץ בגישור מוציא כ400RMS ,שני ערוצים.

audison SRX4 החדש , מוציא 65X4 מוצהר ב12 וולט,4 ערוצים.

 

ישנו מגבר נוסף,cadence Z4000 ארבעה ערוצים, 75X4,סתם מגבר ששוכב בבית.

 

הרכיבים הם , סאב (adire shiva ככל הנראה)

מידבאס - מורל הייברד 6"

טויטר - MT23 מורל.

 

מה אתם אומרים?,התכנון הטוב ביותר שהיה הוא

 

מידים - זפקו

טויטר - אודיסון (עם אפשרות ל3WAY בעתיד בגלל 2 ער' פנויים)

סאב - מונו שלא נבחר עדיין לצערי.

 

סטס.

פורסם

אם הציוד כבר אצלך, אז פשוט תנסה.

אתה יכול גם לנסות את ה SRX בגישור על המידים ולשמוע אם התוצאה נאה בעיניך.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

לSRX יש אפשרות של מצב 2 ער'.

ככה שהוא מספק 180RMS ליציאה.

 

ככל הנראה אני ירכיב כך:

SRX על הטויטרים

זפקו על המידבאסים

ואוסיף מאוחר יותר מונובלוק לסאב.

 

לדעתכם ?.

פורסם

תנסה להפעיל אותו מצב הזה על המידים, ואת הזפקו על הטוויטרים ואח"כ תשמע את הזפקו על המידים ואת ה SRX במצב רגיל כשרק 2 מנוצלים ותחליט.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

לגבי ההספק לטוויטרים כמו שנאמר עם כיוון נכון של הגיין אין שום בעיה ואין צורך לחשוש.

 

אני אישית הייתי מחבר את הזפקו לסאב (סאב מעולה אגב).

את הקדנס בגישור למידבאסים.

את האודיסון לטוויטרים.

 

 

בהמשך אם וכאשר תחליט לרכוש מגבר נוסף כמובן המשוואה תשתנה. כרגע זה מה שאני הייתי עושה .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

הזפקו יהיה דיי חלש לסאב, ות'אמת אני מעדיף מונובלוק.

לא ככה?.

 

האם הזפקו יהיה רע למידבאסים שאתם לא מציעים להרכיב אותו עליהם?.

 

האודיסון לטויטרים,ככה גם אני חושב.

 

האם לא עדיף להכין הכל ואז להוסיף פשוט מונו טוב?.

 

תודה.

פורסם

אין ספק שעדיף לשדך מונו בלוק לסאב ואת הזפקו למידבאסים. למרות שמונובלוק לא בהכרח יהיה הקניה המשתלמת שכן המגבר יראה 4 אוהם ובדרך כלל מונובלוקים בהספקים גבוהים ב 4 אוהם יהיו יקרים יחסית.

 

אני פשוט התחיסתי למצב נתון לפי מה שרשמת שכרגע אין מונובלוק ובמצב הזה זה התצורה העדיפה לדעתי (אני חושב שעדיף לתת הגברה קצת פחות טובה למידבאסים ולקבל תמורת זה סאב מוגבר מאשר לתת הגברה טובה יותר למידבאסים אבל לוותר על הסאב בשלב הזה).

מעבר לזה , השיבה יעבוד מצוין בהספק של הזפקו בגישור ב 4 אוהם. תעשה חיפוש על הסאב הזה ותמצא הרבה דעות שאומרות ומספרות שהשיבה מתפקד מצוין יחסית עם הספקים כמו שאתה מציע.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אין לי בעיה להשקיע למונו איכותי,

כנראה שאשדך כמו שרציתי ויקנה מונו בעתיד הקרוב ושהכל יהיה כבר מוכן עבורו.

 

תכננתי לקנות אפילו ג'נסיס אך החלפתי מנוע ברכב ובגלל זה נפילת התקציב.

 

תודה על העזרה.

סטס.

פורסם

מה שמצחיק שיש לי חבר שקוראים לו סטס וגם לו יש שיבה אדיירה,סאב מעולה פשוט לא דורש הרבה הספק כדי להוציא את המיטב.

אני מבין שאתה זה שעושה את כל ההתקנה,אז למה שלא תנסה לשחק בין המגברים יום אחד תנסה את הזאפקו על הטוויטרים ויום אחר את האודיסון.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

×
×
  • תוכן חדש...