Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות הצתה בוולקן 1900 - עדכון!


lev_p
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

תודה לכל מי שהישיב לי בטרד הקודם.

 

והנה העדכון: שמתי לב שכאשר המנוע מחומם היטב, הוא עובד בסדר, חוץ מטורי סרק גבוהים.

אז הינעתי אותו עכשיו כשהוא קר והצמדתי את היד לאגזוז. ומה אני מגלה? אין לחץ פליטה ופליטה לחה! אני מבין שיש נזילה של מי קירור לתוך צילינדרים. :x

 

והנה השאלות:

1. מה צריך לשפץ?

2. רכשתי חומר בשם M-P (של Solder Seal - Gunk), שהוא תוסף למי קירור הנועד לסתימת נזילות. האם כדאי לנסות אותו?

 

דרך אגב, המנוע הוא D6E של סיטרואן.

Spirit In The Dark

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל מי שהישיב לי בטרד הקודם.

 

והנה העדכון: שמתי לב שכאשר המנוע מחומם היטב, הוא עובד בסדר, חוץ מטורי סרק גבוהים.

אז הינעתי אותו עכשיו כשהוא קר והצמדתי את היד לאגזוז. ומה אני מגלה? אין לחץ פליטה ופליטה לחה! אני מבין שיש נזילה של מי קירור לתוך צילינדרים. :x

 

והנה השאלות:

1. מה צריך לשפץ?

2. רכשתי חומר בשם M-P (של Solder Seal - Gunk), שהוא תוסף למי קירור הנועד לסתימת נזילות. האם כדאי לנסות אותו?

 

דרך אגב, המנוע הוא D6E של סיטרואן.

 

1. כשהאוטו קר לגיטימי שתהיה פליטה לחה וטיפות מים עקב לחות שמצטברת בדוד עמעם האחורי במהלך הלילה, במיוחד בימים קרים אלו.

 

2. לא להוסיף שום חומר למערכת הקירור !

 

3. לבדוק צנרת פליטה (חורים וכד')

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה יכולה להיות הסיבה לבעיות שיש לי? (http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=22872)

 

אומנם עוד לא היחלפתי חוטי הצתה, אבל לא סביר שהמנוע בסדר כאשר מחומם היטב :?:

Spirit In The Dark

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה יכולה להיות הסיבה לבעיות שיש לי? (http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=22872)

 

אומנם עוד לא היחלפתי חוטי הצתה, אבל לא סביר שהמנוע בסדר כאשר מחומם היטב :?:

 

אני לא מבין למה העקשנות ?

הלכת לבזבז כסף על תוסף - כשאתה יודע מפורשות שחוטי ההצתה שלך דפוקים ושמו לך עוד 2 משומשים (שגם הם בטח במצב מסריח)

 

קודם כל, תחליף חוטי הצתה (אם אתה עושה את זה לבד, אל תפרק את כולם במכה אחת כי סדר חיבור החוטים כן קובע. תוציא אחד ישן ותשים אחד חדש במקומו, ככה עד שתסיים עם כולם).

 

דבר שני, תבדוק שהצינורית שחיברת ל MAP סנסור שלך תקינה לגמרי !!! (חדשה ! לא יבשה ולא בלויה).

 

דבר שלישי, נתק את המינוס במצבר לחצי שעה וחבר שנית.

 

תניע - ותקווה לטוב.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה העקשנות ?

הלכת לבזבז כסף על תוסף - כשאתה יודע מפורשות שחוטי ההצתה שלך דפוקים ושמו לך עוד 2 משומשים (שגם הם בטח במצב מסריח)

עקשנות? :) אופי מגעיל שלי, מצטער :oops:

התוסף נקנה כי נעלמים לי מי קירור, ולא ראיתי מאיפה. רק ששכחתי לציין את זה בהודעות קודמות. פשוט עשיתי 1+1, ויצא עתם ראש. מאוד-מאוד מקווה שאתה צודק ואני טועה!

קודם כל, תחליף חוטי הצתה (אם אתה עושה את זה לבד, אל תפרק את כולם במכה אחת כי סדר חיבור החוטים כן קובע. תוציא אחד ישן ותשים אחד חדש במקומו, ככה עד שתסיים עם כולם).

אנסה את זה.

דבר שני, תבדוק שהצינורית שחיברת ל MAP סנסור שלך תקינה לגמרי !!! (חדשה ! לא יבשה ולא בלויה).

בדקתי. נראת תקינה. אולי MAP סנסור עצמו? :roll:

דבר שלישי, נתק את המינוס במצבר לחצי שעה וחבר שנית.

מינוס, לא פלוס?

תניע - ותקווה לטוב.

איציק

תודה רבה, איציק :)

אני גם רוצה לקחת את האוטו לדיאגנוזה, כדי לראות שכל השאר בסדר.

לב

Spirit In The Dark

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...