Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מודל 98 אוטומט 2000סמ"ק עם 60000ק"(מוזר)

הייתי רוצה לשמוע מה יש לאנשים להגיד על הרכב הנ"ל

מכל הבחינות אם אפשר

התנהגות, נוחות, הספק, אמינות, איך הגיר(יש גם טיפטרוני), בעיות ידועות? וכו...

 

 

עדיף כמובן אם יש נסיון מוקדם עם הרכב

תודה מראש.

פורסם

אף אחד לא יכול להגיד שום דבר על הרכב הזה?

איזה מין פורום ייעוץ ברכישת רכב זה

 

חיפשתי המון בגוגל וכל מה שמצאתי על הרכב היה פנסים חלשים ושבגרסא הזאת(LE) יש 132סוסים.

פורסם

אין לי ניסיון עם הרכב. אני הייתי קונה משהו אחר בסכום הזה, לפי מבחנים הוא לא מבריק במיוחד.

 

אם אתה לא נעול עליו לגמרי אלא פתוח להצעות תגיד לנו מה הדרישות שלך, תקציב, גודל, גיר, וכל פרט אחר שתוכל לתת ואולי נוכל לתת אופציה טובה יותר. בעצם בטוח שנוכל לתת אופציה טובה יותר...

 

גיא

פורסם

עקרונית אבא שלי מחפש לי ולאחותי רכב שיהיה השני במשפחה

לרוב לצורכי נסיעה מחולון לאוניברסיטת בר אילן כל יום(אפילו יותר מפעם אחת ביום) וכל שאר עיסוקי היום יום בילויים וכו..

 

התקציב עומד כרגע על 70אלף אבל לא מחייב בכלל(אם אפשר בפחות אז למה לא).

 

יש דגש גדול על בטיחות

עדיף שנתון גבוה

חייב להיות אוטומט(אחות :\ )

גם צריכת דלק נמוכה עדיפה כמובן

לי אישית חשוב נושא נוחות הנסיעה וההנאה(באופן יחסי) ומראה צעיר, לא איזה כופסאת שימורים.

 

אז אם יש משהו שמשלב את כל אלה אשמח לשמוע הצעות

פורסם
אף אחד לא יכול להגיד שום דבר על הרכב הזה?

איזה מין פורום ייעוץ ברכישת רכב זה

 

חיפשתי המון בגוגל וכל מה שמצאתי על הרכב היה פנסים חלשים ושבגרסא הזאת(LE) יש 132סוסים.

 

א. מה אנחנו עובדים אצלך? חייבים לך משהו?

אם אתה כזה אינטלגינט ומוצא לבד בגוגל מה אתה צריך ת'פורום?

 

עקרונית אבא שלי מחפש לי ולאחותי רכב שיהיה השני במשפחה

לרוב לצורכי נסיעה מחולון לאוניברסיטת בר אילן כל יום(אפילו יותר מפעם אחת ביום) וכל שאר עיסוקי היום יום בילויים וכו..

 

התקציב עומד כרגע על 70אלף אבל לא מחייב בכלל(אם אפשר בפחות אז למה לא).

 

יש דגש גדול על בטיחות

עדיף שנתון גבוה

חייב להיות אוטומט(אחות :\ )

גם צריכת דלק נמוכה עדיפה כמובן

לי אישית חשוב נושא נוחות הנסיעה וההנאה(באופן יחסי) ומראה צעיר, לא איזה כופסאת שימורים.

 

אז אם יש משהו שמשלב את כל אלה אשמח לשמוע הצעות

 

כן, יש כמה וכמה כאלה, אבל בטוח לא סטראטוס.

 

אני אישית ממליץ על משהו בסגנון של 206....

דגם XT המפואר יחסית בעל מנוע 1.4,שנת ייצור 2001,ללא מצמד,תיכנס לך פחות או יותר בתקציב.

 

ואם הדגש הוא על בטיחות אז אולי רנו מגאן?

אופציה מאוד מעניינת היא איזה מגאן קופה שנת 2000, מנוע 1.6, גם אוטומטית במחיר של 70,000 אש"ח לערך.

 

ככול שתרד בשנתון ככה תרד בתקציב.

פורסם
עקרונית אבא שלי מחפש לי ולאחותי רכב שיהיה השני במשפחה

לרוב לצורכי נסיעה מחולון לאוניברסיטת בר אילן כל יום(אפילו יותר מפעם אחת ביום) וכל שאר עיסוקי היום יום בילויים וכו..

 

התקציב עומד כרגע על 70אלף אבל לא מחייב בכלל(אם אפשר בפחות אז למה לא).

 

יש דגש גדול על בטיחות

עדיף שנתון גבוה

חייב להיות אוטומט(אחות :\ )

גם צריכת דלק נמוכה עדיפה כמובן

לי אישית חשוב נושא נוחות הנסיעה וההנאה(באופן יחסי) ומראה צעיר, לא איזה כופסאת שימורים.

 

אז אם יש משהו שמשלב את כל אלה אשמח לשמוע הצעות

 

 

רק שתדע הסטראטוס ממש אבל ממש לא מתאימה לדרישות שלך...

 

מה בדיוק בטוח בה?

שנתון נמוך יחסית...

צריכת דלק גבוהה...

בקשר לנוחות והנאה (לא נהגתי ואני לא יודע אבל הנאה לא בדיוק נראה לי.... תקנו אותי אם אני טועה)

ושום מראה צעיר.

פורסם

ואללה מנטה לא התכוונתי למה שאתה חושב

פשוט אני מבקר פה הרבה ואני תמיד רואה את האנשים ששואלים אותם שאלות אלף פעם

ותמיד קופצים לעזור להם, חשבתי שככה יהיה עם השאלה שלי.

מה שמצאתי בגוגל לא ענה על השאלות שלי

לא חשוב...

 

מגאן קופה בהחלט הוספתי לאפשרויות שלי

מה עם צריכת הדלק שלה?

יודעים מה אני יעשה חיפוש בפורום.

 

תודה על העזרה, אם יש עוד אופציות בבקשה שתפו אותי.

×
×
  • תוכן חדש...