Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

בקושי עבר חודש, וכבר זה התחיל.

 

איזה שהוא אלמנט בחלון האחורי כנראה מסר את חייו לבורא.

הסימפטום הוא נפילה חופשית של החלון כלפי מטה, ועליה חופשית - בקיצור, החלון עולה ויורד חופשי.

כמו כן, בניסיון להפעיל את החלון ע"י המתג, נשמע רעש של דפיקות מתוך הדלת.

 

איני מבין, החלון הזה אמור "לעבוד" הכי פחות קשה - איך דווקא הוא מוסר את נפשו חזרה לבוראו ?!

 

כרגע, בשביל לישון טוב בלילה, קיבעתי את החלון בחזרה ע"י שימוש בעץ סנדוויץ ובמספר ברגים (לא קדחתי בפח).

 

מספר שאלות ברשותכם:

1. האם התקלה היא במנוע ?

2. ואם כן, האם המנועים הינם אוניברסליים - או שחייב שימוש במנוע של מגאן ?

3. מה צפויה להיות העלות של החלק ושל העבודה (אם זה אומר משהו, אז לפרק את דיפון הדלת זה שטויות) ?

 

תודה מראש, אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

שלום לך.

לפי התיאור שלך, שאתה שומע רעש של דפיקות מהדלת בזמן שאתה לוחץ על מתג ההפעלה סימן שהמנוע עובד אך כנראה הכבל יצא מהמסילה או שנקרע כבל ההרמה (אני לא יודע איך זה ספציפית ברנו) אם יש לך מעט ידע טכני אתה יכול לפרק את דיפון הדלת ולבדוק. במידה ולא רצוי שתפנה לזגג רכב שיפתח במסודר את הדיפון.

פורסם

היה מקרה דומה לקליאו ספורט של רוני (sronis), עד כמה שזכור לי בעייתו נפתרה ע"י זגג.

 

אני מתאר לעצמי כי המנגנונים של רנו הם על אותו בסיס. בצע חיפוש לנושא.

פורסם

מנסיון בסוף השבוע האחרון::-(

 

המנגנון שלך נשבר בחיבור שבין החלק שעולה למוט שמזיז אותו.

 

המנוע של החלון תקין אבל המוט של המנגנון שמעלה ומוריד הגיע לסוף טווח וזה הדפיקות שאתה שומע.

 

לפרק את הדיפון של הדלת זה קלי קלות - 4 ברגי כוכב שיחרור ידית הפתיחה מהכבל ומשיכת הדיפון.

 

לפני שאתה פותח את הדלת תקנה מנגנון להחלפה(לא מסובך להחליף אותו לבד) כי ב 100% זאת הבעיה שלך.

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם

המנגנון שלך נשבר בחיבור שבין החלק שעולה למוט שמזיז אותו.

לפרק את הדיפון של הדלת זה קלי קלות

לפני שאתה פותח את הדלת תקנה מנגנון להחלפה (לא מסובך להחליף אותו לבד)

היי.

1. כשאתה אומר מנגנון - למה אתה מתכוון ? ליחידה כולל המנוע ?

2. כמה עולה המנגנון ? האם הוא ייחודי ברנו מגאן, או שקיים אוניברסלי.

3. מאיפה קנית מנגנון ?

4. האם שווה להיכנס ולנסות את מזלי בפירוקית ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
היי.

1. כשאתה אומר מנגנון - למה אתה מתכוון ? ליחידה כולל המנוע ?

2. כמה עולה המנגנון ? האם הוא ייחודי ברנו מגאן, או שקיים אוניברסלי.

3. מאיפה קנית מנגנון ?

4. האם שווה להיכנס ולנסות את מזלי בפירוקית ?

 

 

1. מדובר ביחידה כולל המנוע- עד כמה שראיתי הוא ניתן לפירוק מהמנגנון.

2.עדיין לא קניתי מנגנון הוא יחודי למגאן והוא שונה מהקדמיים.

3+4. שווה לנסות בפרוקיות ואם אתה מוצא מנגנון לדלת אחורית שמאלית תן צילצול;-)- :beerchug: עליי.

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

×
×
  • תוכן חדש...