Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן סאני מתחממת לאחר התקנת רדיאטור חדש


JuD106Xs
שימו לב! השרשור הזה בן 6139 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום וחג שמח לכל חבריי הפורום !

יש לי בעיה בניסן סאני שנת 93 ידנית עם מערכת הזרקה.המנוע עשה 230K, כנראה מנוע ראשון (למרות שרשום "רשומון ייבוא" ברשיון הרכב, אך איך שום אסמכתא שאכן הוחלף מנוע). אציין שכמובן שעשיתי חיפוש בפורום בנושא הנ"ל לפני כתיבת הודעה זו, אך ללא הועיל.

 

 

הבעיה התחילה לפני כמה חודש-חודשיים בערך.

המנוע החליט להתחמם, וכתוצאה מכך הוחלט להחליף לרדיאטור חדש. לאחר החלפת הרדיאטור, התחילו להעלם מים באופן קבוע כל כמה ימים (כבר חודש ימים שאני ממלא מים כל מספר ימים). לא מאמין שיש נזילות כי הרדיאטור חדש מהניילונים, וגם בדקתי ובמהלך כל החודש האחרון וממש לא ראיתי שום נזילה (בניגוד לפעם הראשונה שבא כן היתה נזילה כי הרדיאטור היה פגום, כך ראינו כשהחלפנו אותו).

אציין שמאז התחממות המנוע, ישנו חומר חום סמיך בתוך הרדיאטור, שנוצר עקב התערבבות של שמן עם מים. ז"א שהלך פאקום ראש, ע"פ מיטב ידיעתי. המנוע מעט נחלש בעוצמתו, אולם הוא עדיין חזק וזריז.

לפני כשבוע וחצי, לאחר ניקוי עד כמה שאפשר של הרדיאטור (שהיה גדוש בחומר החום), חשבתי שאולי המאווררים לא תקינים. לפיכך ניתקתי את היוניט שאחראי לפעולתם, כך שיעבדו ב-"מצב חירום" כלומר יעבדו בכל זמן שהרכב מונע. אע"פ שהם עבדו כל הזמן, עדיין נעלמו מים מהרדיאטור והרכב שוב התחמם אתמול (לאחר שבוע של נסיעה ללא שום התחממות). מיליתי אתמול ליטר ברדיאטור לאחר שהוא התקרר, נסעתי חצי שעה, ושוב התחמם לי המנוע.

העניין הוא, שלפני שאני עושה ראש מנוע או מחליף למנוע חדש, אני רוצה לפתור את הבעיה . אני כבר אובד עצות ונוסע עם "אצבע על הלוח שעונים", בכוננות לקראת ההתחממות הבאה . . .

 

אם למישהו יש רעיון מה עושים אז זה יעזור מאוד.

 

בתודה מראש, יהודה.

סובארו זה כמו פקידה במשרד הרישוי - יודעת את העבודה שלה אבל לוקחת את הזמן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, יכול להיות שבגלל שאטם הראש נפרץ, נעלמים לך מים והמנוע התחמם.

שנית - אתה מתאר סימפטומים קלאסיים של אטם ראש פרוץ.

בנוסף - תניע את האוטו, תן לו להתחמם ואז תחפש נזילות, כאשר המנוע עדיין מונע.

ולסיום - יש לשקול אפשרות שמכסה הרדיאטור לא תקין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, יכול להיות שבגלל שאטם הראש נפרץ, נעלמים לך מים והמנוע התחמם.

שנית - אתה מתאר סימפטומים קלאסיים של אטם ראש פרוץ.

 

+1

ההתחממות הראשונית היתה מספיק רצינית, כנראה, כדי לעוות את הראש. סביר להניח שהראש עצמו לא נפגע ולא דורש התייחסות מעבר ליישור שטח, אבל זה טעון בדיקה נוספת לאחר הורדת הראש (אולי הוא סוחב נזקים קודמים כלשהם).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6139 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...