Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים...

אני ירושלמי ככה שאני אמור לדעת על הדברים האלה...

אבל לא...

אני נהג חדש (מאוד) וצולמתי בכביש בגין במהירות של בערך 110 קמ"ש (אולי קצת יותר אפילו).

עכשיו..

אני צריך לדעת את כל ההשלכות (קנסות, עונשים) שיהיו לעניין ואיך אני ממזער ומפחית את הנזקים.

 

אשמח לכל תשובה!

תודה מראש.

 

 

פורסם

מכיוון שאינני מירושלים אשמח אם תוכל לשתף אותנו במהירות המותרת ברחוב בגין.

דרך עירונית? דרך שאיננה עירונית?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בגין. הטעות הקלאסית.

קודם תמתין בסבלנות לקבלת הדו"ח, ולאחר מכן, בהתאם למהירות

תוכל לבחור בין עורך דין לבין תשלום וכל הבלגן הנלווה לעבירות בתקופת ה"נהג חדש".

זה בכל מקרה יעלה כסף, והרבה.

 

עד אז, כשאתה ממתין בציפייה דרוכה ובציפורניים כסוסות,

תוכל להכיר את נפלאות מנוע החיפוש של הפורום, ולברר מה עשו

עשרות (אם לא מאות!) משתמשים אחרים באותה סיטואציה בדיוק.

מילות מפתח: "תפסו אותי" "נוסע" "הצילו" "מצלמה" "מהירות" "בגין" "לא פייר".

 

ליטל, 80 בבגין, 70 במנהרות. יש מצלמות בלפחות מנהרה אחת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אין מצלמות במנהרות, יש לפני המנהרה הראשונה ואחריה עד הפנייה לבנייני האומה, משם כבר אין.

בכל מקרה, יש לך ועד זמן עד שתקבל את הדו"ח. וצריך לסוע מעל 95 בשביל שבאמת יצלמו אותך.

פורסם

לא בטוח בכלל אל תסתמכו עלי!

אבל הבנתי מאנשים שאני מכיר שגם ב 100 זה לא ממש מצלם.. רק מ 110 בערך זה מתחיל לצלם!

אבל זה לא בטוח בכלל רק ממה ששמעתי..

 

 

ומי שאוהב להרביץ אתמול ראיתי ב 443 ג'יטה סמויה שעמדה בצד עם ממלז

תמלא את הרכב במים מהסנרוף (עם צינור), תתכופף למטה ותראה מאיפה נוזל.
פורסם
אין מצלמות במנהרות, יש לפני המנהרה הראשונה ואחריה עד הפנייה לבנייני האומה, משם כבר אין.

בכל מקרה, יש לך ועד זמן עד שתקבל את הדו"ח. וצריך לסוע מעל 95 בשביל שבאמת יצלמו אותך.

 

לך תספר את זה ל-2 מהחברים שלי, אחד קיבל 2 דוחות ב-ת-ו-ך ה-מ-נ-ה-ר-ה.

יש כמה מצלמות מזויפות שמפוזרות לאורך הכביש, ומדי פעם ממל"ז על קטנוע.

 

443 - צריך לשים לב לקטע שבין מחסום עטרות לירושלים, לכיוון ירושלים (שוליים רחבים).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

.. גם אני..

 

גם אני, חטפתי שתי דוחות בבגין הארור (הכביש, לא האדם) בהפרש של חודש. בהתחלה חטפתי כנס, ואזהרה. במשפט השני כבר הפעילו את השלילה + כנס.

 

באססה.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

הירושלמים המנוסים כבר יודעים בדיוק מתי ללחוץ ומתי להרפות -

מי שנתפסים הם העולים לרגל או הנהגים החדשים.

צריך פשוט לשים לב לתנועה מסביב,

וכשכולם מאטים בלי שום סיבה נראית לעין - מומלץ להאט גם כן!

את התסכולים על הנסיעה האיטית אפשר להוציא ביציאות של המחלפים (80 קמ"ש, לא? :twisted:).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

כסף זו לא הבעיה...זאת אומרת אני מוכן לספוג את זה....

הבעיה היא האם יש מצב שישללו לי לצמיתות?! או משהו חמור כזה או אחר...

כמו למשל לעשות שוב טסט ותאוריה?!

 

מי שיכול לענות על כך אשמח...

פורסם
מכיוון שאינני מירושלים אשמח אם תוכל לשתף אותנו במהירות המותרת ברחוב בגין.

דרך עירונית? דרך שאיננה עירונית?

 

 

 

 

 

ל'

 

דרך עירונית לכל דבר (לצער כולנו)...

80 ו-70 במנהרות...

פורסם

אני עובר פעמיים ביום בכביש בגין-הלוך וחזור כבר שנתיים . אין מצלמות נייחות בתוך המנהרות .פעם באופן קבוע הייתה ניידת עם מצלמה ממש ביציאה מהמנהרה.כבר הרבה זמן לא ראיתי אותה. וגם ממלזים כמעט ואין -הם כנראה סומכים על המצלמות הנייחות. שמפוזרות (3 לכל כיוון)לאורך הקטעים הפתוחים של הכביש שבהם מותר 80 .חלקם dummy אבל למי שלא מומחה בזיהוי הייתי ממליץ להאט ל85-90 לפני כל מצלמה (זה מה שאני עושה).

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

זה נהייה כמו כביש אגרה הכביש רחב מאוד אייכותי מאוד אך בעל מהירות מצחיקה.

 

מישהו שם למעלה עשה דווקא כדי לעשוק את הנהגים.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

אני גם נוסע בבגין מדי פעם, בעיקר מכוון הקניון ליציאה מהעיר וחזרה.

אני משתדל לא לעבור בשום אופן את ה90, הרכב שלי ישן ואני לוקח בחשבון סטייה של 5 אחוז בסקאלה.

ממליץ מאוד למי שלא מכיר, בירידה לכיוון צפון (לפני המחלף של הר חוצבים) יש שיפוע שלילי והרבה נהגים דמיקולו נא להאט.

מחלף הר חוצבים בשני הכיוונים מסוכן בטירוף נא להאט ולשמור מרחק.

כמו כן במחלף הכניסה לעיר לכיוון דרום נא לתת זכות קדימה למשתלבים (אלה הפונים שמאלה, ולעיתים רחוקות אלה שיצאו וחוזרים באותו מחלף- ממשיכים ישר).

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

×
×
  • תוכן חדש...