Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חושב שכול 3 זיופים פשוט על אחד כתוב מאק אודיו ויש אנשים בעולם שמשלמים קצת יותר בגלל שכתוב שם של חברה....ראה דוגמה את דייהו/עלאק שברולט שאנשים חושבים שהם קונים באמת שברולט אבל מקבלים זבל קוראי מצוי בידיוק כמו המגברים האלה.... עדיף כבר אלפיין 9855 שלא גולש מאשר מגבר כזה:nono:

אתה מדבר שטויות!!!

 

אתה אומר ששברולט מזייפים רכבים של עצמם?(???WTF)

 

על אותו עקרון בדיוק מאק אודיו מייצרים זיופים של מאק אודיו? (שוב, ???WTF)

 

זה שהמגבר הנ"ל אינו איכותי במיוחד זה ידוע, אבל מאק אודיו מצהירים שהוא שלהם. כלומר זה לא זיוף.

פורסם

שמע אני לא אמרתי שחברה מזייפת את עצמה ...אלה שאם כול כבוד מאק אודיו ניראת לי בעצמה דיי מפוקפקת למרות שלא שמעתי מישהוא מיתלונן...ואם כבר מדברים על 3 המגברים אז בכלל אני מלא ספקות..

 

שוטיות?? קצת ידע במכוניות יעזור לך האופטרה החדש ועוד כמה מכוניות הם בעצם פרי יצור של דייהו הקוראנית שגנירל מוטורס קנת ושהחליפה את שם החברה(דיהו) לשברולט כדי שבקנייה ישמע לך יותר קריספי יותר שברולט ולא דיהו והכי מצחיק שאני מכיר אנשים שבטוחים שזה באמת שברולט(כן אולי מיצריים באותו המיפעל אבל איכות של שברולט לא תיקבל פה) ....קפיש?

פורסם
שמע אני לא אמרתי שחברה מזייפת את עצמה ...אלה שאם כול כבוד מאק אודיו ניראת לי בעצמה דיי מפוקפקת למרות שלא שמעתי מישהוא מיתלונן...ואם כבר מדברים על 3 המגברים אז בכלל אני מלא ספקות..

 

שוטיות?? קצת ידע במכוניות יעזור לך האופטרה החדש ועוד כמה מכוניות הם בעצם פרי יצור של דייהו הקוראנית שגנירל מוטורס קנת ושהחליפה את שם החברה(דיהו) לשברולט כדי שבקנייה ישמע לך יותר קריספי יותר שברולט ולא דיהו והכי מצחיק שאני מכיר אנשים שבטוחים שזה באמת שברולט(כן אולי מיצריים באותו המיפעל אבל איכות של שברולט לא תיקבל פה) ....קפיש?

אתה מפספס את הנקודה.

אתה לא מבין את המשמעות של זיוף.

אם שברולט קנו את דייהו, ובאותה מידה הם יכלו לקנות את סוסיתא, אז זה הופך את דייהו לשברולט לכל דבר. בקרת איכות של שברולט וכו'.

זה אינו זיוף.

 

אם המגבר מצוי באתר של מאק אודיו, אז המגבר הוא של החברה והוא אינו זיוף.

 

זיוף הוא כאשר אותו מגבר של פולס אודיו, נמכר תחת המותג BOSS כאשר כל קשר בין המגבר הידוע לשמצה לבין החברה הנ"ל מקרי בהחלט.

 

חזרה לעניינו, מאק אודיו חברה מאוד מכובדת. אשמח לדעת על סמך איזה מידע בדיוק אתה קובע שהחברה "מפוקפקת" כלשונך.

 

בידידות, שי.

פורסם

אין קשר בין זיוף אחד של השני.

יש מספר מפעלים בסין שמייצרים מגברים פשוטים וזולים. כל אחד (תמורת התחייבות למס' יחידות מסויים) יכול להזמין את המגבר בתצורה האהובה עליו ועם הלוגו שהוא ירצה. כמו שכבר דיברנו על זה פעם - ניתן גם להזמין PPI 1000.4 עם הלוגו של קארזפורום עליו.

אין מה לעשות. אלו הן תוצאותיה של הגלובליזציה.

 

בקשר למאק-אודיו, גם היא לא אותה חברה גרמנית "אסלית" שהיא הייתה פעם. עם זאת יש לה דגמים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות. זה שכולם מיוצרים בסין - אז מה?

רוצה משהו טוב? קנה מגבר מהסדרות הגבוהות יותר, תקף אצל כל היצרניות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה איתמר, חיכיתי לתגובה כזו.

שוב, הנושא הוא לא בהתעניינות רכישה, אלא רק לשמוע דעות שלכם בנושא.

הרי מאק אודיו נחשב קצת יותר עבור רבים, בטח יותר מהפולס אודיו והחיקוי בוס.

פורסם

שלושת המגברים הם זהים.

 

אי אפשר להקיש מזה כלום לגבי טיב כזה או אחר של חברה.

 

אגב, לBOSS יש HU חדשים שמיוצרים באותו מפעל שמייצר את JVC, אז מה? JVC לא חברה מכובדת?.

 

רוב הסחורה היום לרכב מיוצרת במזרח בעיקר בסין,טיוואן וקוריאה.

 

אם מישהו ינבור עוד הוא גם יגלה שאותו מפעל שמייצר למאגנאט את סדרת הפנטרה, מייצר גם את המגברים של JENSEN.

SO WHAT...

למאק אודיו יש מגברים טובים יותר וטובים פחות, רוצה משהו טוב?- תרכוש את הZ או את המאקסימוס.

בדיוק כמו בכל חברה, יש סידרה נמוכה ועממית ויש סדרות גבוהות יותר.

 

 

ניר

under construction..

פורסם

הרגת אותי עם 9855 שלא גולש , פשוט חזק .

ואם משוחחים על אותם מגברים מהמזרח הרחוק , במקום לשלם 500-600 שקלים על מגבר כזה,

למה לא לשלם עוד טיפה ולקחת LIGHTNING AUDIO ?

 

זה כבר משהוא איכותי יותר לא ?

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אם מישהו ינבור עוד הוא גם יגלה שאותו מפעל שמייצר למאגנאט את סדרת הפנטרה, מייצר גם את המגברים של JENSEN.

זה אותו מגבר ואותה חברה, המגבר נמכר תחת מותגים שונים לפי שווקי היעד. JENSEN וMAGNAT הם מותגים של AUDIOVOX זה אמריקאי וזה אירופי.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

חברים יקרים לפני כמה שעות ספורות טיילתי לי באתר http://www.group-ram.com/וראיתי שם אתר שמראה תמונות של מגברים מבפנים כמעט כל מגבר אפשרי

אתם יכולים לבדוק עם באמת מדובר בחברת מדבקה על ידי כך שתצרו השוואה בין התמונות הפנימיות של המגברים.

רציתי משה 007 אבל היה תפוס אז משה 159 גם טוב לא ??

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בקיקר ישנם קבלים אלקטרוליטיים מאלומיניום SMT שנוטים ל"הישפך" מהר יחסית בחום ועומס...מניסיון.(גם האחרים עם הרגליים "נשפכים" לבסוף אך הרבה יותר לאט).

 

אין הרבה מה "שילך" במגברים הנ"ל,בשימוש נכון רכיבי סיליקון אינם "ממהרים" להינזק.

 

תקלות אופיניות במעגלים עמוסי קבלים אלקטרוליטיים אשר עובדים בזרמים גבוהים ובעומס טרמי גבוה הם "הישפכות" הקבלים ויצירת קורוזיה ונתקים במוליכים הדקים וחורי המעבר עקב נוזל האלקטרוליט הנימצא בתוך הקבלים.

 

ניתן לזהות הישפכות קבלים במגברים ישנים ללא פתיחתם ע"י ריח ,פשוט מאד-קבל שנישפך מסריח ממש כמו "עכבר מת"(אין הגדרה אחרת -מי שעוסק בתחום יודע).

 

גם כאשר פותחים כזה מגבר "עם ריח" לא תמיד רואים סימני הישפכות אלא רק אחרי הוצאת הקבל.

 

במקרים קלים החלפת הקבלים(שעלותם שקלים בודדים ) וניקוי הקורוזיה עם אלכוהול והמגבר"כמו חדש"

 

בסידרת ה-Z של MAC מעט מאד קבלים אלקטרוליטיים(אמינות גבוהה יותר ) אם כי ישנם הרבה "קבלי טמפרטורה" אשר ערכם אינו משתנה למרות שינויי טמפרטורה חדים(אם כי גם הם "הולכים" מדי פעם,יש להם נטיה להתקצר. אך זאת בד"כ כאשר הם חשופים לפגיעות מכניות.

 

דוקא מגברים של חברות כגון אודיסון קלריון אקליפס ניראים מתוכננים בצורה מיושנת(אולי מדובר במגברים ישנים) עמוסי רכיבים וקבלים אלקטרוליטיים(אמינות נמוכה ) כמו כן כבלים עם מחברי מולקס שרצים בתוך המגבר(תיכנון לקוי,אמינות נמוכה יותר).

 

התרשמתי לחיוב ממגברי PHASE (אופוס עם ה TRIPATH) והRS(מעט מאד קבלים אלקטרוליטיים מתוכננים היטב).

 

כמובן שבמראה ויזואלי של מעגל לא ניתן לחוות סאונד(אשר תלוי בעיקר בטרנזיסטורי ההספק באיכותם ועקום היענותם) כמו כן הדבר תלוי בקירור טוב(שיש לכולם-ההיטסינק הוא גוף המגבר עצמו-לכן רצוי מגבר מגוף אלומיניום)

 

אך ניתן לראות תיכנון טוב ואמינות פוטנציאלית של המוצר.

 

ישנם מגברים עם מאורר פנימי(לספק מיוצב אני מניח כמו הקסנון של פניקס גולד) כמובן שזה "פיצ'ר" טוב אך מן הסתם עוד משהו שיכול להתקלקל ולהשפיע על ביצועי המגבר.

 

כמו כן אין סכימה חשמלית ע"מ לראות את אופי וטיב המעגל מבחינת תיכנון חשמלי כך שלמעט התרשמות שיטחית לא ניתן להעיד ממש על אופי וטיב תיכנון המגבר יתרונות וחסרונות.

 

ניצן

פורסם

אז כך כמו שאיתמר כבר אמר יש המון מפעלים בסין קוריאה ויפן שמיצרים מוצרי אלקטרוניקה לחברות קמו היפוניקס. קיקר. מק אודיו.סאונד סטורם{לא סאונד סטרים}ליטינג אודיו .ועוד ..... הנקודה הי שיש בתוך המוצרים הללו רכיבים אלקטרונים יש יותר טובים ויש פחות טובים. זה הכול תלוי ביבואן של אותו מוצר אם הוא רוצה את המוצר יותר טוב או פחות טוב. ומיכון שאצלנו בארץ כול בנדם שלישי הוא יבואן אז יש לנו את התוצאות הללו. אז זיופים לא חושב .קול יבואן מבי אל שם אחר זה כול הסיפור .

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם
שמע אני לא אמרתי שחברה מזייפת את עצמה ...אלה שאם כול כבוד מאק אודיו ניראת לי בעצמה דיי מפוקפקת למרות שלא שמעתי מישהוא מיתלונן...ואם כבר מדברים על 3 המגברים אז בכלל אני מלא ספקות..

 

שוטיות?? קצת ידע במכוניות יעזור לך האופטרה החדש ועוד כמה מכוניות הם בעצם פרי יצור של דייהו הקוראנית שגנירל מוטורס קנת ושהחליפה את שם החברה(דיהו) לשברולט כדי שבקנייה ישמע לך יותר קריספי יותר שברולט ולא דיהו והכי מצחיק שאני מכיר אנשים שבטוחים שזה באמת שברולט(כן אולי מיצריים באותו המיפעל אבל איכות של שברולט לא תיקבל פה) ....קפיש?

 

שמע אתה צודק קנו את החברה אבל מזה איכות של שברולט בעצם?

הרי מהנדסים של שברולט עושים בקרת איכות הם אלה שאחראים על ייצור ולא מהנדסים של דייהו לכן גם אם ייצרו שברולט באוזבקיסטן או קהיחכלהיכלהיכזסטן זה עדיין יההי שברולט לכל דבר.

×
×
  • תוכן חדש...