Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סאב של AUDIOBAHN ביררתי לגבי התקנה של הסאב כמו שראיתי בכמה תמונות של אנשים

שזה היה תלייה של הסאב על הספסל האחורי של המושב (הסאב מופנה עם הפנים לתוך הספסל) עכשיו אמרו לי שזה מותאם רק לסאבים שנקראים FREEAIR או משהו באזור שמנצלים את התא מטען בתור תיבת תהודה???

 

ועוד משהו קטן אם אני רוצה להשים תיבה לסאב מה ההבדל בין תיבה שקופה(מסוג של פלסטיק)

לתיבת עץ? אני פשוט רוצה לראות את הסאב דרך התיבה, האם זה גורע?

 

קישורים למאמרים(רצוי בעברית) יתקבלו בשימחה.

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם

תעשה חיפוש בפורום וב FAQ בנוגע לפאזות - זה יענה לך על השאלה הראשונה לגבי הסאב. -- אין בעיה לשים אותו הפוך , והסאב לא צריך להיות free-air , הסאב פשוט ישתמש בנפח של התיבה שמולה הוא יותקן ( כמו לדוגמא בתמונה ליד השם שלי) .

 

לגבי תיבה מעץ או מפרספקט - יש כאלו שיגידו כך ויש כאלו שיגידו אחרת. בתעכלס , כל עוד הפרספקט מספיק עבה בשביל לשמור על הקשיחות של התיבה אין שום בעיה לשים את הסאב בתיבת פרספקט אם זה מה שאתה מעדיף.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אם פרספקס וזה רק מכסה פרספקס בתוך תיבת עץ - אתה צריך שהוא יהיה לפחות בעובי של 5 מילימטר ושיהיה מחוזק היטב לתיבה בהרבה ברגים וסיליקון כדי שלא יהיו לך רעידות, חרחורים ואיבודי צליל.

 

אם זאת תיבה שקופה לחלוטין אז אתה צריך שהיא תהיה בעובי של ס"מ לפחות - פרספקס מאוד אטום ומאוד חזק אבל אם הוא ישרט הרבה ויסדק הוא גם יכול להתפוצץ (אני לא מתכוון כמו פצצה או משהו כזה)

לגבי התהודה - אני שמעתי הרבה תיבות אם מכסה פרספקס והצליל היה מעולה, לא הייתי יכול לאמר לך אם היו מכסים לי את העיניים - זאת לא תיבת עץ מלא או משהו כזה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
תעשה חיפוש בפורום וב FAQ בנוגע לפאזות - זה יענה לך על השאלה הראשונה לגבי הסאב. -- אין בעיה לשים אותו הפוך , והסאב לא צריך להיות free-air , הסאב פשוט ישתמש בנפח של התיבה שמולה הוא יותקן ( כמו לדוגמא בתמונה ליד השם שלי) .

 

לגבי תיבה מעץ או מפרספקט - יש כאלו שיגידו כך ויש כאלו שיגידו אחרת. בתעכלס , כל עוד הפרספקט מספיק עבה בשביל לשמור על הקשיחות של התיבה אין שום בעיה לשים את הסאב בתיבת פרספקט אם זה מה שאתה מעדיף.

אבל אתה אטמת את התא מטען שלך לא?

על הדרך: מישהו מכיר חנות או מעבדה שמכיילת תדרים מאיזור ארה"ב לאירופה?

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם

אגב מישהו יכול לצרף לי לינקים כי לא מצאתי משהו שעוזר או דוגמאות להתקנת סאב AIRFREE ולמה זה לא משנה איזה סאב זה.

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם
על הדרך: מישהו מכיר חנות או מעבדה שמכיילת תדרים מאיזור ארה"ב לאירופה?
באיזה מכשיר מדובר?

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

יש לי HU של פיוניר AVH-P9470DVD (למכשיר זה אין רדיו) וממנו יש יציאה ל AVM-P9000R שזה מין רביבר והרדיו נמצא שם,עכשיו אני צריך לכייל את התדרים לאירופה.

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם
אגב מישהו יכול לצרף לי לינקים כי לא מצאתי משהו שעוזר או דוגמאות להתקנת סאב AIRFREE ולמה זה לא משנה איזה סאב זה.

זה לא FREE-AIR.

זה סה"כ התקנה הפוכה של הסאב, הוא עדיין מותקן בתיבה רק שפועל בפאזה הפוכה, עדיין השימוש הוא בנפח של תיבה.

כפי שעופר כבר אמר לך, תריץ חיפוש בנושא כבר דנו בזה רבות.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...