Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון- אתמול הייתי אצל המכונאי שהרכיב לי את הרדיאטור הוא ניקז אוויר שוב, עשה כמה בדיקות, וקבע לדעתו צריך להחליף תרמוסטט-הוא רצה מחיר מטורף של 300 שקל על תרמוסטט ועבודה- כמובן שלא הסכמתי חזרתי הביתה ועיינתי בפרוייקט מצולם בPSI שמתאר את פירוק התרמוסטט, היום קניתי אותו וגם סיליקון RTV, והחלפתי ואטמתי טוב- ניקזתי אוויר והתוצאה: בנסיעה רגילה בעיר החום תקין בלחיצה עולה, ובכביש מהיר החום עולה עד הקו העליון- זה לא תקין ולפי ההגיון בשיוט על 80-90 קמ"ש החום לא צריך לעלות כל כך הרבה.

יש למישהו עצות? רעיונות?

תודה רבה.

פורסם

המכונאי שלך לא יודע לנקז אוויר כראוי לדעתי.וגם לא לאבחן תקלת התחממות. אם הרדיאטור מתחמם ב-80 מעלות , התרמוסטט עובד בדיוק , אבל בדיוק כפי שצריך.

גם אם הוא לא היה פותח עד הסוף - לא זה הסימפטום שהיית מקבל.

הבעייה שלך בוונטות שנכנסות באיחור , ואל במערכת הקירור עצמה. עובדה שהרכב לא מתחמם יותר כאשר הוונטות כן מואילות להיכנס לפעולה.

היית לידו כשהוא ביצע את הניקוז ?

ראית מה הוא עשה ?

איפה בדיוק הוא ניקז ?

אני מושך לכיוון ניקוז לא נכון - כי עובדה שהמערכת עבדה תקין לפני כן - אז אם הוא לא ניתק בטעות משהו (מה שלא הגיוני לאור העובדה שהמערכת עובדת) \ פשוט חסר נוזל קירור . לכן חיישן טמפ' המנוע נותן קריאה שגוייה לביטרון , ובגלל זה המאווררים נכנסים מאוחר.

 

***עריכה - עכשיו ראיתי שביצעת הח' תרמוסטט וניקוז לבד. כיצד ניקזת ? יש מצב לתמונות?****

 

נסה את השרשור הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=89925 , אמנם 306 , אבל ברמת העיקרון המערכת עובדת באופן כמעט זהה.

פורסם

האמת שזה מוזר לי, כי אצלי השעון חום מתפקד אותו דבר בדיוק, וגם לי נאמר מפורשות שכך זה אמור להיות:

 

השחום אצלי מטפס עד 3/4 ואז נכנס המאוורר לפעולה ומייצב אותו (זה במצב עמידה).

 

בנסיעה החום משחק בין חצי לבין 3/4 (תלוי בעומס).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני לא יודע מה נאמר לך , אבל אם תקרא את ההודעה הראשונה - תראה שחל שינוי לרעה מייד לאחר ההחלפה. לפני כן החום היה נמוך יותר.

פורסם

אני לא רואה שום סיבה שהחום יעמוד על מעל לחצי לפחות במים, אצלי הוא מגיע מילימטר מעל לחצי ויורד למטה. בנסיעה הוא בקושי מגיע לרבע הראשון. יש לי טרמוסטט חדש תקין.

 

השמן בעמידה עולה אצלי קצת מעל לחצי אבל גם לא משהו להתרגש ממנו בנתיים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

שמר- עיינתי בשרשור הזה לפני כמה ימים שעשיתי חיפוש על הבעיה בפורום.

לצערי המצלמה שלי לא בהשיג ידי כרגע אז אין תמונות, ניקזתי אוויר על יד קיר האש, פקק כמו של וונטיל של צמיג.המכונאי אמר לי שיש בורג ניקוז אוויר על יד הטרמוסטט אך הוא אכול ואי אפשר לפתוח אותו.

פורסם
עידן..אצלי החום לא עובר את החצי לעולם.

קיימת אצלך בעיה...אולי חוסר בנוזל קירור,אולי ניקוז שלא בוצע כראוי...

 

מתי נפתחים אצלך המאווררים ?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

קצת מעל 90 מעלות...

אבל אני לא דוגמא,אצלי עשיתי שינויים במערכת האיוורור כדי להתאים את המחשב של הראלי אצלי.

אבל בכל זאת,החום אצלך לא צריך להגיע לטמפרטורה הזאת.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
שמר- עיינתי בשרשור הזה לפני כמה ימים שעשיתי חיפוש על הבעיה בפורום.

לצערי המצלמה שלי לא בהשיג ידי כרגע אז אין תמונות, ניקזתי אוויר על יד קיר האש, פקק כמו של וונטיל של צמיג.המכונאי אמר לי שיש בורג ניקוז אוויר על יד הטרמוסטט אך הוא אכול ואי אפשר לפתוח אותו.

חבל על הזמן שלך ושל המכונאי.

המנוע כמעט ריק ממים , ולכן הוא מתחמם.

בורג הניקוז ליד קיר האש מקבל מים מה-BYPASS . האוויר לכוד בתוך המנוע.

אם תפתח אותו תראה איך מייד מפלס המים ברדיאטור יורד בכ-15 ס"מ - שווה ערך לכ-2 ליטר.

 

אם לא ניתן לפתוח את הבורג (נסה עם ג'בקה וכו'. בורג חדש עולה שקלים בודדים ,כך שלא יקרה שום דבר אם תהרוס אותו לחלוטין) - יש להחליף בית תרמוסטט , עניין של כמה מאות שקלים - אלא אם תמצא מפירוק.

פורסם

שמר, פתחתי את בורג הניקוז על יד התרמוסטט היו מספר בועות של אוויר לא כמו שתיארת-היה יחסית קצת, נתתי למים לזרום דרך פתח הניקוז כ-20-30 שניות עד שלא יצא אף בועה, כמובן תוך כדי מילוי מים, ולצערי מצב החום תוך כדי נסיעה לא השתנה ועדיין גבוה..אני לא יודע כבר מה לעשות, אולי המד חום מזייף?

תודה על העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...