Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

היום במהלך נסיעה רגילה בכביש מהיר

 

בערך על 110 קמ"ש התחלתי לשמוע רעש חזק של חריקה כמו של רצועה משוחררת מהחלק הקדמי ימיני של האוטו (אזור מכסה מנוע ימיני)

 

הנמכתי מיד את המערכת ואכן חששותיי אומתו. יש רעש חזק.

 

כאשר אני מאט והמהירות יורדת הרעש יורד בהדרגה ושאני עוצר אין בכלל רעש

 

הרעש רק תוך כדי נסיעה וככל שמאיצים יותר רעש

 

למשהו יש מושג מה זה יכול להיות כי אני רוצה מחר לקחת חופש ולרוץ למוסך אי אפשר לנהוג ככה

 

ואני מפחד להתקע באיזה חור

 

חג שמח

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם

אני צריך לבדוק את זה

 

אני בדקתי רק במהירות עולה

 

לגבי סלד אני תיכף אגיד לך אני יורד לשכונה לבדוק את זה

 

אני פשוט אתן גז בניוטרל ?

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם
אני צריך לבדוק את זה

 

אני בדקתי רק במהירות עולה

 

לגבי סלד אני תיכף אגיד לך אני יורד לשכונה לבדוק את זה

 

אני פשוט אתן גז בניוטרל ?

כן.

תיתן למישהו לשבת בכסא הנהג ולתת גז ואתה תעמוד ליד המנוע עם המכסה מנוע פתוח ותשים לב אם הרעש מתגבר ככל שהסל"ד עולה.

פורסם

תבדוק אם החגורות מתוחות כראוי או ייתכן ואחת החגורות כבר יבשה - הפתרון : החלפת רצועה יבשה בחדשה .

 

ניתן להעלים זמנית רעש של רצועה יבשה ע"י מריחת משחה לידיים על החגורה היבשה .

JDM :twisted:

פורסם

אז ככה....

 

הספור שלנו הפעם נגמר רע....

 

איילון דרום 4 לפנות בוקר ...

 

חזרה הביתה מיום עבודה קשה....

 

רעש חזק של הרצועה....

 

ופתאום דממה... (רצועה נקרעה)

 

מן הסתם הפסיקה הטעינת מצבר תוך 2 דקות נגמר מצבר אין חשמל

 

אוטו מת ואף אחד לא בא לעזור

 

למי אני אקרא ב4 לפנות בוקר

 

התקשרתי לגרר גררו אותי למוסך

 

וזהו!!!!!!!

 

מעניין כמה הוא יקח לי על רצועה + עבודה :(

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם

גם אם מישהו היה בא לעזור, זה לא ממש היה מועיל אלא עם כן יש לו רצועת אלטרנטור חדשה בדיוק במידה המתאימה לרכב שלך...

 

בכל מקרה כמה כבר מוסך יכול לקחת על רצועת אלטרנטור +"עבודה" 80 ש"ח??

 

תעשה לעצמך רק טובה אחת, מידי פעם תבדוק את הרצועות של הרכב, אם היא מתחילה להקרע אתה תשים לב לסיבים שבולטים ממנה בקצוות,(זה גם מראה על שחיקה, וגם יכול להראות על רצועה לא מתאימה) ותוכל לראות אם היא מתוחה מספיק או שהיא משוחררת ונדרשת מתיחה\החלפה.

בד"כ, רצועה שעברה זמנה, מתחילה להרעיש כאשר היא מחליקה,ואת זה אתה כבר יודע כי פירסמת שהיא מחליקה (עושה רעש),פעם הבאה, לא הייתי ממליץ לך להמשיך לנסוע עם הרכב, כאשר ישנה בעיה עם אחת הרצועות, אלא לבודד את הבעיה ודאוג להחליפה במהירות האפשרית, נזק לא נגרם, אך להתקע ב4 בבוקר ולחכות לגרר זה לא נעים, וזה מבחינתי מספיק נזק...:).

under construction..

פורסם

אם הבעיה היא רק ברצועה שנקראה, זה לא צריך להיות סיפור יקר במיוחד.

 

לדעתי, נצל את ההזדמנות להחליף גם את רצועת מדחס המזגן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אז ככה

 

הרצועה היתה לא קרועה אבל יצאה מהמקום וכמוכן האלטרנטור היה בכלל משוחרר רוקד

 

(כנראה בגלל זה הרצועה ברחה)

 

המוסכניק שלי החליף לרצועה אחרת אני לא בטוח שהיא חדשה אבל נראית תקינה

 

ואז מתח אותה וחיזק את האלטרנטור.

 

שלמתי סהכ 150 ש"ח על התיקון.

 

זה המחיר?

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם

סליחה על הסטת השרשור, אך לי יש את אותו רעש צרימה רק בהנעה של הרכב. ולאחר כמה שניות הוא מפסיק. יבשה? וניתן לרכך אותה באמצעות קרם ידיים רגיל???

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם
וניתן לרכך אותה באמצעות קרם ידיים רגיל???

נסה לשים וזלין ולשפשף. אחרי כמה דקות זה אמור להתרכך...:roll:

 

תחליף רצועה. 50-60 שקל. ללא עבודה.

פורסם
נסה לשים וזלין ולשפשף. אחרי כמה דקות זה אמור להתרכך...:roll:

 

תחליף רצועה. 50-60 שקל. ללא עבודה.

:-P:-P:-P

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם

אז ככה תתפלאו

 

 

אבל שוב יש רעש של חריקת רצועה!!!

 

בבדיקה שלי הסתכלתי ראיתי שיש רצועת אלטרנטור יבשה וממש לא חדשה למען האמת נראית מתפוררת

 

וזה אחרי שהמכונאי החליף אותה!!!!! חוצפה שכזו

 

התקשרתי אליו היום הוא אמר לי תבוא יום ראשון אני אבדוק \ אחליף לחדשה

 

נו מה תגידו על זה?

גם רעש חריקה גם מסוכן מאוד כי אם היא נקרעת אתה נתקע לחלוטין באיזה חור

 

יום ראשון אני חוזר אליו שיחליף לחדשה !!! וגם יחליף את הרצועה של המזגן

 

 

*** עריכה - נמחקו הערות גזעניות ***

 

כולה רצועה מה הבעיה שלו לשים חדשה שלמתי לו 150 שקל אז הוא חוסך לי על רצועה 20 שקל לא מבין אותו הוא יוצר לעצמו עבודה כפולה פשוט טפשות

וגם מטרטר אותי ועוגמת נפש למה ? אני אדבר איתו ביום ראשון ...

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

×
×
  • תוכן חדש...