Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג׳ו 3008 שנת 2016 (דור קודם 165 כ״ס) - רעיון טוב או שהתחרפנתי ?


Skunk_Ride

פוסטים מומלצים

היי, אז במסגרת חיפושי הבלתי נגמרים אחר רכב משומש (כרגע האופציות הן קרוסאובר/HRV/ASX) נתקלתי בדור הקודם של פיג׳ו 3008.
הדגמים של 2016 מצויידים כבר במנוע ה-165 כ״ס שנחשב לטוב ואמין, הביקורות על הרכב טובות (אם כי מדובר כמובן ברכב מיושן משהו) ועלות הרכישה מאוד סבירה ומשאירה גם אקסטרה מכובדת לישור קו.
שאלותיי :
1 - כל הדגמים היפנים שציינתי למעלה נצפים על בסיס יומי בכבישי גוש דן, חלקם יותר וחלקם פחות - ה-3008 הישנה לעומת זאת היא מחזה נדיר ביותר, לא זוכר מתי ראיתי כזאת על הכביש לאחרונה.
האם מדובר ברכב שנוטה להפוך לטוטאל לוס / מחזיק ניירות תוך זמן קצר יחסית ?
2 - כאמור אני מביא בחשבון ישור קו מדוקדק. למיטב הבנתי האלמנטים הבעייתיים הם ממיר קטליטי, מכסה שסתומים, סולנואיד VV, פורק לחץ לטורבו ואולי גם מדחס מזגן רחמנא ליצלן.
מאוד חשוב לי להימנע מתקלות פתאומיות שישביתו את הרכב לחלוטין (בלי מזגן עוד אפשר ליסוע) - האם מומלץ להחליף את הרכיבים הבעייתיים עם רכישת הרכב או לחכות לתקלות ?
האם הרכיבים הנ״ל מראים סימני תקלה בצורה הדרגתית שעדיין מאפשרת ליסוע ברכב, או הנטיה היא לכשל פתאומי משבית נסיעה ?

אשמח לכל תובנה בנושא

 

רב תודות


 

3008.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע די סביר. במיוחד אם אתה מודע למה אתה נכנס.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עיצוב שלא קסם להרבה אנשים? המוניטין של ה-156 חירב למתיחת פנים את הפוטנציאל?

מניח שלא עלו הרבה כאלה לכביש, אפשר לבדוק את זה במאגרים של משרד התחבורה.

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין השנים 2010-2016 עלו על כבישי ישראל 1735 יחידות של 3008 דור ראשון.

 

מהן עדיין אתנו עם רישיון בתוקף - 1114 יחידות.

 

כשליש מהן משנת הדגם 2016 בה רובן  נמכרו כ- 0 ק"מ במחיר היצף של 114900 ש"ח בלבד.

  • אהבתי 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוטו מאוד נחמד, נוסע מצוין, מרווח ונוח. תדמית נוראית בגלל המנוע הקודם, בתוספת מראה מוזר, לא בדיוק עזרה לו להראות על הכביש בכמויות. בודקים במוסך מתמחה טוב, גבע או שאפט והולכים עם ההמלצות שלהם. הכל כמובן תלוי מחיר, הוא צריך להיות אטרקטיבי.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שאתה יודע לאן אתה נכנס, הייתי מוסיף בזהירות לרשימה שלך גם בית טרמוסטט (תקלה משביתה, לכן כדאי לטפל בה לפני שאתה מטפל במכסה שסתומים או כל דבר אחר).
בנוגע לשסתומי VVT, אם כבר הוחלף, אל תרוץ להחליף שוב - רק תקפיד על החלפות שמן כל 10K ק"מ גג. חלק עיקרי בבעיות של ה VVT זה בעיקר סתימות עקב שבבים מיקרוניים שמגיעים לשסתום ונתקעים בו\משבשים את אופן הפעולה שלו.

 

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

HRV לא כזה נפוץ. לפחות לא איפה שאני נוסע. ASX רכב ליסינג ולכן נצפה בכמויות. לפני כמה שנים ה 3008 היה הרבה הליסינג לכן החדשים יותר ניצפים אבל עדיין פחות מהנפוצים בקטגוריה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...