Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם כדאי להתחדש ברכב מאותו דגם במודל גבוה יותר ?


Deutz912

פוסטים מומלצים

יש לי פיג'ו 301 שנת 2016 BlueHDI 1.6 דיזל 213,000, שאני מאוד מרוצה ממנו.

האם כדאי לי למכור את שלי ולקנות פיג'ו 301 צורה חדשה שנת 2018 180,000 ק"מ.

לקחתי את הרכב לבדיקה הוא יצא מעולה, השאלה אם בכל זאת כדאי למכור ולהתחדש, שפתאום יהיה איזה תקלה ואז אתחרט על זה.

מה דעתכם ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, Moshe c כתב:

אני הייתי נשאר עם הטוב והמוכר ולא נכנס להרפתקה עם רכב לא מוכר. 

לדעתי הפער בין שני הרכבים לא מצדיק את הטירחה והסיכון. 

ההבדל ביניהם שהוא ק"מ יותר נמוך 180,000 לעומת 213,000, צורה חדשה, חישוקי מגנזיום, ויש לו MobileEye.

הרכב מטופל היטב ע"י אחד שלא חוסך שקל על הרכב.

המנוע וכל מערכות הרכב אותו דבר.

עריכה אחרונה על ידי Deutz912
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם הייתי נשאר עם הרכב הנוכחי, ההבדל בק״מ הוא לא עצום וגם בשנתון ההבדל לא יהיה גדול.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורה חדשה ל 301, הייתה מתיחת פנים.

 

חישוקי מגנזיום אפשר לקנות ולהתקין בכל רכב. 

 

זה שהאוטו נוסע ותקין עם כזה ק"מ זה לא משהו מובן מאליו, הבדל של 30 אלף ק"מ זה הבדל קטן מאוד. 

 

אתה תוסיף כסף, תוותר על רכב מוכר שעל פניו תקין ותקבל את אותו רכב בדיוק רק שלך תדע מה עבר עליו.

 

 

לדעתי אם משדרגים זה בשביל להרגיש התקדמות זאת אומרת רק לדגם מתקדם יותר. לא ראה טעם להחליף לאותו רכב גם עם פחות בלאי .

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Buki כתב:

אין צורה חדשה ל 301, הייתה מתיחת פנים.

 

חישוקי מגנזיום אפשר לקנות ולהתקין בכל רכב. 

 

זה שהאוטו נוסע ותקין עם כזה ק"מ זה לא משהו מובן מאליו, הבדל של 30 אלף ק"מ זה הבדל קטן מאוד. 

 

אתה תוסיף כסף, תוותר על רכב מוכר שעל פניו תקין ותקבל את אותו רכב בדיוק רק שלך תדע מה עבר עליו.

 

 

לדעתי אם משדרגים זה בשביל להרגיש התקדמות זאת אומרת רק לדגם מתקדם יותר. לא ראה טעם להחליף לאותו רכב גם עם פחות בלאי .

התכוונתי מתיחת פנים.

מה זאת אומרת "זה שהאוטו נוסע ותקין עם כזה ק"מ זה לא משהו מובן מאליו" ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט מאוד: מכוניות נוטות לרדת מהכביש גם לפני שהן מגיעות ל-200,000, מכיר לא מעט פורד שמככבות בסטטיסטיקה 😕

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, hans כתב:

פשוט מאוד: מכוניות נוטות לרדת מהכביש גם לפני שהן מגיעות ל-200,000, מכיר לא מעט פורד שמככבות בסטטיסטיקה 😕

אבל זה דיזל הוא מחזיק מעמד הרבה יותר מבנזין.

אני לא חושב שזה פלא שדיזל מחזיק יותר מ 200K.

יש דיזלים שעושים מאות אלפי קילומטרים לא פחות מ 200,000 , נכון שאפי' דיזלים עם מעל 250K קצת קשה יותר למכור, אבל בפועל הם עמידים מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...