Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוטציה לצמיגים


harhanegev
מעבר לפיתרון נפתר ע"י Tom_22,

פוסטים מומלצים

שאלה קטנה לגבי רוטציה של צמיגים בין קדימה לאחורה -

זה רק הצמיגים עצמם עוברים מקום והג'נטים נשארים במקומות שלהם, או שגם הג'נטים עוברים מקום כמו בהחלפה לרזרבי ?

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שלא יהיה בעיה במרבית המשפחתיות בשוק. ;)

(במילים אחרות, הצמיגים על החישוקים הקיימים מחליפים מקום).

 

אגב, אם כבר לדבר על מקרים יוצאי דופן -אז אם מתכננים הצלבה, כזו שגם מחליפה צדדים ולא רק קדימה-אחורה, ומותקנים צמיגים כיווניים, אז גם חייבים להוריד את הצמיגים כדי שכיוון הגלגול שלהם לא יתהפך.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, Camaro 92 כתב:

יש רכבים שהאופסט בג׳אנט עצמו שונה בין אחורי לקדמי ולכן אין אפשרות לשנות את מיקום הגאנטים.

מה כוונתך "האופסט בג'אנט" ?

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המרחק בין מרכז החישוק למשטח ההתקנה שלו.

אם אנחנו מדברים על ה-i20 בחתימה שלך, אין לך מה להיות מודאג בנושא. אלא אם כן בכוונתך להחליף חישוקים לגמרי (ואז יש עוד נתונים לדאוג לגביהם).

image.thumb.jpeg.c8ba21fe1ec033c28dc7d40d45ae174c.jpeg

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Tom_22 כתב:

המרחק בין מרכז החישוק למשטח ההתקנה שלו.

אם אנחנו מדברים על ה-i20 בחתימה שלך, אין לך מה להיות מודאג בנושא. אלא אם כן בכוונתך להחליף חישוקים לגמרי (ואז יש עוד נתונים לדאוג לגביהם).

image.thumb.jpeg.c8ba21fe1ec033c28dc7d40d45ae174c.jpeg

תודה רבה רבה על ההסבר וההשקעה !

אכן מדובר ביונדאי i-20 , מודל 2022 מהסוג supreme plus .

אז מה זה אומר בשורה התחתונה, אני יכול להחליף בין קדמי לאחורי של אותו צד ביחד עם הג'אנט באופן פשוט בעצמי כמו שמחליפים גלגל לרזרבי בפנצ'ר, או שצריכים ממש להוריד צמיגים מהג'אנטים ?

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון
לפני 28 דקות, harhanegev כתב:

אני יכול להחליף בין קדמי לאחורי של אותו צד ביחד עם הג'אנט באופן פשוט

כן.

אם אתה מרגיש בנוח לעשות זאת לבד ויש לך את הציוד המתאים (ולא הייתי קורא לציוד שמגיע עם הרכב להחלפת גלגל רזרבי מתאים, לצורך זה).

עלות בצמיגיה לדעתי תהיה בין 50 ל-100 ש"ח (אולי אפילו כולל בדיקה אם צריך איזון), או שאפשר לבקש במוסך בו מטופל הרכב בעת הטיפול השנתי, על הדרך.

 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביצעתי את החלפת הגלגלים בין קדימה לאחורה בלי שינוי צדדים, לקח כמה דקות ועלה 40 ש"ח.

במחיר כזה בכלל לא משתלם לנסות לבד.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...