Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מוכר את הרכב שלי. רכב שני בבית, בשימוש מועט. 

רנו קולאוס 2009, 2X4, יד 3 (02 ברישיון), 130,000 ק"מ, מנוע בנזין 2500 סמ"ק, 170 כ"ס. אפור מטאלי. 

"רכב סביר במחיר סביר"

 

הטוב:

  • רכב נוח ומרווח מאוד, יציב על הכביש, שמור מכאנית, מנוע בריא.
  • 6 כריות אוויר.
  • תנוחת נהיגה גבוהה ושדה ראיה מצוין.
  • סלון שמור בלי סדקים וקרעים.
  • צמיגים חדשים, KUHMO מצבר בן כשנה. ללא תאונות מלבד מכות פח בחניה. 
  • מטופל בזמן וכמו שצריך בנוזלים מעולים. ננהג בעדינות ומעולם לא התחמם.
  • לאחרונה הוחלפו משולשים, תפוחי הגה, מאוורר, רצועת מנוע, מסרק הגה (לחדש), בוצע כוון פרונט.  
  • אחלה מזגן קירור/חימום.
  • טסט לשנה (סוף אוגוסט 2024).   
  • חיישני רברס.

 

הרע:

  • מאותגר חיצונית. מכות פח בשני הצצדים, כיפופים, שריטות, צבע פה ושם דהוי. 
  • חלון חשמלי נוסע לא עובד.
  • פלסטיקה חיצונית שלמה מלבד ידית דלת אחורית ימנית שבורה (אבל נפתחת גם מבחוץ).
  • תא כפפות לא נפתח.
  • נורת מנוע כתומה מדי פעם נדלקת, לדברי המוסכניק יש צורך בחיישן חמצן.
  • כשהרכב קר, שריקה מכוון תא המנוע בדקות הראשונות של הנסיעה. הוחלפה רצועת אביזרים אבל עדיין נותרה שריקה.

 

מבחינת פרופיל הנהיגה, זה רכב קצת כבד שנועד לשיוט ולנסיעות ארוכות/משפחתיות, לא להתגרזנות (מנוע גדול אבל גיר רציף). 

 

מחירון יד2: 14,000. מחירון משוקלל: 14,800. 

מחיר: לפני מיקוח 12,000, אחרי מיקוח 11,000. בפחות לא אמכור, שישאר בבית. 

הרכב לא מושלם אבל לא חושב שיש רכב למכירה ברמה כזו במחיר כזה מבחינת VFM.

סוחרים: בבקשה לא לנפנף לי שטרות לפני האף ו"אני בא לקחת". אני אדם מסודר וזה לא עושה עלי רושם.

הרכב נמצא בבנימינה/זכרון.

מפורסם כרגע בפורום בלבד. 

 

 

 

IMG_20220806_192530.jpg

 

IMG_20220806_193951.jpg

IMG_20221128_090159.jpg

IMG_20221204_134158.jpg

IMG_20221207_163728.jpg

IMG_20220806_192448.jpg

IMG_20220806_192508.jpg

IMG_20221128_090236.jpg

עריכה אחרונה על ידי Jack457
  • מעניין 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

×
×
  • תוכן חדש...