Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צביעת קיר השתבשה. מדוע?


דני 9999
שימו לב! השרשור הזה בן 693 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ספר לנו את כל השלבים ואולי נוכל לכוון אותך לסיבת הכשל.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקיר היה בצבע לבן

בוצעו חציבות ואז תיקוני בטון.

בוצע טיח בחלקו

שפכטל שפשפוף ואז הקבלן טוען שאכן בוצעה שכבת בונדרול וצבע של נירלט.

יש לציין שלא כל הקיר ככה.

זה בעיקר באזורים החיצוניים של הקיר.

האם שפשוף/ליטוש מחדש של הקיר יכול לעזור?

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי דני 9999
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בחלק שתוקן?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעונה הזו בשנה, לא הייתי מהמר על בעיה של רטיבות או קור עז, כי אנחנו לא שם.

 

מהניסיון שלי, זה יכול לקרות מכמה סיבות: צבע עבה מידי (ייתכן ולא מדולל כלל) או שלא היה יבוש טוב\מלא של השכבה הראשונה ואז מייד צבעו את השניה (בנדיבות גם כן). כמו שאמרתי בהתחלה, פחות מהמר על בעיה של קור שמנע מהצבע להתייבש ו/או נשאר לח הרבה זמן.

בונדרול אכן הכרחי בתיקונים מהסוג הזה. 
לפי הגדלה של התמונה וראיה של כמה קרחות קטנות (נקודות לבנות) אני מהמר שצבעו שכבה ראשונה, היא לא התייבשה כמו שצריך, ודפקו עליה שכבה נדיבה נוספת (מה שהעמיס על הקיר ים צבע, "משך" החוצה חלק מהשכבה הראשונה שעוד לא נדבקה כמו שצריך [וגרמה לקרחות\נקודות הקטנות האלו] וזו התוצאה בד"כ.

צריך לגרד היטב את מה שרופף, לבצע שוב שפכטל, לייבש, בונדרול ואז צבע (לדלל 10-15% עם מים ולצבוע שכבות טובות אבל לא עמוסות בצבע וכמובן להקפיד על ייבוש מלא של השכבה הראשונה - לפחות ברמה שאתה מעביר יד על הקיר ואתה רואה שהוא "יבש" לחלוטין. לא צריך לחכות 24 שעות בין שכבה לשכבה).

 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, איציק נ. כתב:

לפי הגדלה של התמונה וראיה של כמה קרחות קטנות (נקודות לבנות) אני מהמר שצבעו שכבה ראשונה, היא לא התייבשה כמו שצריך, ודפקו עליה שכבה נדיבה נוספת (מה שהעמיס על הקיר ים צבע, "משך" החוצה חלק מהשכבה הראשונה שעוד לא נדבקה כמו שצריך [וגרמה לקרחות\נקודות הקטנות האלו] וזו התוצאה בד"כ.

מצטרף להימור - תיארת מה שקרה לי פעם כשניסיתי למהר, זה נראה בדיוק כך.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...