Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזגן מיני מרכזי - חיישן טמפ סוללת מאייד... למה זה טוב?


סולל הדרך

פוסטים מומלצים

אין פיקוד אוניברסלי למזגן אינוורטר נכון להיום, ואין אפשר לחבר פיקוד אוניברסלי של מזגן "רגיל" לאינוורטר.

 

ייתכן וזה לא מזגן מיצובישי....

 

אפשר לקבל תמונות של הנסיך ? (צלם גם את הדגם שלו)

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כבר בגולה הם היו סקפטים?

זאת הכלה, אין עליה מדברה אז לא יודע את הדגם

מצ"ב גם צילום של הבקר המקורי (הצילום מהאינטרנט כי לא צילמתי את מה שהיה)
בהרכבה שלו הם הידקו חזק מידי ושברו את המעגל המודפס והוא חדל לעבוד. ע"פ התיקון היה פשוט. נותק L1 שהוא סליל (לדעתי מסנן ל DC) והלחמנו בחזרה בלעדיו אבל אז הבקר אומנם נדלק, אבל נדלקה הודעה שאין תקשורת עם הבקר ואז הוחלט להתקין אוניברסלי. To make a long story short

IMG_7216.JPG

IMG_7215.JPG

IMG_7214.JPG

IMG_6070.JPG

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היחידה הפנימית בתוך ההנמכה. זה לא נגיש

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שלכל יצרן יש את הכללים שלו בנוגע לקו תקשורת בין היחידות, יש כאלה שהוא AC ואולי אצלך הוא DC.

יש קונטקטור למדחס ביחידת המעבה ?

הפיקוד החדש למעשה מפעיל את הקונטקטור ?
האם בדקת את הקבלים של המאווררים ? (מה רשום עליהם ומה הערך המדוד שיצא לך ?)

לא הבנתי מה היתה הבעיה מלכתחילה - בעיית פיקוד\תקשורת ? בגלל זה הזמנת טכנאי ?

 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הקבלים והזרמים אני אמדוד היום, כנל לחצים

לגבי הקונטרקור, לא יודע (מנחש שכן)  למה זה רלוונטי לתקלה? 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זרם ולחצים - לבדוק שאין עליה בצריכת הזרם שיכולה להעיד על עליה חריגה בלחצים או בעיה אחרת. 

קבלים בשביל לוודא שהמאווררים שלך עובדים 100% ולא פחות מזה (פינוי חום מהמעבה הוא קריטי) 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כמו הרלן קובן יש טוויסט בעלילה

 

זה שהטכנאי לא הגיע זה לא טוויסט אלא מוות ידוע מראש
בינתיים ניסיתי להגיע לאבחנות חדשות 
אז מה קורה כשהמזגן כבה?
אחרי 2-3 דקות יש קליק של ממסר, מסתבר שזה הקליק שמדליק את המדחס
המדחס אכן נכנס לפעולה אבל המפוח הפנימי לא (יש רחש בתוך היחידה הפנימית)
אחרי כמה דקות יש עוד קליק... המדחס כבה
ואחר עוד כמה דקות הוא נדלק שוב וכמה שניות אח"כ המפוח נכנס לפעולה
כל הסייקל הזה לוקח 10 דקות (אותן 10 דקות שהתלוננתי שאין חימום)

עכשיו שאלתי את עצמי למה המפוח לא נכנס לפעולה.
זה יכול להיות הרגש שעל המאייד
אבל יכול להיות גם שהמזגן "מתעורר" על קור, יאני משאבת ההיפוך לא עובדת.
המאייד מקבל קור ובמצב חימום עם המאיד קר... ניחשתם נכון... המפוח לא יסתובב.

איך אני יודע? המאייד לא נגיש, אבל הצינורות של המזגן כן! אז הם פשוט קופאים כשזה קורה, במקום להיות חמים.

עכשיו אני שואל, למה המשאבה לא נכנסת לפעולה (זה קורה רק בשלב הטרמוסטט (וגם לא תמיד) ואף פעם לא בהפעלה הראשונה)
יכול להיות שהפיקוד דפוק
יכול להיות סליל על המשאבה או משאבה

שלב ההימורים?
נראה לי מחר אני אחבר נורית ביקורת על הבקר לראות אם המשאבה מקבלת בכלל פיקוד שזה קורה

בין הפותרים יוגרלו חולצה ותקליט
 

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי בסיסי זה לוודא שהסליל מקבל 240V.
אם מקבל והצינורות קרים - כנראה שהוא נתפס (לא הסליל, החלק הפנימי של המשאבת חום).

למה נתפס ? יכול להיות שהסליל מעט חלש (בלאי) ולא מצליח לייצר כח מגנטי שיזיז את החלק הפנימי בתוך המשאבת חום. לא לשכוח שחלקים חשמליים שמתחממים נוטים לפתח התנגדות גבוהה יותר ולעיתים זה פוגע בכח שהסליל יכול לייצר.

אם החלק מקבל 240V, תחליף בשלב ראשון את הסליל.
נראה שהחיישן על המאייד עובד היטב ואתה אכן על מצב חימום.

נכון לרגע זה אני שולל בעיות אחרות כי המזגן בהתחלה מחמם היטב, אבל לא שולל אותן לחלוטין (כמו: ליכלוך שחדר למערכת וגורם לסתימה אחרי פרק זמן של עבודה. במצב כזה ליכלוך שמצטבר בנקודה מסויימת יתחיל לתפקד כשסתום התפשטות ויגרום למקטעים קרים על גבי הצנרת ו/או כל החלק).

האם מרגע שהמזגן מחמם (בדקות הראשונות) קיימת דעיכה בחימום ככל שעובר הזמן (עד שנכנס לטרמוסטט, לכאורה כמובן...) ? 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המזגן מחמם פצצה.
אני אבדוק פיקוד ובהתאם נחליף את הסליל אם נדרש
וכמובן, אשוב לעדכן

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סגר שקט, עבודה מהבית ויש זמן לעשות סטטיסטיקות.

 

במקרים נדירים הכל עובד כמצופה.
בדר"כ אחרי חצי שעה, אם המזגן לא הגיע לטמפרטורה שנקבעה לו הוא מפסיק לעבוד - תמיד חצי שעה פונקט על השעון. מה שאומר שזאת לא הגנה של המזגן

אחרי 2-3 דקות הוא חוזר לעבוד ומשאבת החימום לא נכנסת לפעולה - בדקתי חשמלית, אין פיקוד (מצאתי בדוחק שרטוט של הלוח)
המסקנה שלי שהלוח דפוק או לא מתאים.

 

IMG_7274.JPG

IMG_7267.JPG

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל שהצג נמצא במקום לא ממש נגיש לצפיה אז היום שמתי לב שברגע בדיוק אחרי חצי שעה המזגן כנראה נכנס למצב של הפשרה ע"פ האיקון הזה
עושה שכל שהוא מדליק מדחס, לא מפעיל את המאוורר ביחידה הפנימית ולא נותן פיקוד לסליל המשאבה

מה שלא עושה שכל, למה הוא על דעת עצמו כל חצי שעה נכנס למצב הפשרה?

בכל מקרה לכרטיס הזה אין חיבור לרגש חיצוני על היחידה החיצונית...
ניסיתי ליצור קשר עם אלקטרה, שהם היצרן. לבקש ספרות או חומר על הבקר וזה היה כמו לדבר ללמפה
מוקדניות רפות שכל שרק יודעות להזמין טכנאי הביתה ואין להם מוקד טכני שיכול לעזור (תזכרו את זה בפעם הבאה שתחפשו מזגן)
אני די עובד עצות.
לדעתי הבקר מקונפג לעבוד ככה וזה מה יש
מצד שני זה לא הגיוני שכל חצי שעה הוא יצא להפסקת סיגריה של עשר דקות

 

בתמונה העליונה הצג אחרי חצי שעה כשהמדחס נכבה

בתחתונה אחרי דקה וחצי שהמדחס נכנס לפעולה בקירור - כנראה הפשרה

WhatsApp Image 2022-01-16 at 4.23.20 PM.jpegWhatsApp Image 2022-01-16 at 4.24.14 PM.jpeg

מה אומר איציק??? פליזזז 

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך יכול להיות שהוא יוצא להפשרה אם הוא בכלל לא יודע שהמעבה קפוא (לכאורה) ?
אולי הוא עובד ע"פ טיימר פנימי שמודד את זמן העבודה של המדחס בחימום ? 

יצא לך לבדוק מה שלום הקבלים של המאוורר\מאווררים של המעבה ? (בדוק ערך רשום, נתק את החוטים, ומדוד עם המכשיר מדידה שלך את הקיבול שלהם).

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, איציק נ. כתב:

איך יכול להיות שהוא יוצא להפשרה אם הוא בכלל לא יודע שהמעבה קפוא (לכאורה) ?
אולי הוא עובד ע"פ טיימר פנימי שמודד את זמן העבודה של המדחס בחימום ? 

יצא לך לבדוק מה שלום הקבלים של המאוורר\מאווררים של המעבה ? (בדוק ערך רשום, נתק את החוטים, ומדוד עם המכשיר מדידה שלך את הקיבול שלהם).

זאת שאלת המאה...

הוא לא יכול לדעת שהמעבה קפוא כי אין לו בקרה עליו.

כנראה שישמו טיימר סלקטיבי.

נראה לי שאין באמת מה לעשות בעניין אלא להחליף לבקר אחר או להחזיר את הבקר המקורי 

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...